Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در گفت‌وگو با ایسنا، در واکنش به رای فیفا مبنی بر محرومیت ماشین‌سازی از پنجره نقل و انتقالات اظهار کرد: لوسیانو پریرا بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز بود و در آن مقطع ۸۰ هزار دلار از ما طلب داشت.

او ادامه داد: پریرا یک تفاهم‌نامه‌ای نوشت که قرارداد را فسخ کند و به تیم دیگری برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او برای مطالباتش شماره بانکی از کشور هنگ‌کنگ به ما داد اما ما نتوانستیم به خاطر این شماره بانک پول را واریز کنیم.

نصیرزاده ادامه داد: پس از این اتفاق این بازیکن به فیفا شکایت کرد و فیفا تاکید کرد که با جریمه پنج درصدی این پول را پرداخت کنید. در ادامه باز هم به ما شماره بانک کشور هنک‌کنگ را دادند اما باز هم ما نمی‌توانستیم این پول را انتقال دهیم به همین دلیل فیفا ما را از پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز در ادامه تاکید کرد: از خردادماه امسال بخشنامه‌ای به تمام کشورهای عضو فیفا ارسال شده که به محض پرداخت طلب بازیکن‌ها پنجره نقل و انتقالاتی باز خواهد شد. پول لوسیانو پریرا محفوظ است و ما حضوری می‌توانیم این پول را پرداخت کنیم.

فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) رای خود را در خصوص پرونده لوسیانو پریرا مندز بازیکن سابق باشگاه ماشین سازی (گسترش فولاد سابق) تبریز اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، فیفا رای خود را در خصوص پرونده لوسیانو پریرا مندز، بازیکن سابق باشگاه ماشین‌سازی تبریز به شرح زیر اعلام کرد:

تیم ماشین سازی تبریز از ثبت قرارداد بازیکنان جدید (داخلی و بین المللی) از ابتدای شروع اولین پنجره نقل و انتقالات نیم فصل ۹۹-۹۸ (زمستانی) به مدت سه  پنجره نقل و انتقالات متوالی محروم است.

برچسب‌ها فوتبال ماشین سازی تبریز تبریز ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ماشین سازی تبریز تبریز ورزشی فوتبال ماشین سازی تبریز تبریز ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین منیری فر شهردار منطقه ۸ ضمن اعلام خبر فوق افزود: متأسفانه طبق بررسی‌های انجام یافته، وضعیت ایمنی و مقاومت پاساژها و اماکن عمومی قدیم الاحداث در محدوده مرکزی شهر، مناسب نبوده و نیازمند نوسازی و مقاوم سازی هستند.

وی افزود: در راستای اطلاع رسانی به پاساژهای خطر آفرین از نظر ایمنی و سازه‌ای، عوامل مدیریت بحران شهرداری منطقه ۸ طی ماه‌های اخیر، اقدام به صدور اخطاریه به کلیه مراکز پرخطر کردند تا هیأت امنا این مراکز اقدام به ایمن‌سازی ساختمان‌هایشان کنند.

منیری فر تصریح کرد: پیرو این اقدامات، عملیات ایمن سازی پاساژهای کاروس و ۱۱۰ با همکاری شهرداری منطقه ۸، طی روزهای اخیر آغاز شده و در آینده نزدیک در سایر اماکن نا ایمن تداوم خواهد یافت.

کد خبر 6064424

دیگر خبرها

  • ستاره برزیلی حاضر به بازگشت به الهلال نیست
  • مجتمع‌های تجاری محدوده مرکزی شهر تبریز ایمن سازی می‌شوند
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم قطع از مراغه
  • پرواز اورژانس هوایی برای انتقال مصدوم از مراغه
  • سیلاب ۱۲۰ میلیارد تومان به تاسیسات آبی خسارت زد
  • واکنش معاون حقوقی استقلال به بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راه‌سازی در هرمزگان
  • انهدام باند بین‌المللی قاچاق ماشین‌آلات راهسازی در هرمزگان
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • رویا یا واقعیت؛ استقلال و پرسپولیس در سال جدید عاقبت به خیر می‌شوند؟