Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

حسن روحانی اظهارداشت: برای این کار سه راه بیشتر نداریم، یا باید مالیات مردم را افزایش دهیم و از محل درآمد حاصل از آن پرداخت ها را انجام دهیم، یا باید نفت بیشتری صادر کنیم و از محل آن این هزینه ها را تامین کنیم و یا باید از یارانه‌ها بکاهیم و از محل آن به خود مردم نیازمند برگردانیم.

روحانی ادامه داد: فروش نفت ما با محدودیت هایی مواجه است و اگر محدودیت هم نداشتیم، پول نفت برای اینگونه مصارف مناسب نیست، در سال ۱۳۹۰ ما ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد نفتی داشتیم اما امروز شرایط متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جمهور افزود: میزان اخذ مالیات را هم بخاطر شرایط اقتصادی جامعه نمی توانیم زیاد افزایش دهیم و دریافت مالیات از مردم باید متعادل باشد.

روحانی با بیان اینکه ماه های متمادی این موضوع مطرح بود که چگونه می توانیم از اقشار ضعیف حمایت کنیم تا زمانی که گشایشی ایجاد شود، گفت: در این دولت تلاش کردیم تولید بنزین را افزایش دهیم. در سال ۹۲ بنزین تولیدی در کشور ۵۶ میلیون لیتر در روز بود که این رقم را در سال ۹۸ به ۱۰۷ میلیون لیتر رساندیم و در بنزین خودکفا شدیم ، قبلا میلیاردها دلار برای واردات بنزین هزینه می شد ضمن اینکه با مشکلات خاصی برای خرید و واردات بنزین نیزمواجه بودیم.

روحانی با اشاره به افزایش مصرف بنزین درکشور، افزود: مصرف بنزین در سال گذشته و اوایل امسال رو به فزونی گرفت و به طور متوسط ۹.۷ درصد رشد کرد، و مصرف روزانه ما امسال ۹۷ میلیون لیتر بود که اگر همین روند ادامه داشته باشد در سال ۱۴۰۰ ما مجددا وارد کننده بنزین می شدیم.

ادامه دارد...

منبع: خبرگزاری ایلنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن روحانی رئیس جمهور اعتراض به گرانی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!

به گزارش "ورزش سه"، در دقیقه 77 مسابقه ذوب‌آهن و آلومینیوم توپ ارسالی از جناح چپ سبزپوشان اصفهانی برای استفاده محمد جواد محمدی به واسطه سرنگونی این مهاجم از دست رفت. مهاجم ذوب‌آهن در جدال تن به تن با مدافع آلومینیوم اراک داخل محوطه جریمه روی زمین افتاد و اعتقاد به پنالتی داشت، اما سعید رحیمی‌مقدم داور وسط در سوت خود ندمید.

اعضای تیم ذوب‌آهن در این صحنه بشدت نسبت به تصمیم داور وسط اعتراض کردند. نیمکت نشینان ذوب‌آهن هم از کنار زمین اعتقاد داشتند که خطای پنالتی روی محمدجواد محمدی رخ داده اما داور چنین نظری نداشت و رای به ادامه بازی داشت.

جالب اینکه اعتراض ذوبی‌ها تا ثانیه‌هایی بعد از این صحنه از کنار زمین ادامه داشت و در نهایت با بیرون رفتن توپ رحیمی‌مقدم را بر آن داشت که به کنار زمین بیاید و برخورد کند.

داور وسط بازی ذوب‌آهن و آلومینیوم با حضور کنار زمین در حالی که مربیان تیم میزبان مشغول صحبت با شاهین یزدانی داور چهارم بودند، به یکی از مربیان ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد تا این غائله خاتمه یابد. این در حالی است که ذوبی‌ها بعد از این صحنه نیز در چند صحنه نسبت به تصمیمات رحیمی‌مقدم اعتراض کردند.

نکته مهم اینکه در صحنه مذکور اعضای تیم آلومینیوم اراک اعتقاد داشتند ثانیه هایی قبل از آنکه توپ وارد محوطه جریمه خودشان شود، داور وسط در وسط زمین خطا روی علیرضا نقی زاده را نگرفته و باعث شده بازی ادامه پیدا کند.

دیگر خبرها

  • واکنش یک حقوقدان به اظهارات جنجالی کریمی قدوسی: بنزین به آتش ایران‌هراسی نریزید
  • گوگل در دفاع از رژیم صهیونیستی ۲۰ کارمند دیگر خود را اخراج کرد
  • اظهارات علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودرو‌های شاسی بلند، اعتراضات سال ۱۴۰۱ و ...
  • اظهارات جنجالی علیرضابیگی درباره فساد چای دبش، خودروهای شاسی بلند، اعتراضات سال 1401 و ...
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به علت اعتراض ها در ونیز
  • بسته ماندن غرفه رژیم صهیونیستی به خاطر اعتراض ها در ونیز
  • اعتراض تند ذوبی‌ها: پنالتی بود آقای داور!
  • حق نداریم بنزین را به قیمت جهانی اما خودروهای ۲ دهه عقب‌تر به مردم بدهیم
  • افزایش چشمگیر قیمت بنزین در آلمان
  • اعتراض پرسپولیس به سازمان لیگ؛ «استقلال قانون را دور می زند»!