Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری «المنار» لبنان، قاووق امروز (یکشنبه) طی سخنانی در حسینیه «الصوانه»  بیروت اظهار داشت: سیاست آمریکا و عربستان در قبال اعتراضات لبنان، سوق دادن مردم به درگیری در خیابان‌ها است.

وی با اشاره به عملکرد موفق حزب‌الله در توقف فتنه انگیزی آمریکا و جنگ داخلی طبق خواست رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: معترضان برای نجات کشور و تحقق مطالبات برحق تظاهرات کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاووق همچنین تشکیل هر چه زودتر دولت لبنان را خواستار شد و نسبت به مانع تراشی در مسیر تشکیل دولت به منظور تغییر معادلات سیاسی لبنان هشدار داد.

وی با بیان اینکه برخی احزاب سیاسی به منظور تحقق مقاصد سیاسی خود در صدد ایجاد بحران در کشور هستند، رفتار آنان را «غیرملی» برشمرد.

عضو شورای مرکزی حزب‌الله ضمن تمجید از پاسخ موشکی اخیر گروه‌های مقاومت از غزه به سمت فلسطین اشغالی، تاکید کرد: راهبرد مقاومت، بهترین گزینه برای مقابله با اشغالگری رژیم صهیونیستی است.

برچسب‌ها اسرائیل حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا پروندهٔ خبری اعتراض‌های مردمی در لبنان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اسرائیل حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا اسرائیل حزب الله لبنان ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به چین در بحبوحه اختلافات عمیق
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • شورش بزرگ در دانشگاه های آمریکا / حمایت واشنگتن از اسرائیل بالاخره کار دستش داد/ تلاش دولت برای سرکوب معترضان عدالتخواه با بهانه «یهودی ستیزی»
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی
  • ازسرگیری تلاش‌ها برای برقراری صلح در یمن
  • شلیک ۳۰ موشک از لبنان به اسرائیل
  • حزب‌الله لبنان یکی از مقرهای فرماندهی صهیونیستی را موشک‌باران کرد
  • مکرون: فرانسه خواستار استقرار آتش‌بس فوری و پایدار در غزه است
  • حزب‌الله عراق: عملیات علیه نظامیان آمریکا را از سر می‌گیریم