Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@13:14:08 GMT

جزئیات نارضایتی بازیکنان تیم ملی از ویلموتس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۳۹۵

 روزنامه خبرورزشی نوشت: بعد از شکست مقابل عراق، ملی‌پوشان شبانه به تهران برگشتند و نیمه شب خسته و ناراحت به خانه‌های‌شان رفتند. آن‌ها فعلاً ترجیح می‌دهند سکوت اختیار کنند، اما وقتی به شکل غیررسمی و دوستانه پای حرف‌شان می‌نشینی، دل‌شان پر است؛ پر از بی‌تفاوتی مارک ویلموتس و رفتارهای خونسردانه‌اش! فدراسیون فوتبال سعی کرده به هر زبانی شده آن‌ها را آرام نگه دارد تا فعلاً حرف تندی نزنند، اما ملی‌پوشان در مکالمه خصوصی با مسئولان فدراسیون هم اعتراض‌هایی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از ملی‌پوشان در صحبت‌های خصوصی با خبرنگار خبرورزشی وقتی با این سؤال مواجه شد که ویلموتس چه برنامه‌ای برای بازی با عراق داشت، گفت: «چیزی از قول من ننویسید، راستش را اگر بخواهید هیچ چی! حقیقتاً مشکل اصلی این است که ویلموتس هیچ برنامه‌ای ندارد، اصلاً در باغ نیست!»

این حرف‌های تند اگر رسانه‌ای شود، شرایط برای ویلموتس از این که هست هم بدتر خواهد شد. البته این تنها اعتراض و انتقاد ملی‌پوشان نیست. یکی دیگر از بازیکنان به خبرورزشی گفت: «اصلاً تمرینات خوبی برای این بازی نداشتیم. وقتی به امان رسیدیم، می‌دانستیم کارمان سخت است، چون به آن شکل که برای یک بازی حساس لازم بود، تمرین نکردیم.»

وقتی از این ملی‌پوش پرسیدیم آیا راست است ویلموتس برای این بازی هیچ برنامه‌ای نداشت، گفت: «برنامه یعنی چی؟ این که پای تخته حرف بزند یا در جلسه توجیهی به شکل تئوری موارد را بگوید که ملاک نیست. برنامه داشتن زمانی معنی پیدا می‌کند که ما همان برنامه‌ها را تمرین کرده باشیم. ما اصلاً تمرینات خوبی نداشتیم.»

از همه منطقی‌تر یکی از بازیکنان باتجربه تیم ملی حرف می‌زند: «انتخاب ویلموتس بعد از مربی سخت‌گیری مثل کی‌روش واقعاً اشتباه بود. ویلموتس آن ابهت لازم برای تأثیر گذاشتن روی ملی‌پوشان را ندارد. بچه‌ها بعد از کار کردن با کی‌روش، انگار الان رها شده‌اند و این اصلاً اتفاق خوبی نیست» این بازیکن باتجربه از مسعود شجاعی هم دفاع می‌کند: «لطفاً تقصیرها را گردن مسعود نیندازید. مقصر کسانی هستند که به ویلموتس گفتند از مسعود استفاده کن. به او گفتند مشکل تیم این است که داخل زمین، بزرگتر ندارد و او هم از شجاعی استفاده کرد. مسعود باید چه کار می‌کرد؟ باید می‌گفت بازی نمی‌کنم؟» وقتی از این ملی‌پوش پرسیدیم چرا به فدراسیون نمی‌گویید ویلموتس را بیشتر در ایران نگه دارد تا لیگ را کامل ببیند و بازیکنان را بیشتر بشناسد، گفت: ما را با فدراسیون درگیر نکنید. ما فقط بازیکن تیم هستیم.»

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن ‏کسی نبوده که مقصر اصلی این باخت و حذف شدن از اروپا را رونالد ‏آرائوخو نداند. ‏

درحالی‌که در دقایق اولیه بازی که در المپیک مونتجوئیک جریان ‏داشت بارسا نسبت به پی‌اس‌جی برتر بود و در همین دقایق یک‌بار ‏هم دروازه حریف را باز کرده بود یک خطا از طرف رونالد آرائوخو روی ‏بارکولا باعث شد همه چیز به ضرر بارسا تغییر کند.‏

اکثر کارشناسان و ستاره‌های سابق فوتبال معتقدند حتی اگر آرائوخو ‏معتقد بود بازیکن حریف با دروازه‌بان‌شان تک به تک می‌شود نباید در ‏آن صحنه او را با خطا متوقف می‌کرد. حتی اگر بارسا گل می‌خورد ‏نتیجه 1-1 می‌شد ولی دو تیم همچنان یازده نفره بودند و دست بالا با ‏بارسا بود. ‏

در پایان بازی ایلکای گوندوگان مستقیما از او انتقاد کرد و گفت با آن خطا تیم را نابود کرد.

ستاره اروگوئه‌ای که امروز در مراسم معرفی یک کتاب شرکت کرده بود، در مورد اینکه او را مقصر اصلی شکست می‌دانند، گفت: «خیر، من مسئول شکست نبودم. بدیهی است که اخراج من شرایط بازی را عوض کرد، زیرا ما 10 نفره شدیم، سپس چیزهای زیادی در مورد خود بازی وجود دارد. اخراج من اتفاق مهمی بود زیرا می‌دانم وقتی هستم چه کمکی به تیم می‌کنم. از هواداران که همیشه حامی من بوده‌اند تشکر می‌کنم. وقتی از زمین بیورن می‌رفتم نیز من را تشویق کردند.»

ستاره اروگوئه ای ادامه داد: «واضح است که از آن اتفاق غمگینم. بازی در مشت ما بود ولی در یک لحظه ورق برگشت. معتقدم صحنه 50-50 بود و داور می‌توانست سوت نزند ولی وقتی اعلان خطا کرد، کارت قرمز بدیهی بود.»

او در مورد اظهارات گوندوگان گفت: «من ترجیح می‌دهم آنچه را که درباره اظهارات گوندوگان فکر می‌کنم، برای خودم نگه دارم. من کدهای اخلاقی و ارزش‌هایی دارم که معتقدم باید به آنها احترام گذاشت.»

حرفی بیشتر در مورد گوندوگان: «من قبلا به این سوال پاسخ داده‌ام.»

دیگر خبرها

  • آبی‌پوشان پایتخت به‌دنبال بازگشت به‌صدر جدول/ رونمایی از تراکتور بدون خمز
  • آتش‌بازی قرمز پوشان در آبادان
  • گل گهر سیرجان ۲ - ۲ استقلال خوزستان/ آبی پوشان از شکست در کویر گریختند
  • تنش بالا گرفت: جواب قاطعانه آرائوخو به گوندوگان
  • استقبال خوب هواداران استقلال از بازی فردا
  • پوستر جالب سرخ‌پوشان؛ بازگشت بچه جنوب پرسپولیس به آبادان + عکس
  • آخرین تمرین ملی پوشان فوتسال پیش از شروع جام ملت‌ها
  • عنایتی: در پیکان با مهاجمان بیشتر کار می‌کنم/ شرایط خوبی را داریم اما بازی فردا برای ما سخت است
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول کشور
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟