Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم و با پرداخت بدهی خود، پنجره نقل و انتقالاتی‌مان باز خواهد شد.

به گزارش تابناک ورزشی، هوشنگ نصیرزاده درباره بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت: بازیکنی به نام لوسیانو پریرا معروف به شیمبا داشتیم و الان هم در تیم فولاد خوزستان بازی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که او در تیم ما حضور داشت، پولش را به طور کامل دریافت کرده و فقط ۸۰ هزار دلار مانده بود. در تفاهم‌نامه‌ای که آن زمان بین او و باشگاه امضا شده بود، قرار بود مابقی پول خود را در همان سال ۹۷ و بدون تعویق دریافت کند، اما به خاطر تحریم‌هایی که وجود داشت نتوانستیم این پول را به حساب او انتقال دهیم.

وی افزود: پس از شکایت لوسیانو به فیفا قرار شد او شماره حسابی به ما بدهد و پولش را واریز کنیم، اما شماره حسابی که این بازیکن در اختیار باشگاه قرار داد، مربوط به بانکی در هنگ‌کنگ بود و بازهم به خاطر تحریم‌ها نمی‌توانستیم این پول را پرداخت کنیم. فیفا در خردادماه رأی داد که با حساب دیرکرد باید ۱۰۰ هزار به این بازیکن پرداخت کنیم، اما بازهم نتوانستیم این پول را به خاطر تحریم‌ها جا به جا کنیم.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تصریح کرد: بعد از این اتفاقات لوسیانو به فیفا گفته بود که در ایران شماره حساب دارد، در حالی که ما هر چقدر جستجو کردیم شماره حسابی پیدا نکردیم و به فیفا اعلام کردیم، شماره حساب این بازیکن را در ایران به اعلام کند تا این پول را پرداخت کنیم. الان هم این پول در حساب باشگاه موجود است و ما آماده واریز هستیم، البته اگر تحریم‌ها مشکلی ایجاد نکند.

نصیرزاده گفت: تا خردادماه سال ۹۸ پنجره نقل و انتقالاتی هر باشگاهی بسته می‌شد، حتی اگر بدهی خود را هم واریز می‌کرد این پنجره بسته می‌ماند که این قانونشامل خیلی از باشگاه‌ها از جمله استقلال و پرسپولیس و تراکتور هم شد، اما الان این رویه تغییر کرده و فیفا در محرومیت‌هایی که درباره بستن نقل و انتقالات است، به محض اینکه بدهی مورد نظر پرداخت شود پنجره نقل و انتقالاتی را باز می‌کند. به همین دلیل ما هیچ نگرانی بابت بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نداریم، چون به موقع نقل و انتقالات را انجام خواهیم داد. ضمن اینکه این موضوع در حوزه اختیارات فدراسیون فوتبال هم است و اجرای آن بر عهده این فدراسیون است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی فیفا تابناک ورزشی لوسیانو پریرا نصیرزاده ماشین سازی سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصیرزاده: سرمربی تراکتور فردا مشخص خواهد شد

به گزارش "ورزش سه"، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد تعیین تکلیف سرمربی تراکتور گفت: ما جلسه هیئت‌مدیره را برگزار کردیم، گزینه اول آقای بردیف بود که گفت 20 اردیبهشت می‌تواند به ایران بیاید، چند گزینه دیگر هم داشتیم کریس کلمن هم بود و ایشان جزو گزینه‌های ماست اما هنوز با او به نتیجه اصلی نرسیدیم.

او در خصوص زمان تعیین سرمربی عنوان کرد: احتمالا تا فردا نهایی خواهد شد. به دلیل اتفاقاتی که در فرودگاه رخ داد، سرمربیان داخلی هم گفتند که آنجا مشکل کارکردن وجود دارد و حتی سرمربی‌ای که ما انتخاب کردیم، این ویدیوها را برایش فرستادند و تا حدی مردد شده است.

وی افزود: چندتا از بازیکنان ما هم به این دلیل خیلی نگران بودند. البته این تعداد هواداران تعداد بسیار کمی هستند و بیشتر هواداران منطقی ناراضی هستند.

مدیرعامل تراکتور با اشاره به سرمربی بعدی این تیم اظهار داشت: اثر این موضوع هم روی انتخاب ما به عنوان مربی و هم انتخاب مربی ایرانی تردید ایجاد کرده است. اصرار ما روی گزینه خارجی است چون مردم در موردش پیش‌داوری ندارند. البته گزینه‌هایی که داریم، بازهم با نظرات مردم مواجه می‌شوند و برخی قسمت منفی کار آنها را بولد می‌کنند. به هر حال فکر می‌کنم تا فردا سرمربی انتخاب خواهد شد.

باشگاه تراکتور صیح امروز اعلام کرده بود که با برگزاری جلسه فوق العاده، سرمربی جدید امروز (شنبه) انتخاب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • زمان صاعقه چگونه رفتار کنیم؟
  • دیدار با دو آزاده و بازنشسته ارتشی در مهاباد
  • دعوای تند و عجیب هادی چوپان و رئیس فدراسیون پرورش اندام: او بیمار است!
  • فوتبال ایران قیمت سرمربی سابق تیم ملی را بالا برد!
  • نصیرزاده: کریس کلمن، گزینه اصلی نیمکت تراکتور
  • گزینه نهایی نیمکت تراکتور مشخص شد
  • نصیرزاده: سرمربی تراکتور فردا مشخص خواهد شد
  • واکنش گلر محبوب استقلالی‌ها به جریمه سنگین علیه او
  • فوتبال خیابانی در‌ ایران زنده می‌شود