Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اگر امروز موفق به رصد اخبار سرویس فضای‌مجازی در حوزه‌های فناوری، دانلود، اخبار داغ، سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران در فضای‌مجازی نشده‌اید، در ادامه لینک ۱۰ خبر پربازدید از نگاه کاربران را برای شما به نمایش گذاشته‌ایم.

قیمت روز گوشی موبایل در ۲۶ آبان

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۲۶ آبان را مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشیمانی عروس بیچاره از انتشار عکسی در فیسبوک + تصویر

عروسی تصویری از حلقه خود را در فیسبوک به اشتراک گذاشت که مورد انتقادهای شدید کاربران قرار گرفت.

بازداشت ارواح ترسناک، آرامش را به هند برگرداند + فیلم

جوانانی که با شوخی‌های ترسناک، ترس و وحشت را در دل ساکنان هندی ایجاد می‌کردند، دستگیر شدند.

نگاهی به تلفن‌های هوشمند تاشو سال ۲۰۱۹

در این گزارش به تمامی مدل‌های تاشو معرفی شده در سال ۲۰۱۹ نگاهی خواهیم انداخت.

فرار راننده بی‌ام‌و پس از زیر گرفتن پدر و پسر خردسالش + فیلم

در یکی از خیابان‌های نیویورک، خودرو بی‌ام‌و از مسیر خود خارج شده و پس از برخورد با یک پدر و پسر، فرار کرد.

کشف صد‌ها گربه ولگرد که قرار بود شامی لذیذ شوند + فیلم

مأموران پلیس موفق به کشف خودروی حامل صد‌ها گربه قاچاق شدند که مقصد آن‌ رستوران‌ها بود.

جذاب‌ترین تصاویر پس‌زمینه (۲۶ آبان)

جذاب‌ترین تصاویر پس‌زمینه ۲۶ آبان را از طریق صفحه دریچه فناوری باشگاه خبرنگاران جوان دریافت کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان را در پیام‌رسان‌های داخلی دنبال کنید

جهت دسترسی راحت به اخبار ایران و جهان صفحات 'باشگاه خبرنگاران جوان' در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های موبایلی را برای شما معرفی می‌کنیم.

ملاحظه مردم زاغه‌نشین را بکنید + تصویرنوشته

امام خمینی مردم و مسئولان نظام را همواره به مدارا و رفع نیازهای مالی مستضعفان توصیه می‌کردند.

سوپراسپرت عجیب مک‌لارن بدون سقف و پنجره + تصاویر

شرکت خودروسازی مک‌لارن تصاویری از سوپراسپرت جدید خود با ظاهری عجیب را منتشر کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پربازدیدهای فضای مجازی شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!

  به گزارش خبرنگار جام‌جم، بیست و هشتم اسفند سال گذشته مردی به اداره چهارم پلیس آگاهی تهران رفت و شکایت کرد که پسر ۲۴ ساله‌اش ناپدید شده است. با تحقیق از او معلوم شد فرشید، پسرش در غرب تهران در خانه اجاره‌ای تنها زندگی می‌کرده و قرار بوده به زودی با دوستش شاهین کافی‌شاپی را راه‌اندازی کنند اما چند روز است که ناپدید شده و کسی از او خبری ندارد‌. 
‌در حالی که تحقیقات در این باره ادامه داشت دو هفته بعد برادر مرد گمشده به پلیس آگاهی آمد و گفت‌: شاهین، دوست برادرم با من تلفنی حرف زد و مدعی است که برادرم مردی را کشته و اکنون به ترکیه رفته است‌. 
شاهین به پلیس آگاهی تهران احضار و در تحقیقات گفت‌: فرشید دوستم بود و می‌خواستیم با هم یک کافی‌شاپ راه‌اندازی کنیم اما او تلفنی به من گفت که با مردی اختلاف داشته و در دعوا با او این مرد را با قمه کشته است‌. خواست کمک کنم جسد ر‌ا جا‌به‌جا کنیم که ترسیدم و قبول نکردم. روز بعد با اصرار به دیدنش رفتم که یک قمه به من داد و آن را در سطل زباله انداختم‌. بعد به روستایی در نقطه صفر مرزی رفت تا با یک قاچاق‌بر راهی ترکیه شود. 
از آنجا که روز بعد از ناپدید شدن مرد جوان، چهار میلیون تومان از حساب بانکی‌اش برداشت و بابت خرید یک بشکه ۲۲۰ لیتری، اسید و محلول اسید، لباس و وسایل آزمایشگاهی به حساب مردی واریز شده بود این مرد شناسایی و از او تحقیق و مشخص شد دختری ۲۱ ساله این اموال را خریده است. ماموران با بررسی دوربین مغازه این دختر را شناسایی و چند روز پیش بازداشت کردند که در تحقیقات گفت‌: سه سال قبل با شاهین آشنا شده و قرار بود ازدواج کنیم. یک روز ساعت چهار صبح شاهین تلفنی به من خبر داد که مردی را کشته است‌. ظهر به خانه‌ام آمد و ناهار خوردیم و گفتم تو واقعا آدم کشته‌ای که مدعی شد دروغ گفته و این چالش اینستاگرامی بوده تا بفهمد من به او علاقه دارم یا نه‌؟ بعد با هم رفتیم و یک سگ برایم خرید. مدعی شد برای مشتری‌اش یک بشکه وسایل آزمایشگاهی، لباس و ... باید بخرد‌. با هم رفتیم و آن را خریدیم و با خودرویم به خانه‌ای در غرب تهران بردیم. او وسایل را به طبقه سوم خانه برد و من در خیابان بودم‌. بعد از این ماجرا دیگر او را ندیدم.
با کشف این سرنخ، شاهین نیز بازداشت شد و با تایید گفته‌های این دختر مدعی شد بشکه را برای دوستش خریده است.
‌ماموران در گام بعدی از تحقیقات به خانه مورد نظر رفتند که معلوم شد آنجا متعلق به مرد گمشده بوده و لکه‌های خون در آنجا یافتند. همچنین خودروی دختر بازداشت شده را بررسی کردند و لکه‌های خون در آن به دست آوردند. آزمایش‌ها نشان داد لکه‌های خون با گروه خونی مرد گمشده مطابقت دارد و احتمال به قتل رسیدن وی می‌رفت. همچنین در بررسی پیامک‌های تلفن این مرد جوان معلوم شد او پیامک عجیبی به یکی از دوستانش داده است که بیل را برایم بخر. بنابراین این مرد نیز بازداشت و در تحقیقات گفت‌: من دوست شاهین هستم. او به من زنگ زد و گفت که دوستش را به قتل رسانده است‌. از من خواست به خانه‌اش بروم و بیل بخرم تا جسد را دفن کنیم‌. اما نتوانستیم او را دفن کنیم و جسد را در بشکه‌ای که خریده بود گذاشت و در لواسانات رها کرد‌. 
غلامحسین صادق‌زاده، بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی تهران با تایید این خبر به جام‌جم گفت‌: ماموران در بررسی پرونده‌های اجساد مجهول‌الهویه متوجه شدند، در نخستین روز فروردین جسد سوخته مرد جوانی در اطراف یکی از روستا‌های بخش لواسانات داخل بشکه‌ای فلزی پیدا شده بود. بنابراین ماموران احتمال می‌دهند جسد متعلق به همین مرد گمشده باشد‌. تحقیقات از متهمان پرونده همچنان ادامه دارد‌.

دیگر خبرها

  • دیجی کالا ؛ بزرگ ترین بازار آنلاین موبایل ایران
  • ردپای آرامش در بازار‌ها
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • صحبت های عروس جوان در آمریکا درباره غزه | ببینید
  • آموزش: چگونه مانع افزایش حافظه مصرفی پیام‌رسان‌ها شویم؟
  • پرفروش‌ ترین گوشی شیائومی+ دانلود لیست قیمت جدیدترین و ارزان‌ترین موبایل امروز(۳ اردیبهشت)
  • بهترین گوشی موبایل در رنج ۲۰ میلیون؛ مقایسه A55 و ردمی نوت 13 پرو پلاس
  • جمع آوری متکدیان درخواست شهروندان تهرانی از بهشت زهرا
  • قتل اسیدی مرد جوان با انگیزه مرموز!
  • قتل هولناک نو عروس با ۲۰ ضربه چاقو در بازار