Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@18:25:06 GMT

بشار رسن غایب پرسپولیس در بازی با مسجد سلیمان

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۷۲۰

بشار رسن غایب پرسپولیس در بازی با مسجد سلیمان

به گزارش خبرنگار مهر، بشار رسن هافبک تیم فوتبال پرسپولیس این روزها به دلیل همراهی تیم ملی عراق در کشور اردن به سر می برد. وی قرار است روز ۲۸ آبان در ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲، با عراق برابر تیم ملی بحرین قرار بگیرد.

طبق برنامه ریزی، بشار رسن به خاطر مشکلات ویزا و پاسپورت خود بعد از بازی با بحرین باید به بغداد برود و به همین دلیل قعطا در بازی پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان غایب خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که گمانه زنی هایی هم از سوی رسانه های کشورهای عربی درباره جدایی بشار رسن از پرسپولیس مطرح شده است. 

کد خبر 4774532 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: بشار رسن تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان تیم فوتبال پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال لیگ برتر والیبال فدراسیون والیبال مارک ویلموتس کشتی فرنگی لیگ کشتی تیم فوتبال امید ایران گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی پروین در حاشیه تمرین پیشکسوتان پرسپولیس اظهار کرد: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند به نظرم قهرمان می‌شود. به فصل‌های دیگر کاری نداشته باشید و درباره این فصل حرف بزنید.

وی درباره بیانیه نویسی و مصاحبه‌های جنجالی تیم‌ها گفت: ۱۰ دفعه گفته‌ام اشتباه می‌کنند. فوتبال برد و باخت دارد. اگر قرار باشد ما ببازیم اطلاعیه دهیم آنها ببازند اطلاعیه دهند که نمی‌شود. ۷ هفته مانده تا لیگ تمام شود و سوالات در این زمینه باشد. گذشته و آینده را رها کنید. فصل که تمام می‌شود هر کسی دلش می‌خواهد و پیراهن پرسپولیس را دوست دارد، می‌اید قرارداد امضا می‌کند. هر کسی دوست ندارد خدا نگهدار، زوری که نمی‌توان کسی را نگه داشت.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در مورد پول‌های زیادی که در فوتبال است، گفت: هزاری هم که پول بدهند اگر دلش با پرسپولیس باشد هیچ وقت پیراهن این تیم را نمی‌فروشد و به تیم دیگری نمی‌رود. اگر دلش نباشد من جای درویش باشم به بازیکن می‌گویم خوش آمدید. الان باید صحبت درباره ۷ بازی پایانی فصل باشد. من روز اول به درویش گفتم وقتی بازیکنان می‌گویند اوسمار خوب است همین را سرمربی تیم بگذارید. الحمدالله خوب بازی می‌کنند و خوب هم نتیجه می‌گیرند. ان‌شاءالله پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود.

پروین در مورد اینکه صحبت‌های وی؛ یادآور زمانی است که مهدی هاشمی‌نسب به استقلال رفت، تصریح کرد: بروید آقا، مثل اینکه سرتان باد دارد.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسامی غایبان سپاهان و ذوب‌آهن در دربی اصفهان
  • پروین: پرسپولیس با این بازی‌هایی که می‌کند قهرمان می‌شود/ هر کسی دلش با تیم است می‌ماند+فیلم
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • ترکیب احتمالی تیم‌های دورتموند و اتلتیکو مادرید
  • انتظار بهره‌برداری از پل چهارم بشار یاسوج ۶ ساله شد
  • غیبت ۵ بازیکن گل‌گهر برابر استقلال خوزستان
  • غایب بزرگ دورتموند برابر اتلتیکومادرید
  • مهمترین رقیب ایران در اندیشه تکرار قهرمانی/ ژاپن با دو غایب بزرگ
  • لیگ‌یک/ شاگردان اشکش لیگ برتر می‌خواهند
  • عارف آقاسی غایب تیم تراکتور مقابل نساجی