Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@21:36:14 GMT

افتتاح نمایشگاه «ایران و ایتالیا،۶۰ سال همکاری در میراث فرهنگی»

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۷۱۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 36 MB

۴۴*۴۰*۴۵

برچسب‌ها ایتالیا میراث فرهنگی ایران موزه ایران باستان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایتالیا میراث فرهنگی ایران موزه ایران باستان ایتالیا میراث فرهنگی ایران موزه ایران باستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرف‌های عجیب ضرغامی درباره نرخ بلیت موزه‌ ایران

 وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با اشاره به بالا بودن نرخ بلیت موزه‌ها در دنیا گفت: قیمت ورودی موزه‌های ایران پایین‌ترین نرخ در دنیاست.

سید عزت الله ضرغامی در حاشیه نشست هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین آمار بازدید از موزه‌ها از ابتدای تعطیلات نوروزی تاکنون این تعداد را بیش از ۳ میلیون بازدید ذکر کرد و اظهار داشت: فارس با ۷۴۰ هزار نفر بالاترین تعداد بازدید از موزه‌ها را به خود اختصاص داده و اصفهان و تهران در ردیف‌های بعدی قرار دارند.

او با اشاره به اینکه مردم ما فرهنگی هستند و توجه زیادی به اماکن باستانی دارند و به هر کجا سفر می‌کنند، حتما از مراکز فرهنگی بازدید می‌کنند، ادامه داد: تحویل سال نو در حافظیه مانور فرهنگی خیلی خوبی بود و بازدید ۳۰ هزار نفر از حافظیه بدون اینکه به فضای سبز آسیبی وارد شود نشان دهنده فرهنگ بالای مردم ایران است.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی افزود: وقتی این جمعیت عظیم از مراکز فرهنگی و باستانی بازدید می‌کنند و کوچکترین حاشیه‌ای هم ایجاد نشده است، این موضوع موجب ناراحتی رسانه‌های ضد انقلاب شده است و آنها پیش داوری کرده بودند مبنی بر اینکه با بازدید جمعیت زیاد از تخت جمشید، این اثر تاریخی آسیب می‌بیند که البته این حرف خنده‌داری است.

ضرغامی تصریح کرد: در کنار بازدید‌های فرهنگی، زیارت مذهبی هم داریم که نشان می‌دهد این دو مکمل همدیگر هستند.

منبع: خبرگزاری میراث آریا

tags # ایران باستان ، عزت الله ضرغامی سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع دستی در بابلسر
  • برگزاری نمایشگاه ملی صنایع‌ دستی تا ۱۵ فروردین در بابلسر
  • برپایی نمایشگاه صنایع دستی و مواد غذایی در اشنویه
  • افتتاح نمایشگاه نسخ خطی قرآن کریم در پاکستان
  • حرف‌های عجیب ضرغامی درباره نرخ بلیت موزه‌ ایران
  • زبان فارسی میراث مشترک ایران و افغانستان
  • رایزن فرهنگی ایران: زبان فارسی میراث مشترک با افغانستان است
  • راه‌اندازی نمایشگاه عفاف‌ و حجاب در موزه زاهدان
  • کرمانشاه مهد فرهنگ خوراک ایران است
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی در تكاب