Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@10:15:14 GMT

خط قرمز پلیس تعدی به حقوق مردم است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۳۹۷

خط قرمز پلیس تعدی به حقوق مردم است

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایلنا، سردار حسین اشتری، فرمانده ناجا درباره اتفاقات دو روز گذشته و اعتراضات صورت گرفته به گران شدن بنزین در شهرهای مختلف گفت: در دو روز گذشته خسارت‌هایی به اموال عمومی وارد شده  است که مصداق آشوب است و پلیس براساس وظیفه ذاتی و قانونی خود وظیفه دارد با این موضوعات برخورد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پلیس حافظ جان، مال، آبرو و ناموس مردم است نیروی انتظامی در کنار مردم است و خط قرمز ما تعدی به حقوق مردم است.

فرمانده ناجا با اشاره به ناآرامی‌های دو روز گذشته تاکید کرد: مردم همانطور که با هوشیاری صف خود را از صف افراد فرصت طلب جدا کردند، ادامه دهند و اگر مواردی را مشاهده کردند به پلیس اطلاع رسانی کنند تا اجازه ندهیم روند آرامش و امنیت بسیاری خوبی که کشور وجود دارد، دچار اخلال شود و کسانی بتوانند از آن سوءاستفاده کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پلیس سردار حسین اشتری افزایش قیمت بنزین خط قرمز تعدی به حقوق مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نشست که با حضور ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن شهرستان نقده  برگزار شد حجت الاسلام فصیح نیا امام جمعه شهرستان نقده ضمن حمایت ازحمله  موشکی سپاه به رژیم  صهیونیستی افزود : ما روحانیون سربازان عمامه به سر اسلام هستیم و مهمترین وظیفه ما تبیین  دستاوردهای نظام اسلامی در جامعه است  که برای  امید بخشی به مسلمانان باید در پشت تریبون این اقدام را انجام دهیم .

امام جمعه اهل سنت نقده نیز ضمن تشکر و قدرداتی از اقشار مختلف مردم  در انتخابات ۱۱ اسفند و حضور با شور و شعور در روز جهانی قدس اقدامات رژیم صهیونیستی  در منطقه و بخصوص غزه را محکوم کرد  و افزود : ماموستا های ما با استفاده از تریبون مساجد وظیفه سنگین تبیین جنایات رژیم غاصب و کوک کش  را بر عهده دارند

ماموستا تمر نژادافزود: در این زمینه  باید به جامعه برسانیم که این رژیم نه با مردم فلسطین بلکه با اصل اسلام مشکل دارد و باید با اقدامات خصمانه آنها مقابله شود که نمونه بارز آن حمله  موشکی سپاه به مواضع این رژیم اشغالگر بود .

 

 

دیگر خبرها

  • تورم ماهانه قیمت ماهی بالاتر از گوشت قرمز و مرغ
  • نشست علمای اهل تسنن شهرستان نقده
  • تجمع تجلیل از فرماندهی انتظامی استان مرکزی
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • امداد رسانی پلیس سیستان و بلوچستان به سیل زدگان جنوب استان
  • سالانه یک میلی‌متر از میزان بارش‌های کشور کم شده است
  • مهارت آموزی سربازان وظیفه اصفهان در پادگان نظامی
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • ارتش از بدنه جامعه و دلسوز مردم است