Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@14:27:21 GMT

اصابت چند خمپاره به مناطقی از بغداد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۷۸۸

شبکه خبری المیادین از شنیده شدن صدای انفجار در مرکز پایتخت عراق خبر داد.

اخبار بین الملل- شبکه خبری اسکای‌نیوز گزاش داد که سه خمپاره به منطقه الخضرای بغداد اصابت کرده است.

شبکه خبری الجزیره نیز با انتشار خبر اصابت چند خمپاره به منطقه الخضرا اعلام کرد که صدای آژیر خطر در این منطقه که سفارت چند کشور در آن قرار دارد شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش رسانه‌ها، تا کنون تلفاتی از این حمله خمپاره‌ای اعلان نشده است.

حملات خمپاره‌ای به منطقه الخضرا در حالی صورت می‌گیرد که جمعه شب، انفجار بمب در نزدیکی میدان التحریر، چندین قربانی گرفت.

این در حالی است که میدان التحریر بغداد، از اول اکتبر گذشته تا کنون شاهد تحصن شمار زیاد معترضان به نقصان در خدمات و فساد در کشور است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: عراق پایتخت عراق بغداد خمپاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌

وزارت کشورعراق وقوع انفجارهایی در بغداد و سایر شهرهای این کشور را، به عنوان بخشی از «حمله دیشب منتسب اسرائیل به ایران»، تکذیب کرده است.   به گزارش عصر ایران، بی‌بی‌سی به نقل از سایت شفق نیوز نوشت: یک منبع وزارت کشور عراق گزارش‌ها درباره انفجارهایی در عراق را «نادرست» خواند.   بر اساس این گزارش این منبع گفت: «ما هیچ نوع هدفگیری در داخل عراق ثبت نکردیم اما رادارهای نظامی اشیا پرنده خارجی را بر فراز حریم هوایی عراق» شناسایی کردند.   فرماندهی پلیس استان بابل عراق هم گزارش‌ها در شبکه‌های اجتماعی درباره انفجارهای بغداد و بابل را تکذیب کرد و آنها را «بی‌اساس» خواند.   بنا به این گزارش، بامداد امروز و همزمان با گزارش‌ها درباره حمله منتسب به اسرائیل، برخی رسانه‌های داخلی گزارش دادند که صدای انفجارهایی در استان سویدا در جنوب سوریه و در نزدیکی بغداد و استان‌ بابل عراق هم شنیده شده است.

 یک کانال عراقی تصاویری را از پیدا شدن بوستر جدا شونده موشک های اسپارو در چند نقطه ار عراق منتشر کرد که ظاهراً از هواپیما شلیک شده بودند، اما نگفت سرجنگی این موشک ها کجا فرود آمده است.   گفتنی است،  وزارت دفاع سوریه هدف قرار گرفتن چند سایت پدافند هوایی را در جنوب این کشور تایید کرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • وقوع هرگونه انفجار در عراق تکذیب شد /تایید شناسایی اشیا خارجی پرنده در حریم هوایی‌
  • پیش بینی آب و هوا/ رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور
  • آخرین وضعیت آب‌وهوا؛ ورود سامانه بارشی جدید از یکشنبه در غرب کشور
  • وزارت کشور عراق وقوع انفجار در این کشور را تکذیب کرد
  • فیلم/ لحظهٔ اصابت پهپاد انتحاری حزب‌الله به منطقهٔ العرامشه
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای مناطقی از جنوب شرق کشور
  • وزیر کشور، پیگیر اوضاع بارندگی در کرمان
  • جزئیات جدیدی از پاسخ موشکی ایران به اسرائیل به روایت مشاور وزیر کشور/ تمام تصورات این بود که این جنگ حداقل یک ماه تا ۳ ماه طول می‌کشد، اما تقریباً یک روز بیشتر طول نکشید/ تمام موشک‌های هایپرسونیک ما به هدف اصابت کرد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود