Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-25@20:31:02 GMT

صدرنشینی مس سونگون با شکست فرش آرا

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۴۱۳

صدرنشینی مس سونگون با شکست فرش آرا

خبرگزاری میزان- تیم فوتسال مس سونگون توانست با شکست فرش آرا به صدرنشینی خود در لیگ ادامه دهد. تاریخ انتشار: 19:24 - 26 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۷۴۵

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال از ساعت ۱۸ امروز (یکشنبه) با انجام دو دیدار به صورت همزمان پیگیری شد که در مهمترین دیدار‌ تیم فوتسال مس سونگون که در صدر جدول رده‌بندی قراردارد، توانست میزبان خود فرش آرا مشهد را با نتیجه ۳ بر یک از پیش‌رو بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در دیگر دیدار برگزار شده تیم سن ایچ توانست با نتیجه قاطع و پر گل ۸ بر ۲ هایپرشهر شاهین‌شهر را شکست دهد.

در جدول رده‌بندی، مس سونگون با ۳۸ امتیاز صدرنشین است. تیم‌های فرش آرا با ۳۰، سن ایچ با ۲۳ و هایپرشهر شاهین شهر با 17 امتیاز در رده‌های سوم، هشتم و دهم قرار دارند.

همچنین قرار بود از ساعت ۱۷ امروز  پنج دیدار نیز برگزار شود که با اعلام سازمان لیگ این پنج بازی لغو شد.

بیشتر بخوانید: پیروزی تیم گیتی پسند مقابل هایپر شاهین شهر/ فرش‌آرا با شکست ستارگان ورامین به رده سوم صعود کرد انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لیگ فوتسال مس سونگون سن ایچ هایپر شهر شاهین شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد

در اولین دیدار از مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا، تاجیکستان و افغانستان برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا کار به وقت اضافه کشیده شود. در وقت اضافه تاجیکستان توانست گل دوم را به ثمر برساند و ۲ بر یک پیروز شود.

به این ترتیب، تاجیکستان با صعود به نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۴ راه یافت.

در ادامه این رقابت‌ها امروز چهارشنبه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف قرقیزستان رفته و پیروزی در این دیدار باعث می‌شود ایران هم جواز حضور در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ را به دست بیاورد.

چهار تیم راه‌یافته به دور نیمه‌نهایی، نماینده آسیا در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ خواهند بود. ازبکستان قبلا به عنوان میزبان جواز حضور در جام جهانی را کسب کرده و علاوه بر این تیم ۴ تیم دیگر از آسیا به جام جهانی راه خواهند یافت.

دیگر خبرها

  • شمسایی: برای شکست دادن ازبکستان آماده هستیم
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • صعود مقتدرانه تیم ملی فوتسال ایران به نیمه نهایی با شکست قرقیزها
  • افغانستان به جام جهانی نرسید
  • تاجیکستان با حذف افغانستان مسافر جام جهانی شد
  • شرایط خوب تیم ملی فوتسال ایران برای دیدار با قرقیزستان در جام ملت های آسیا
  • شکست طلسم 12 ماهه با گرامی (عکس)
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • چالش مسعود شجاعی در جام شیرین
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)