Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@15:04:08 GMT

تمامی جایگاه های سوخت در استان کرمان فعال هستند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۹۷۶

تمامی جایگاه های سوخت در استان کرمان فعال هستند

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله اکبری بعدازظهر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه ماشین های موجود در شهرستان جیرفت دوگانه سوز هستند و زیرساخت لازم برای ماشین های گازسوز نداریم یک سهمیه ای برای آنها درنظر می گیریم، اظهار کرد: کرمان جزو استان های آرام است و جایگاه های سوخت در استان کرمان همگی فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این مطلب که حدود ۹۰ درصد مصرف بنزین مردم از سهمیه اختصاص یافته است و تنها ۱۰ درصد از بنزین سه هزار تومانی استفاده می کنند، اظهار داشت: این طرح مزایای زیادی دارد چراکه مردم به طرف استفاده از خودروهای کم مصرف هستند.

اکبری اضافه کرد: ما برای تأمین سوخت مشکلی نداریم و اگر مواردی دیده نشده است باید مورد بررسی قرار بگیرد.

ارسلان میری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمان در این جلسه با اشاره به اینکه از روز قبل شعب ویژه ای تشکیل شده و چنانچه تخلفی صورت بگیرد پیگیری می کنیم، افزود: ما مسئول بازرسی امور حمل و نقل و بین جاده ای نیستیم اما سایر امور مربوطه مورد بررسی قرار می گیرد

کد خبر 4774578

منبع: مهر

کلیدواژه: اصلاح قیمت حامل های انرژی بنزین تنظیم بازار بوشهر زلزله شهرکرد ایلام گرگان شیراز قزوین هفته وحدت تئاتر کودک و نوجوان خطبه های نماز جمعه سفر استانی بیرجند مشهد بارش برف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی از توزیع نزدیک به ۱۵ میلیون لیتر بنزین در دهه اول تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: در ۲۹ اسفند ماه نزدیک به ۲ میلیون لیتر بنزین و یک میلیون و 493 هزار و 949 مترمکعب CNG در استان مصرف شده است.
 محمدرضا عابدانی با بیان اینکه این رقم معادل با مصرف مدت مشابه سال گذشته در استان است، افزود: با مصرف این مقدار گاز سی ان جی یک میلیون و ۴۹۳ هزار ۹۴۹ هزار لیتر در مصرف بنزین در استان صرفه جویی شد.
وی با بیان اینکه  امسال با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروزی  سفر‌ها  در استان کاهش چشمگیری داشته است،  بر نظارت جدی بر روند عرضه سوخت در جایگاه‌های استان و آماده‌باش کامل منطقه تا پایان تعطیلات نوروزی و لزوم مدیریت بهینه مصرف سوخت از سوی هم استانی‌ها و مسافران تاکید کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه  استان خراسان جنوبی به عنوان سومین استان پهناور ایران با مساحت ۱۵۰۸۰۰ کیلومترمربع دارای ۱۰۱ جایگاه عرضه‌ی سوخت مایع و ٢۵ جایگاه سی‌ان‌جی است گفت: در روز ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۲ ، بیش از ۱۵۲ میلیون لیتر بنزین در کشور مصرف شده که این عدد رکورد بی‌سابقه‌ای در مصرف بنزین کشور به‌شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • کاهش تحویل کارت‌های سوخت از یک ماه به یک هفته
  • کارت‌های سوخت، یک هفته‌ای صادر می‌شود
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت​
  • مدت زمان تحویل کارت سوخت کاهش یافت
  • تحویل کارت سوخت در ۱ هفته تا آخر اردیبهشت
  • حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین مصرف شد
  • نظارت تعزیرات بر جایگاه‌های سوخت در قزوین تشدید می‌شود
  • مصرف حدود ۱۵ میلیون لیتر بنزین در تعطیلات نوروزی خراسان جنوبی
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت در جیرفت
  • پلمب جایگاه متخلف سوخت درجیرفت