Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید مسیگر مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: از چند روز گذشته تمرینات تیم با حضور میشو کریستیچوویچ آغاز شده و روز گذشته به طور رسمی با او قرارداد بستیم.

مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ادامه گفت: هدف ما بقای شاهین شهرداری در لیگ برتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با آمدن کریستیچوویچ تمرینات با شادابی و نشاط بیشتری برگزار می‌شود و خوشبختانه جو خوبی بر فضای تمرینات حاکم است. شیوه تمرین دادن کریستیچوویچ مانند مربیان کروات است و بازیکنان با او ارتباط خوبی برقرار کردند. شاید پیش از آمدن کریستیچوویچ به شاهین شهرداری برخی‌ها مخالف او بودند و نسبت به توانایی‌های او تردید داشتند، اما در حال حاضر فضای مثبتی ایجاد شده و بازیکنان و هواداران از حضور او خوشحال هستند.

بیشتر بخوانید: آزمون دشوار کریستیچوویچ در شاهین شهرداری

مسیگر افزود: نمی‌توانیم برای کریستیچوویچ فرصت تعیین کنیم و به او بگوییم که تا چه زمانی فرصت دارد شرایط تیم را تغییر دهد. اگر او بتواند وضعیت بدنی بازیکنان را بهبود ببخشد، شرایط تیم هم بهتر خواهد شد و فکر می‌کنم با یک برد اوضاع ما خیلی بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات مدیرعامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن

فرارو- چگونه مطمئن می‌شوید که در طراحی آشپزخانه خود اشتباه نمی‌کنید؟در ادامه کارشناسان ده دام رایج در این باره را معرفی خواهیم کرد.

۱- دست کم گرفتن فضای مورد نیاز پیشخوان آشپزخانه

به گزارش فرارو به نقل از دیلی تلگراف؛  فضای کافی روی پیشخوان آشپزخانه بسیار مهم است، اما افراد اغلب فکر می‌کنند به کم‌تر از آن نیاز دارند. پیشنهاد می‌شود مقداری فضا در دو طرف اجاق گاز و اطراف سینک فضا قرار دهید. با این وجود، برای ایمنی و سهولت به سطوح مجاور یخچال و فر نیز فکر کنید. این بسیار مهم است که اطمینان حاصل شود که فضای کافی در نزدیکی مناطق کار اولیه دارید. داشتن فضای کافی برای خرد کردن، مخلوط کردن و ترکیب کردن مواد عملکرد آشپزخانه شما را تضمین می‌کند. این در مورد یافتن تعادل بین طراحی و کارایی است.

۲- داشتن جزیره*‌ای که برای فضا خیلی بزرگ است

جزیره‌ای که فضا را تحت الشعاع قرار می‌دهد می‌تواند زیبایی شناسی و عملکرد آشپزخانه را خراب کند. چیزی که باعث می‌شود یک جزیره کار کند داشتن فضایی در اطراف آن، فضایی برای باز کردن کشو‌ها و کمد‌ها و هم چنین به معنای واقعی کلمه فضایی برای مانور است. ما حداقل فاصله ۹۰ سانتی متری بین جزیره و کابینت‌های اطراف را توصیه می‌کنیم تا بتوان در فضا حرکت کرد و در‌های کابینت را به راحتی باز نمود. اگر آشپزخانه شما به اندازه کافی برای یک جزیره بزرگ نیست گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد. یک شبه جزیره به طور موثر جزیره‌ای را به دیوار می‌چسباند. از طرف دیگر، می‌توانید یک میز آماده داشته باشید که نسبت‌های کوچک تری دارد.

۳- انتخاب کابینت‌های زیاد در واحد‌های پایینی

انتخاب کابینت‌های استاندارد با در‌های لولایی برای واحد‌های پایینی شما فرصتی تلف شده برای به حداکثر رساندن فضای ذخیره سازی است. کشو‌ها معمولا راه حل بهتری برای همه چیز از ظروف گرفته تا قابلمه و تابه هستند. وقتی کشو‌ها باز هستند به شما اجازه می‌دهند همه چیز را در داخل ببینید بنابراین، هیچ چیزی در پشت آن گم نمی‌شود. داشتن عمق‌های متنوع در کشو نیز مهم است. یک کشو با اندازه متوسط برای حدود ۸۰ درصد ظروف مناسب است. برای قرار دادن تابه‌های بزرگ‌تر خود به کشو‌هایی با عمق حدود ۲۵۰ میلی متر نیاز دارید.

۴-انتخاب متریال (مواد) اشتباه پیشخوان آشپزخانه

پیشخوان آشپزخانه یکی از پرکاربرد‌ترین عناصر آشپزخانه شماست بنابراین مهم است که با دقت انتخاب کنید و تحت تاثیر ترند‌ها قرار نگیرید. در مورد نحوه استفاده از آشپزخانه و این که می‌خواهید آشپزخانه و متریال آن تا چه اندازه خوب عمل کند صادق باشید. اگر آشپزی نامرتب هستید و از ادویه‌های زیادی استفاده می‌کنید که باعث ایجاد لکه می‌شوند، اما همواره می‌خواهید یک پیشخوان اشپزخانه بکر داشته باشید احتمالا سطوح کاری مرمر یا متخلخل برای شما مناسب نیست. برای مثال، سنگ مهندسی شده مقاوم در برابر خراش، لکه و حرارت است بنابراین بسیار مقاوم است در حالی که چوب اگرچه ارزان‌تر است، اما به روغن کاری نیاز دارد و برای کسانی که می‌خواهند چیزی کم تعمیر شود ایده‌آل نیست.

۵-گنجاندن بیش از حد متریال

یک اشتباه رایج آن است که سعی کنید متریال مختلف زیادی را در آشپزخانه بگنجانید. افراد گمان می‌کنند که با افزودن بافت‌ها و تزئینات مختلف آشپزخانه را جذاب‌تر نشان می‌دهند. با این وجود، این کار اغلب منجر به یک طراحی درهم و برهم می‌شود. مهم است که به خاطر داشته باشید یک آشپزخانه با طراحی خوب باید ظاهری منسجم و هماهنگ داشته باشد. طراحان توصیه می‌کنند که تعداد متریال استفاده شده را به سه مورد محدود کنید تا جلوه‌ای متعادل‌تر ایجاد شود. هر متریال ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد و این نحوه ایجاد اتاقی است که از نظر بصری جذاب، کاربردی و بادوام باشد.

۶-عدم توجه به گردش کار

یک چیدمان نامناسب می‌تواند منجر به ازدحام و حرکت ناکارآمد شود و کار‌های روزانه را بیش از حد لازم دست و پا گیر کند. ابتدا باید گردش کار خود را پیش از غرق شدن در تصمیمات طراحی درک کنید. برای تجزیه و تحلیل نحوه استفاده از آشپزخانه خود و بررسی جریان معمول فعالیت‌ها از آماده سازی غذا تا پخت و پز و تمیز کردن وقت بگذارید. با انجام این کار می‌توانید مسیر طبیعی را که دنبال می‌کنید شناسایی کرده و مطمئن شوید که بدون مانع باقی می‌ماند و برای شما منطقی است.

۷-ایجاد شکاف کوچکی بین بالای کابینت‌های بالایی و سقف

هنگام طراحی آشپزخانه یک خطا اغلب ایجاد شکاف کوچکی بین بالای کابینت‌های بالایی و سقف است. این امر از نظر بصری ارتفاع اتاق را کاهش می‌دهد و هم چنین فضای مرده و غیرقابل استفاده‌ای را ایجاد می‌کند که صرفا باعث ایجاد گردوغبار می‌شود. این کار هم چنین ذخیره سازی را کاهش می‌دهد. با نصب کابینت‌هایی که تا تمام ارتفاع اتاق امتداد می‌یابند اطمینان حاصل می‌کنید که آشپزخانه تان بدون شلوغی باقی می‌ماند و تمام فضای موجود را به حداکثر می‌رساند. بالاترین قفسه‌ها را می‌توان برای اقلامی که صرفا برای موقعیت‌های خاص نیاز دارید مورد استفاده قرار داد و می‌توان با استفاده از نردبان چرخدار که اغلب یک عنصر تزئینی است به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. با وجود آن شکاف شما در حال از دست دادن فرصت ذخیره سازی قابل توجه در کابینت‌های بالایی هستید. مطمئن باشید که برای چیز‌های دیگری که می‌خواهید پنهان نگه دارید فضای ذخیره سازی کافی در اختیار دارید.

۸-عدم وجود ترکیبی از روشنایی کاربردی

نورپردازی قهرمان گمنام طراحی آشپزخانه است و اگر نادیده گرفته شود می‌تواند کل طراحی آشپزخانه را تغییر دهد. نورپردازی متفکرانه باید شامل چراغ‌های آویز کم نور به طور استراتژیک در بالای جزیره آشپزخانه باشد یا چراغ‌های زیر کابینتی که می‌توانند پس از اتمام آشپزی خاموش شوند و فضای آرام تری داشته باشید. وجود لایه‌های مختلف نور برای فعالیت‌های متعدد حائز اهمیت است. ممکن است صرفا چند متر فاصله بین دو منبع نور بسیار متفاوت وجود داشته باشد، اما هم برای تجربه مهمانان شما در هنگام سرگرمی و هم برای تجربه آشپزی آشپز یا میزبان تفاوت زیادی ایجاد می‌کند.

۹-نداشتن کمد انباری

هنگام طراحی آشپزخانه به راحتی می‌توان روی کابینت‌های پایین و بالایی تمرکز کرد و گنجاندن یک کمد آشپزخانه بزرگ را فراموش نمود. این در حالیست که یک کمد انباری می‌تواند تغییر دهنده بازی باشد. این یک فضای فوق العاده برای استفاده برای ذخیره سازی چند منظوره است. در یک منطقه نسبتا کوچک می‌توانید انباری برای مواد غذایی خشک، ادویه جات و ترشی جات ایجاد کنید. همه چیز به طور مرتب و منظم با همه چیز در جای مناسب خود سازماندهی شده است. این یک افزودنی عالی است و فضای با ارزش کمد را برای قرار دادن قابلمه ها، تابه‌ها و ظروف سرو شما آزاد می‌کند.

۱۰-فقدان پریز برق کافی

افراد اغلب تعداد پریز برق مورد نیاز خود را دست کم می‌گیرند. مهم است تمام وسایلی را که به طور منظم استفاده می‌کنید در نظر بگیرید و اجازه دهید پریز‌های کافی برای استفاده همزمان از چندین دستگاه استفاده شود. این موضوعی مهم است چرا که نمی‌خواهید محبور شوید تُستر را به دلیل فقدان پریز کافی در محل در جایی قرار دهید که ایده آل نیست. هم چنین به یاد داشته باشید که در داخل واحد‌های کاری مانند قسمت‌های مربوط به انبار کردن مواد و در جزایر آشپزخانه پریز برق داشته باشید.

*به جز کابینت‌ها و پیشخوان‌ها در برخی از آشپزخانه‌ها اخیرا یک قسمت دیگر نیز تعبیه می‌شود که به آن جزیره آشپزخانه می‌گویند که معمولا در وسط آشپزخانه آن قرار می‌گیرد که با توجه به ابعاد و متراژ خانه می‌تواند اندازه‌های مختلفی داشته باشد. وجود این جزیره در آشپزخانه می‌تواند کاربرد خیلی زیادی داشته باشد. در دکوراسیون‌های مدرن‌تر گا‌ها سینک ظرفشویی را در قسمت جزیره آشپزخانه قرار می‌دهند و یا حتی از یک گاز صفحه‌ای در این قسمت استفاده می‌شود.

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم با بهترین شرایط وارد پلی‌آف شویم/دلیرزهان بازیکن تیم‌ملی پنج‌نفره است یا سه‌نفره؟
  • ایجاد خودروی ارتباط سیار در آتش‌نشانی قم
  • فسخ قرارداد بازیکن لیگ برتری به‌خاطر بیماری
  • حسین نژاد همچنان دور از بازیکنان/ یوسفی غایب دیدار با تراکتور
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: هپاتیت چاوز قابل کنترل بود
  • بزرگترین غایب استقلال در شروع سال جدید/ همه‌کاره باشگاه در سوئیس است
  • تمرین بازیکنان سپاهان با حضور هواداران در نقش‌جهان
  • ده اشتباه رایج در طراحی آشپزخانه و نحوه انجام ندادن آن
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی در دادگستری آذربایجان غربی
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!