Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@06:00:36 GMT

جایگزین فیس‌بوک و توئیتر راه‌اندازی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۹۲۶

جایگزین فیس‌بوک و توئیتر راه‌اندازی شد

به گزارش انگجت، دو سال قبل جیمی ولز یکی از موسسان ویکی پدیا یک نشریه آنلاین به نام «ویکی تریبیون» را برای مقابله با اخبار جعلی و  و اشاعه اخبار درست توسط شهروند خبرنگاران راه اندازی کرد. اما ویکی تریبیون هیچ گاه فراگیر نشد. اکنون ولز قصد دارد یک سایت شبکه اجتماعی و اشتراک اخبار به نام WT:Scocial ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امیدوار است این وب سایت به جایگزینی برای فیس بوک و توئیتر تبدیل شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، WT:Scocial هم مانند فیس بوک و توئیتر به کاربران اجازه می دهد اخبار را به اشتراک بگذراند. اما برخلاف آنها به جای تبلیغات با کمک های مالی سرمایه خود را تامین می کند. ولز در این باره می گوید: مدل تجاری شرکت های شبکه اجتماعی کاملا تبلیغ محور است و این مشکل ساز شده است. زیرا در این میان محتوا با کیفیت اندک برنده اصلی است.

برخلاف فیس بوک و توئیتر که از الگوریتم های مختلف پست هایی با بیشترین میزان کامنت یا لایک در بالای صفحه قرار می دهد، WT:Scocial جدیدترین لینک ها را بالای صفحه نشان می دهد. حتی ممکن است گزینه«upvote» در آینده به این سرویس اضافه شود.

 همچنین WT:Scocial از کسب وکارهای کوچک پشتیبانی می کند.  WT:Scocial قول می دهد فضایی را ایجاد کند که عاملان خطرناک حذف شوند.

 عضویت در این سرویس رایگان خواهد بود اما درحال حاضر نام فرد باید در فهرست انتظار ثبت شود، به سرویس کمک مالی کند یا دوستانش را دعوت کند.

 این سرویس که یک ماه از عمر آن می گذرد حدود ۵۰ هزار کاربر دارد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: توئیتر فیس بوک ویکی پدیا کامنت اخبار جعلی لایک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش توئیتر سایت رهبری به آغاز حملات پهپادی ایران علیه اسرائیل

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، درحالی که خبرها حاکی از آغاز حملات ایران به مواضع اسرائیل است، حساب توییتری منتسب به دفتر رهبر انقلاب همزمان با آغاز حملات به اسرائیل، فیلمی از بیانات مقام معظم رهبری را منتشر کرد و نوشت: رژیم خبیث تنبیه خواهد شد.

رهبر انقلاب در خطبه‌های نماز عید فطر، با اشاره به حمله رژیم ددمنش به کنسولگری ایران در دمشق تاکید کردند: «در عرف جهانی حمله به کنسولگری و سفارت هر کشور، حمله به خاک آن کشور محسوب می‌شود و رژیم سرتا پا خباثت صهیونیستی باید برای این جنایت تنبیه شود و خواهد شد.»

27215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1894733

دیگر خبرها

  • کل آلمان خوشحال از قهرمانی بایر، حتی بایرن! (عکس)
  • سرویس راهنمای پیامکی شرکت گاز آذربایجان‌غربی راه‌اندازی شد
  • راهنمای نصب اینترنت ADSL ؛ آموزش راه اندازی
  • واکنش کشور‌های آمریکای لاتین به حمله ایران
  • واکنش کشورهای آمریکای لاتین به حمله ایران به رژیم صهیونیستی
  • پست معنادار دقایقی پیش سایت دفتر رهبر انقلاب در توئیتر
  • واکنش توئیتر سایت رهبری به آغاز حملات پهپادی ایران علیه اسرائیل
  • ببینید | پست معنادار دقایقی پیش سایت دفتر رهبر انقلاب در توئیتر
  • پست معنادار توئیتر منتسب به سپاه پاسداران همزمان با آغاز حملات ایران به مواضع اسرائیل
  • معاون رئیسی در شبکه غیرقانونی از قانون نوشت