Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «مهران قربانی»  گفت: سهمیه وانت‌های برون شهری که معمولا جزو گروه پرمصرف و مشغول حمل کالا هستند ۳۰۰ لیتر تعیین شده است اما با اجرای قانون پیمایش امکان اضافه شدن سهمیه آنها وجود دارد.

وی گفت:برای وانت‌های دوگانه سوز نیز این سهمیه ۱۲۰ لیتر در هرماه است.

معاون سازمان راهداری و حملو نقل جاده ای توضیح داد: از طریق اجرای سیستم پیمایش اعداد واقعی مصرف سوخت وانت بارها به دست می آید و اختصاص سهمیه بنزین آنها واقعی‌تر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قربانی گفت: بر اساس مصوبه سازمان راهداری مطابق پیماش انجام شده و بر اساس بارنامه‌های صادره امکان افزایش سهمیه ماهانه وانت بارها وجود دارد.

وی گفت: در بخش مسافری نیزبرای سواری‌های عمومی بین شهری ۷۵۰ لیتر بنزین ماهانه درنظر گرفته شده است و برای دوگانه سوزها ۴۵۰ لیتر به صورت ماهانه شارژ خواهد شد.

عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، خبر داد: در ۲ ماه آینده با مشارکت کانون سراسری سواری‌های کرایه موضوع پیماش را به مرحله اجرا درمی آوریم تا به رانندگانی که عملکرد بیشتری دارد کمک کنیم و پاسخگوی نیازهای آنها باشیم.

قربانی اضافه کرد: سازمان راهداری پیش تر در بخش شناسایی واقعی رانندگان برای اختصاص سهمیه لاستیک و بیمه تکمیلی از سیستم پیمایش استفاده کرده بود و تصمیم دارد در بخش سهمیه بندی بنزین نیزاز این روش استفاده کند.

وی توضیح داد: اگر خودرویی از ناوگان سواری کرایه واقعاً پیمایش داشته باشد و مسافر جابه‌جا کند و نیاز به سوخت بیشتری داشته باشد، متناسب با این پیمایش سوخت بیشتری هم به آن اختصاص می‌یابد.

معاون حمل‌و نقل سازمان راهداری خبر داد که سهمیه فوق از ابتدای آذرماه با احتساب یک هفته پایانی آبان‌ماه در کارت‌های سوخت خودروها اعمال خواهد شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بنزین وانت بار افزایش قیمت بنزین مهران قربانی سهمیه بندی سوخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود

مدیر جهاد کشاورزی جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: نصب سامانه ردیاب مکانی برای نخستین بار در استان فارس با هدف نظارت بر میزان سوخت تخصیصی بخش کشاورزی بر روی تراکتورهای فعال بزودی در جهرم انجام می‌شود.

حسن زمانی با بیان این که سالانه سه میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز (گازوئیل) در بخش کشاورزی توزیع می‌شود، افزود: نحوه تخصیص سوخت به ناوگان بخش کشاورزی بر اساس میزان قدرت دستگاه و به صورت مساوی است در صورتی که برخی تراکتورها کارکرد بیشتری دارند و با نصب این دستگاه ردیابی میزان کارکرد بر اساس دستگاه‌های موقعیت یاب (جی پی اس) محاسبه می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت افزون بر ۳۵۶ دستگاه تراکتور در بخش کشاورزی اضافه کرد: این طرح در مرحله نخست به صورت آزمایشی توسط یک شرکت دانش بنیان با نصب دستگاه موقعیت یاب بر روی تمامی دستگاه تراکتور انجام و گزارش گیری از آنها مورد ارزیابی کارشناسان قرار می‌گیرد.

مدیر جهاد کشاورزی جهرم بیان کرد: در این طرح میزان سوخت تخصیصی به تراکتورها بر اساس پیمایش محاسبه و در صورت قطع شدن، پیامک آن به کاربر مستقر در جهاد کشاورزی شهرستان ارسال و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

کد خبر 6085562

دیگر خبرها

  • اعلام رسمی نتایج «پیمایش ملی سلامت روان» در ابتدای تابستان
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • لرستانی‌ها کدام نوع نان را بیشتر مصرف می‌کنند؟
  • کدام بیمارستان‌ها به سامانه نوبت دهی الکترونیک متصل نیستند
  • تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یابد
  • استفاده از هوش مصنوعی در حوزه انرژی اتمی افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت: مدت گارانتی خودرو افزایش می‌یابد
  • مرمت پل خاتون امسال پایان می یابد
  • سوخت تخصیصی بخش کشاورزی جهرم رصد می‌شود
  • تولید برق هسته‌ای به بیش از ۳۰۰۰ مگاوات افزایش می‌یابد