Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@12:28:54 GMT

تظاهرات شماری از عراقی‌ها در میدان «التحریر» بغداد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۴۳۵

تظاهرات شماری از عراقی‌ها در میدان «التحریر» بغداد

آفتاب‌‌نیوز :

عصر یکشنبه شماری از عراقی‌های معترض در میدان «التحریر» بغداد تجمع کردند.

شبکه خبری روسیا الیوم گزارش داد که معترضان عراقی با نیروهای امنیتی این کشور در بغداد درگیر شدند که در نتیجه آن،‌ شماری از طرفین زخمی شدند.

پایگاه «سومریه» هم نوشته است که پلیس در تلاش برای متفرق کردن جمعیت از گاز اشک‌آور و شلیک هوایی استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تظاهرات عراقی‌ها در حالی ادامه دارد که قرار است نیمی از وزرای کابینه عبدالمهدی در چارچوب اصلاحات بزرگ دولت تغییر کنند. اواخر مهرماه، «بدر الزیادی» عضو ائتلاف «سائرون» در پارلمان عراق خبر داده بود که نخست‌وزیر به دنبال تغییر نیمی از اعضای کابینه است.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بغداد میدان تحریر تظاهرات عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۴۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمی از برق کشور در بخش تولید مصرف می شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از توانیر رجبی مصطفی رجبی مشهدی افزود: در سال ١٤٠٠ با ناترازی شدیدی مواجه بودیم اما طی دو سال گذشته با مجموع اقدامات انجام شده این ناترازی با درایت و برنامه‌ریزی‌های دقیق به حداقل رسید.

وی با بیان این که برای گذر از اوج بار تابستان امسال ١٨٠ اقدام تأمین انرژی در کشور تعریف شده، اظهار امیدواری کرد سال جاری نیز سال مطلوبی برای صنعت برق کشور باشد.

به گفته مدیرعامل توانیر، در این زمینه ظرفیت‌های مناسبی در حوزه صنعت برق ایجاد شده که ساخت نیروگاههای حرارتی جدید و راه اندازی نیروگاههای تجدید پذیر و احداث شبکه‌های توزیع و انتقال برق از جمله آنها است.

کد خبر 6084175 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • جزییات تفاهمنامه ۴ جانبه بغداد منتشر شد
  • شماری از مهاجران افغان از ایران خارج شدند
  • تغییر معماری تاریخی اصفهان برگرفته از روحیه انسان‌ها
  • رئیس جمهور ترکیه در سفر رسمی وارد بغداد شد
  • شماری از شهرک نشینان اسرائیلی محل نگه‌داری دام و گوسفندان متعلق به ساکنان کرانه باختری در «برقه» شرق رام‌الله را آتش زدند (فیلم)
  • لحظه شماری این استقلالی محبوب برای پرسپولیس و سپاهان
  • لحظه شماری سجاد برای پرسپولیس و سپاهان
  • نیمی از برق کشور در بخش تولید مصرف می شود
  • سنجش نیمی از نوآموزان بدو ورود به دبستان در سیستان و بلوچستان
  • هزاران صهیونیست بازهم خواستار استعفای نتانیاهو شدند