Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-18@00:55:25 GMT

سیروان خسروی در طبیعت اسکاتلند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۶۵۲

سیروان خسروی در طبیعت اسکاتلند

سیروان خسروی در طبیعت اسکاتلند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سیروان خسروی اسکاتلند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی با اقتدار کامل در منطقه

ایسنا/مازندران کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به حملات سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی گفت: انقلاب اسلامی با اقتدار کامل اینگونه قدرت‌نمایی می‌کند.

جواد خسروی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پیچیده بودن حمله سپاه به مواضع رژیم صهیونیستی در جبران حمله این رژیم به کنسولگری ایران در سوریه، اظهار کرد: این حمله در فضای کاملا آماده و تا دندان مسلح اسرائیل و سامانه‌های پدافندی این رژیم و کشورهای انگلیس، آلمان، آمریکا و فرانسه اتفاق افتاد.

وی افزود: نیروهای ما با یک تاکتیک خاص با پهپادهایی از نسل شاهد ۱۳۵ و ۱۳۶ سامانه‌های رژیم را در هم ریختند و آنها توان ردیابی نداشتند و موشک‌ها در پایگاه‌های حساس رژیم صهیونیستی فرود آمد.

این کارشناس مسائل سیاسی با تاکید بر اینکه ایران هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را درهم نوردید، گفت: تمام آزادگان جهان چشم امیدشان به ایران و نیروهای ما است.

خسروی با تاکید بر اینکه امروز مشروعیت کامل مقابله با رژیم صهیونیستی را خود آنها برای ایران ایجاد کردند، یادآور شد: امروز آمریکا و اروپا اگر مواضعی در محکومیت می‌گیرند ملت خودشان هم این‌را باور ندارند.

وی خاطر شان کرد: حمله دو شب قبل به سرزمینهای اشغالی وعده صادق سپاه بود که به تحقق رسید و در حقیقت حرکتی در مسیر شتاب سقوط نظام استکباری با پیش قراولی اسرائیل جنایتکار بود.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: انقلاب اسلامی در اقتدار کامل و با همه دشمنانی که در خارج دارد اینگونه قدرت‌نمایی می‌کند.

خسروی ادامه داد: نگاه پدیدارشناسانه نگاه مبتنی بر منطق موقعیت به ما می‌گوید ایران در این وضعیت حرکت بسیار عظیمی را انجام داد و جهان را در مسیر ظهور آقایی قرار داد که ریشه ظلم را به زودی خواهد کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سوپرگل شونسوکه ناکامورا به رنجرز (لیگ برتر اسکاتلند - 17 آوریل، 2008) / فیلم
  • خانواده سرباز شهید «عدنان تخت رونده»مورد تجلیل قرار گرفتند
  • ۲۹۱ میلیون لیتر بنزین در استان کرمانشاه صرفه‌جویی شد
  • ساره خسروی؛ مترجم: روانشناسان خواندن «سلام زیبا» را به مراجعین خود پیشنهاد می‌کنند
  • ببینید | گریه‌های ماهور الوند از دیدن سکانسی عاشقانه با بازی زانیار خسروی
  • توزیع شیرینی در روستای عرب آباد خسروی به مناسبت انتقام سپاه از اسرائیل + فیلم
  • ضربه‌‌ای سخت به بولونیا و اسکاتلند؛ مصدومیت لوییس فرگوسن از ناحیه رباط صلیبی زانو
  • قدرت‌نمایی انقلاب اسلامی با اقتدار کامل در منطقه
  • خسروی: سود و زیان تیمها در جدول داوری برابر است
  • کتاب «فهرست نسخه‌های خطی مشاهیر جرجان» روانه بازار نشر شد