Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- صرف نظر از اثرات اقتصادی و اجتماعی تصمیم اتخاذ شده در خصوص اصلاح قیمت بنزین که عواید حاصل از آن تماما به ۱۸ میلیون خانوار کمتر برخوردار پرداخت می‌شود، اقدامات تحریک آمیز و موج سواری ضد انقلاب از این رخداد موضوع بسیار مهمی است که هوشیاری بیشتر مردم، مسئولین و نیرو‌های خدوم مسئول ایجاد امنیت و نظم در کشور را طلب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاریخ انتشار: 18:16 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۷۳۳ به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان به نقل از نورنیوز، به فاصله کوتاهی پس از اعلام اصلاح قیمت بنزین در بامداد روز جمعه ۲۴ آبان ماه، بلافاصله رسانه‌های وابسته به نظام سلطه به ویژه «بی بی سی فارسی»، «ایران اینترنشنال» و «من و تو» با گمانه زنی در خصوص آغاز اعتراضات گسترده مردمی برای مخالفت با این تصمیم، تلاش گسترده و کم سابقه‌ای را برای ایجاد تحریک و التهاب در فضای افکار عمومی ایران آغاز کردند.   علاوه بر این، اکانت‌های توییتری وابسته به جریان نفاق و سایر گروه‌های ضدانقلاب خارج نشین نیز با انتشار اخبار و گزارش‌های تحریک آمیز، مردم را به حضور در خیابانها، آتش زدن پمپ بنزین‌ها و درگیری با ماموران انتظامی فراخواندند.   صرف نظر از اثرات اقتصادی و اجتماعی تصمیم اتخاذ شده در خصوص اصلاح قیمت بنزین که عواید حاصل از آن تماما به ۱۸ میلیون خانوار کمتر برخوردار پرداخت می‌شود، اقدامات تحریک آمیز و موج سواری ضد انقلاب از این رخداد موضوع بسیار مهمی است که هوشیاری بیشتر مردم، مسئولین و نیرو‌های خدوم مسئول ایجاد امنیت و نظم در کشور را طلب می‌کند.   شکل گیری برخی تجمعات محدود معترضین در چند شهر در استان‌های جنوبی که در پاره‌ای موارد با درگیری میان معترضین و نیرو‌های انتظامی همراه بود و بزرگنمایی این رخداد‌ها از سوی رسانه‌های ضدانقلاب نشان می‌دهد که دشمن به ایجاد بحران داخلی در ایران امید زیادی بسته و تلاش می‌کند با بهره گیری از الگو‌های مشابه اعتراضات اقتصادی در لبنان و عراق، ناامنی و بی ثباتی را به کشور تحمیل نماید.   ناکامی آمریکا و متحدین غربی و منطقه‌ای این کشور در بهره گیری از سلاح تحریم‌های ظالمانه و پیشبرد «راهبرد فشار حداکثری»، موجب شده تا استفاده از روش‌های «جنگ موج چهارمی» برای ایجاد خستگی اجتماعی و فرسایش تدریجی در جامعه ایران در دستور کار کاخ سفید قرار بگیرد.   تلاش برای سازمان دهی مجازی گروه‌های معترض به وضعیت معیشتی برای ناامن سازی زیست جاری مردم و ایجاد اختلال در ساز و کار‌های خدمت رسانی که موجب افزایش نارضایتی می‌شود از جمله روش‌هایی است که در پیگیری راهبرد «ایجاد خستگی اجتماعی و فرسایش تدریجی» دنبال می‌شود.   کشته سازی از میان معترضین و نیرو‌های حافظ نظم در کشور و بهره گیری از آن برای تصاعد موج سازی رسانه‌ای نیز از روش‌هایی است که به عنوان مکمل این راهبرد برای افزایش شکاف میان حاکمیت و ملت دنبال می‌شود.   اگرچه جامعه ایران به دلیل هوشمندی مردم و تدبیر حاکمیت برآمده از اراده و خواست ملت، به هیچ وجه بستر آماده‌ای برای پیاده سازی این راهبرد نبوده و نخواهد بود، لیکن توجه کافی به ضرورت‌های تنظیم روابط میان حاکمیت و ملت از الزامات غیر قابل اجتناب عبور مدبرانه از چالش‌های اجتماعی و اقتصادی پیش رو و جلوگیری از ایجاد هرگونه روزنه برای بهره برداری دشمنان است.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت بنزین نرخ بنزین طرح مدیریت سوخت بنزین 3 هزار تومانی افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد

آفتاب‌‌نیوز :

در دومین ماه از سال «جهش تولید با مشارکت مردم» و به مناسبت هفته کار و کارگر، حدود ۳ هزار نفر از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

بخشی از محور‌های مهم بیانات رهبری به شرح ذیل است:

-رکن جهش تولید کارگر است؛ با جهش تولید کشور و آحاد مردم ثروتمند می‌شوند و جیب و دست کارگر پر می‌شود.

- تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

- هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است تا از خطوط استعماری و استکباری آن‌ها تبعیت کند.

- معلوم است که نظام اسلامی، غیرت اسلامی و ملت بزرگ و با سابقه اسلامی محال است که تسلیم چنین زورگویی شود.

- یک ملت زنده از دشمنی دشمن هم برای خود فرصت درست می‌کند. نمونه بارز آن در بخش تسلیحات است. در بخش‌های دیگر هم از دل فشار‌ها پیشرفت‌های بزرگی به دست آمده است.

- تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد، چون دل به کمک خارج از مرز‌ها نبسته است. این روحیه را باید تقویت کرد.

- ملت ایران استحکام خود را باید در کار و عمل و اتحاد ملی نشان دهد.

خبر‌های تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال همه جوان‌های منطقه است
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • رئیسی: القائات نظام سلطه از نظر ما مردود است
  • رهبر انقلاب: تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • تحریم‌ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • رهبر انقلاب: با جهش تولید، جیب و دست کارگر پر می‌شود /هدف از تحریم در تنگنا گذاشتن نظام جمهوری اسلامی است
  • اگر در مقابله با ایران به دودلی ادامه دهیم به زودی به نقطه‌ای می رسیم که دیگر گزینه‌ای نداریم
  • تدوین اولویت‌های مجلس دوازدهم براساس نظرات نخبگان و مردم
  • سپاه، نهادی مردمی و مرتبط با مردم است