Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@07:39:32 GMT

از آتش زدن خودرو و بانک‌ تا زیر گرفتن مامور پلیس

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۴۷۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 تعداد کل معترضان و آشوبگران از شب جمعه تاکنون مجموعا 87400 نفر برآورد شده که از این میزان حدود 82200 نفر مرد و 5200 نفر آن‌ها زن بوده‌اند. بخش قابل توجهی از معترضان صرفا در محل تجمعات حاضر بوده و با هسته مرکزی اغتشاشات همراهی نداشتند. با این حال برای بسیاری از آن‌ها پیامک هشدار توسط دستگاه‌های امنیتی ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویری که از ابعاد خسارت آشوبگران به اموال عمومی ثبت شده و نشان می‌دهد این ناآرامی‌ها چه جهت‌گیری یافته است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی نبض خبر پلیس ناآرامی های ایران آتش سوزی ویدیو قیمت بنزین حوادث آتش سوزی عمدی ویدئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان كاشمر گفت: مأموران پليس امنيت اقتصادی حين كنترل خوروهای عبوری در يكی از محورهای مواصلاتی به يک دستگاه وانت سايپا مشكوک و اين خودرو را به منظور بررسی بيشتر متوقف كردند.
 
سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از اين خودرو مقادير قابل توجهی مواد غذايی قاچاق كه فاقد هرگونه فاكتور خريد و مجوز حمل بود، كشف کردند.
 
مشهدی با اشاره به معرفی يک متهم به اداره تعزيرات حكومتی، ادامه داد: ارزش كالاهای قاچاق كشف شده برابر نظر كارشناسان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.
 
وی با تشکر از همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کاشمر در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تصريح كرد: قاچاق كالا ضربات سنگينی به اقتصاد كشور وارد می كند و پليس با قاطعيت با متخلفات برخورد می كند.

دیگر خبرها

  • كشف بيش از يک ميليارد كالای قاچاق در كاشمر
  • کشف خودروی سرقتی در اراک
  • هدف‌گذاری بهبود ۴۰ درصدی کیفیت قطعات خودرو در زنجیره تامین
  • کمک فنر سراتو سایپایی با کیفیت بالا و قیمت مناسب از کجا تهیه کنیم
  • برقی شدن پایتخت فروردین پاک تهران را همیشگی می‌کند
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزییات شهادت مامور پلیس در سیستان و بلوچستان
  • شهادت یک مامور انتظامی در شهرستان هیرمند
  • جزئیات شهادت مامور انتظامی هیرمند
  • جزییات شهادت مامور پلیس هیرمند