Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@13:37:29 GMT

مهمانان امروز ظریف چه کسانی بودند؟ +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۱۹۸۳

مهمانان امروز ظریف چه کسانی بودند؟ +عکس

فرستاده ویژه نخست‌وزیر مالزی، اعضای گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران، سفیر جدید زیمبابوه و رئیس جدید دفتر حفاظت منافع مصر در ایران امروز (یکشنبه) با ظریف دیدار کردند.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران بعدازظهر امروز (یکشنبه) در ساختمان شماره یک وزارت امور خارجه پذیرای فرستاده ویژه نخست‌وزیر مالزی و همچنین هیأت گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر آن رئیس جدید دفتر حفاظت منافع مصر در ایران نیز در آغاز ماموریتش با وزیر خارجه ایران دیدار کرد و ظریف رونوشت استوارنامه سفیر جدید زیمبابوه را نیز تحویل گرفت.

بیشتر بخوانید: ظریف: ایران، روسیه، هند و پاکستان باید برای مبارزه با داعش متحد شوند

*فرستاده ویژه ماهاتیر 

«داتو ویرا حاجی مرزوقی یحیی» فرستاده ویژه نخست‌وزیر مالزی بعدازظهر امروز (یکشنبه) با حضور در محل وزارت امور خارجه ایران با ظریف دیدار و گفتگو کرد. او که امروز با عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه ایران دیدار کرده بود، از سوی «ماهاتیر محمد» نخست‌وزیر مالزی از حسن روحانی برای شرکت در کنفرانس بین‌المللی کوالالامپور که با هدف بررسی مسائل و معضلات جهان اسلام و یافتن راه‌حل در شرایط جدید بین‌المللی در مالزی برگزار می‌شود، دعوت کرد.

وزیر امور خارجه ایران در سفری که اوایل شهریور ماه سال جاری به مالزی داشت،‌ از سفر ماهاتیر محمد به ایران در آینده نزدیک خبر داده بود.

*هیأت گرجی در وزارت خارجه

هیأت گروه دوستی پارلمانی گرجستان و ایران به ریاست «ساشالوا کیکناولیدزه» رئیس این گروه که در سفری چهار روزه در تهران به سر می‌برد، امروز با حضور در ساختمان شماره یک وزارت خارجه با وزیر امور خارجه ایران دیدار کردند.

دیدار با مجلسی‌ها از جمله علی لاریجانی، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و برخی کمیسیون‌های اقتصادی مجلس، وزیر صنعت، معدن و تجارت، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی و شهردار تهران از جمله برنامه‌های این هیأت است.

* تحویل رونوشت استوارنامه سفیر جدید زیمبابوه  

«کریستوفر ماپانگا» سفیر جدید زیمبابوه نیز بعدازظهر امروز ضمن حضور در وزارت خارجه ایران، رونوشت استوارنامه خود را تقدیم ظریف کرد.

*آغاز فعالیت رئیس جدید دفتر حفاظت منافع مصر در تهران

«هیثم جلال» رئیس جدید دفتر حفاظت منافع مصر در تهران نیز بعدازظهر امروز در آغاز ماموریتش در جمهوری اسلامی ایران با ظریف وزیر امور خارجه دیدار و گفتگو کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق تحولات لبنان سهمیه بندی بنزین ظریف سیدعباس عراقچی علی لاریجانی محمد جواد ظریف حسن روحانی مالزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر خارجه راهی نیویورک شد

وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان ملل عازم نیویورک شده است.

 امیرعبداللهیان امروز چهارشنبه و قبل از عزیمت به مقصد نیویورک، توقفی را در استانبول ترکیه داشت.

بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوی وزرای خارجه ایران و ترکیه درباره تحولات اخیر منطقه
  • دیدار نماینده پاکستان در سازمان ملل با وزیر خارجه ایران
  • حضور وزیر امور خارجه در جلسه شورای امنیت
  • چین: امیدواریم آمریکا خودبرتربینی را کنار بگذارد
  • امیرعبداللهیان: به هرگونه خطای محاسباتی اسرائیل با شدت بیشتری پاسخ می‌دهیم
  • وزیر خارجه راهی نیویورک شد
  • دیدار نخست‌وزیر قطر و وزیر خارجه ترکیه
  • آتش‌بس در غزه؛ محور رایزنی‌های وزیر خارجه ترکیه با هنیه در دوحه
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • ریاض و اسلام آباد در مسیر توسعه روابط همه جانبه