Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: نگارش برنامه پنج ساله افتخار عملکرد شورای پنجم است.

به گزارش خبرنگار ما در تبریز؛ محمدباقر بهشتی در صد و چهل و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تبریز اظهار کرد: از ابتدای شورای پنجم تلاش داریم شهرداری را با برنامه اداره کنیم و در این راستا برنامه پنج ساله شورا بر اساس چشم انداز نوشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این برنامه از نظر متخصصین امر استفاده شده است.
او با بیان اینکه دیدگاه کمیسیون های مختلف نیز در این برنامه مد نظر قرار گرفته است، گفت: این لایحه در مرکز پژوهش ها و طی 44 جلسه با حضور کارشناسان و متخصص امر چکش کاری شده و در نهایت احکام برنامه پنج ساله در 144 ماده تنظیم شد.
بهشتی با اشاره به ویژگی های این برنامه گفت: این برنامه حوزه های اجتماعی و فرهنگی، ایمنی و مدیریت بحران، حمل و نقل، ساختاری و سازمان، فناوری و هوشمند سازی، فنی و عمرانی، مالی و سرمایه گذاری، محیط زیست و خدمات شهری، معماری و شهرسازی، توسعه گردشگری و پایش و ارزیابی را شامل می شود.
پس از ارائه نظرات اعضای شورای شهر، شهرام دبیری برنامه پنج ساله را برای بررسی بیشتر به کمیسیون های شورا ارجاع داد. این لایحه پس از دو هفته بررسی در کمیسیون های شورای شهر تبریز در جلسه علنی مورد بررسی قرار می گیرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شهرداری تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۴۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، دبیرخانه شورای‌عالی امنیت ملی، خبر منتشر شده برخی رسانه‌های خارجی درباره تشکیل جلسه اضطراری این شورا را تکذیب کرد.

صبح امروز برخی منابع محلی از شنیده شدن صدایی شبیه صدای انفجار در غرب شهر تبریز خبر داده‌اند.

اما آنگونه که از بررسی‌های اولیه برمی‌آید، هیچ‌گونه انفجاری در تبریز رخ نداده است و پدافند هوایی تبریز در پی مشاهده شی مشکوک اقدام به شلیک کرده است.

پدافند هوایی تبریز در محدوده وادی رحمت در شمال این شهر قرار دارد.

همچنین منابع خبری می‌گویند که صدای سه انفجار در حوالی پایگاه شکاری ارتش در شمال شرق اصفهان شنیده شده است.

گفته شده که پدافند در واکنش به یک شی که احتمال داده می‌شود ریزپرنده باشد فعال شده است.
 
همچنین گفته می‌شود که رادار ارتش از اهداف احتمالی بوده است و شیشه‌های چند ساختمان اداری در این محدوده شکسته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تکذیب خبر جلسه اضطراری شورای‌عالی امنیت ملی
  • بررسی ظرفیت‌های مصوب شده قم در قانون بودجه ۱۴۰۳
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • نخستین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • اولین شرط توسعه شهر توجه به نیروی انسانی شهرداری است
  • بررسی عملکرد مراکز مهر خانواده در سلماس
  • برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • برگزاری نخستین جلسه شورای اداری شهرستان تبریز
  • عملیات وعده صادق مایه مباهات همه آزادگان و مستضعفان جهان شد
  • جزئیات گران شدن کرایه تاکسی، مترو و اتوبوس