Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@22:41:25 GMT

کشف سلاح های اسرائیلی در حومه دمشق

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۷۶۲

کشف سلاح های اسرائیلی در حومه دمشق

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، این سلاح های کشف شده باقی مانده تجهیزات گروه های تروریستی محسوب می شود که در حومه دمشق و قنیطره جاسازی شده بودند.

مقامات سوری در تاریخ ۳ نوامبر (۱۲ آبان) نیز از کشف انبار مهمات متعلق به گروه های تروریستی شامل انواع سلاح، راکت، وسایل ارتباطی و پلاک ماشین های متعلق به برخی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس خبر داده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیروهای امنیتی سوریه در تاریخ ۳۱ اکتبر (۹ آبان) نیز اعلام کردند که در حومه جنوبی قنیطره در جنوب غربی این کشور، یک انبار زیر زمینی شامل تعداد زیادی مین ضد تانک ساخت آمریکا و اسرائیل که به گروه تروریستی داعش تعلق داشت، کشف شده است.

کشف مهمات ساخت اسرائیل در حومه دمشق - ۲۶ آبان

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش سوریه اسرائیل دمشق آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش سوریه اسرائیل دمشق آمریکا گروه تروریستی داعش سوریه اسرائیل دمشق آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا به نقل از منابع خبری سوری، نیروهای مردمی تیپ قدس (نیروهای فلسطینی مورد حمایت ارتش سوریه) در کمین تروریست‌ها کشته شدند.

این کمین در شمال منطقه السخنه در شرق بیابان حمص رخ داده است.

هرچند تاکنون هیچ فرد یا گروهی مسؤولیت این حمله را برعهده نگرفته است، اما شبکه خبری «ال بی سی» نیوز لبنان اعلام کرد که نیروهای وابسته به ارتش سوریه در دو عملیات که توسط گروهک تروریستی داعش انجام شد، کشته شدند.

این شبکه خبری به جزییات بیشتر این خبر هیچ اشاره ای نکرده است.

آخرین عملیات گروهک تروریستی داعش به مردادماه ۱۴۰۲ بر می گردد که در آن به یک اتوبوس حامل نیروهای ارتش سوریه حمله کرد و ۲۳ نظامی این کشور را کشت.

داعش، به عنوان یک گروه تروریستی که در سال ۲۰۱۴ در مناطق وسیعی از سوریه و عراق حضور داشت، در سال ۲۰۱۹ متعاقب شکست‌های پی در پی که از سال ۲۰۱۷ متحمل شد، ناچار به ترک همه این مناطق شد.

دیگر خبرها

  • مبارزان فلسطینی در کرانه باختری 4 نظامی اسرائیلی را زخمی کردند
  • وزارت دفاع سوریه از حمله اسرائیل به جنوب این کشور خبر داد
  • حمله اسرائیل به سوریه
  • حمله تروریستی به اتوبوس نیروهای تیپ قدس در سوریه
  • نیویورک تایمز : اشتباه محاسباتی اسرائیل باعث تنش شد / عصبانیت امریکا بعد از حمله اسرائیل به دمشق
  • مخبر: اگر اسرائیل مرتکب خطای دیگری شود، بشدت پاسخ می‌دهیم
  • پیام معاون رئیسی به اسرائیل: اگر مرتکب خطا شوید، به شدت پاسخ خواهیم داد
  • نیویورک تایمز: مقامات اسرائیلی در مورد شدت پاسخ ایران، اشتباه محاسباتی کردند
  • لو رفتن اشتباه محاسباتی اسرائیل درباره حمله ایران | فکر می کردند ایران حداکثر ... | ماجرای شکایت آمریکا از اسرائیل درباره حمله به سفارت ایران در دمشق
  • چرا حمله موشکی «مشروع» بود؟ فهرست عملیات تروریستی و سایبری اسرائیل علیه ایران