Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@13:50:15 GMT

معاون فرماندار لاهیجان: هفته بسیج وحدت آفرین باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۹۴۷

معاون فرماندار لاهیجان: هفته بسیج وحدت آفرین باشد

نورالله اکبری روز یکشنبه در جلسه برگزاری هفته بسیج اظهارداشت:بسیج به یک فرد ،جریان و اندیشه خاصی تعلق ندارد بلکه متعلق به همه اقشار مردم است و امروز بسیج در حفظ امنیت ، نظم و هوشیاری ملت پیشگام است.

وی افزود: در این شرایط حساس فعلی باید بیش از هرچیزی به وحدت جامعه تکیه شود و از اقداماتی که در هفته بسیج باعث تفرقه افکنی در صفوف مردم و تشویش افکار عمومی می شود، باید خودداری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امروز ما در برابر آرمان های شهدای بسیج که فراتر از یک اندیشه بود، سرتعظیم فرود می آوریم و باید تمام تلاش خود را برای با شکوه تر برگزار کردن هفته بسیج بکار بگیریم.

اکبری با اشاره به اینکه مفهوم بسیج با مفهوم واقعی ایثارگری عجین شده، یادآورشد: امروز جامعه بیش از هر زمانی به اخلاق و فرهنگ ایثار بسیج نیاز دارد و تزریق فرهنگ بسیجی بر عهده همه است و باید به خودگذشتگی و پیوست فرهنگی هفته بسیج دقت نظری بیشتری داشته باشیم.

معاون سیاسی اجتماعی و فرماندار لاهیجان گفت:همه دستگاه های اجرایی باید با توجه به اهمیت موضوع هفته بسیج از کمک به دبیرخانه ای که به همین مناسبت با مشارکت دستگاه های ذیربط تشکیل شده ، دریغ نکنند و در برگزاری هفته بسیج نقش فعالی داشته باشند.

 سرهنگ محمد قدرتی جانشین فرمانده سپاه ناحیه لاهیجان نیز در این جلسه گفت: هفته بسیج امسال در شهرستان با شعار ۴۰سال جهاد و شهادت آغاز می شود و برای برگزاری این هفته بیش از ۵۰برنامه مختلف پیش بینی شده که با همکاری ادارات و نهادهای شهرستان اجرا خواهدشد.

وی برگزاری پنج یادواره شهدا اعم از شهدای زن ، شهدای محلات ، نشست های بصیرتی، بهره برداری از مسکن محرومین ، توزیع شش میلیون تومان سبد کالا بین محرومان ، همایش اقتدار بسیج در شهرهای لاهیجان و رودبنه در پنجم آذر ماه و تشکیل میز خدمت توسط مسئولین را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان لاهیجان ذکر کرد.

شهرستان لاهیجان در ۴۰ کیلومتری شرق مرکز گیلان واقع است.

برچسب‌ها لاهیجان سازمان بسیج مستضعفین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لاهیجان سازمان بسیج مستضعفین لاهیجان سازمان بسیج مستضعفین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی پیش از ظهر چهارشنبه در رژه نیروهای مسلح مستقر در استان فارس در مراسم گرامیداشت ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، ابتدا روز ارتش را یادگار محبت امام راحل و فرمان مدبرانه خمینی کبیر دانست و گفت: این کار نقطه عطفی مهم در تاریخ انقلاب بود.

فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: محبت امام در این امر خطیر سبب ارتقای وجهه و جایگاه ارتش در میان مردم شد و مجال فتنه‌انگیزی و تفرقه را از دشمنان انقلاب گرفت.

امیر رضایی، مردمی، ولایی و شجاع بودن را سه ویژگی ارتش جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: در عملیات وعده صادق که نماد وحدت نیروهای نظامی ما و تنها گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح ایران بود به جهانیان نشان دادیم که در برابر تهدید و تعرض به خاکمان با احدی شوخی نداریم و به دشمنان پاسخ سخت و محکم خواهیم داد.

امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی در پایان امنیت استان فارس را در پرتو همدلی و هم‌افزایی تمام قوای مسلح دانست و گفت: اقتدار و سربلندی نظام، مرهون وحدت میان مردم و قوای نظامی ما است.

کد خبر 6080942

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • بررسی مشکلات حوزه ارتباطات شهرستان سیاهکل با حضور معاون وزیر
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • عملیات وحدت‌آفرین «وعده صادق» گوشه‌ای از توان نیروهای مسلح مابود
  • حمله ایران به اسرائیل عزت‌آفرین بود
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است
  • ارتش نقش بسزایی در تأمین امنیت پایدار منطقه دارد
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است