Web Analytics Made Easy - Statcounter

 بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، امروز یکشنبه در جلسه هفتگی کابینه این رژیم مدعی شد هیچ تعهدی برای آتش‌بس با جهاد اسلامی نداده است.

او گفت: اسرائیل برای چیزی تعهد نداده و سیاست امنیتی ما تغییر نکرده است. ما آزادی عمل خود را حفظ کرده‌ایم. هر کس تلاش کند به ما تجاوز کند، او را هدف می‌گیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با اعلام اینکه به ارتش دستور داده است مقرهای حماس را در نوار غزه هدف بگیرند، گفت: ما هر کاری برای تضمین امنیت اسرائیل انجام خواهیم داد.

روز‌های اخیر غزه شاهد درگیری رژیم صهیونیستی و جنبش جهاد اسلامی در پی تجاوز این رژیم و ترور دو فرمانده مقاومت بود.

پیش از این نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در لبنان تأکید کرد رژیم صهیونیستی مجبور شد شروط موردنظر جهاد اسلامی را برای آتش‌بس بپذیرد.

 

منبع: عربی ۲۱

منبع: پارسینه

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی نتانیاهو کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد اسلامی پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر را تبریک گفت

به گزارش جام جم آنلاین، پس از جنبش مقاومت اسلامی حماس، جنبش جهاد اسلامی هم پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر صهیونیستی و هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی این رژیم در اراضی اشغالی را تبریک گفت.

این جنبش تاکید کرد که ما این عملیات را پاسخی طبیعی به موجودیت رژیم اشغالگر و جنایات آن می‌دانیم و با توجه به جنایات و تجاوزات این رژیم که نقض صریح تمامی قوانین انسانی و بین‌المللی است، ضرورتا افزایش نیز خواهد یافت.

جهاد اسلامی فریاد اعتراض برخی طرف‌ها در حمایت از رژیم اشغالگر صهیونیستی به ویژه کشورهایی که خود را سپر دفاعی این رژیم قرار داده و در اقدامی خلاف واقعیت آن را قربانی جلوه می‌دهند، به شدت محکوم کرد.

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: جامعه بین‌الملل یکپارچه علیه ایران بایستد
  • نخست‌وزیر انگلیس: به زودی با نتانیاهو گفتگو خواهم کرد
  • ایهود باراک: نتانیاهو برای حفظ قدرت تحت تاثیر وزرای سلطه جو قرار دارد
  • درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی‌ها از تاسیسات هسته‌ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • اظهارات گروسی درباره تعطیل شدن بازرسی ها از تاسیسات هسته ای ایران/ احضار سفرای ایران توسط چند کشور اروپایی/ یاوه گویی جدید نتانیاهو درباره ایران/ تکذیب مشارکت عربستان در رهگیری حملات موشکی و پهپادی ایران
  • نخست وزیر رژیم اشغالگر علیه ایران بیانیه داد
  • ادعای وزیرخارجه اردن درباره رهگیری موشک های ایرانی
  • پاسخ مشروع ایران به جنایت صهیونیست‌ها، نمایانگر تعهد قاطع به امنیت کشور است
  • جهاد اسلامی پاسخ نظامی ایران به رژیم اشغالگر را تبریک گفت