Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@16:13:57 GMT

خبر ۲۰، یکشنبه ۲۶ آبان ۹۸

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۷۹۷

تاکید رهبر معظم انقلاب بر مراقبت دقیق مسئولان در زمینه تسری نیافتن افزایش قیمت بنزین به افزایش قیمت دیگر کالا‌ها در طرح مدیریت مصرف سوخت مهمترین خبر این بخش است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  این بخش همچنین به واریز کمک معیشتی دولت از فردا به حساب سرپرستان خانوار، تاکید رئیس دستگاه قضا بر رفع مشکلات احتمالی طرح مدیریت مصرف سوخت، بیانیه وزارت اطلاعات درباره مسائل پیش آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت و شناسایی اغتشاشگران، رصد ویژه و لحظه‌ای قیمت‌ها در بازار، کرایه تاکسی‌ها پس از سهمیه بندی بنزین و جشنِ خیالی نا امنیِ ایران با خوش رقصی رسانه‌های بیگانه پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: خبر 20 مشروح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛مدیرشرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان گفت: درسبد سوخت خودرو‌ها درسال ۱۴۰۲ بیش از ۱۰۰ میلیون متر مکعب گاز سی. ان. جی در استان توزیع شده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال ۱۴۰۱ نه درصد کاهش یافت.
احمد نیا افزود: با مصرف سوخت پاک گاز طبیعی فشرده، درمصرف بیش از ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین دراستان صرفه‌جویی شده و از تردد سه هزار و ۳۴۳ دستگاه نفتکش در جاده‌های خراسان شمالی جلوگیری شده است.
مجید ربانی رئیس سی. ان. جی منطقه خراسان شمالی گفت: میزان توزیع سی. ان. جی در استان با اشاره به فعالیت بدون وقفه ۲۹ باب جایگاه سی. ان. جی در منطقه درایام تعطیلات عید نوروز درپانزده روز اول سال ۱۴۰۳ میزان ۳ میلیون و ۶۳۹ هزار متر مکعب سوخت سی ان جی مصرف شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۱۷ درصد کاهش مصرف گاز سی ان جی را در منطقه نشان می‌دهد.
وی گفت: شمار جایگاه‌های سی. ان. جی در خراسان شمالی ۲۹ باب است که از این تعداد ۹ باب ۲ منظوره و ۲۰ باب تک منظوره است.

دیگر خبرها

  • اختصاص بنزین به کد ملی قابل اجرا نیست
  • صرفه‌جویی بیش از ۴۷ میلیون لیتری مصرف بنزین در منطقه ایلام
  • آقای بنزین، حواست بود؟
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت کردستانی ها
  • مصرف بیش از ۱۷۲ میلیون متر مکعب سی ان جی در سبد سوخت استان کردستان
  • دولت با چالش بزرگ مصرف و واردات بنزین چه خواهد کرد؟ / واردات لیتری ۶۰هزارتومان، فروش ۳هزارتومان
  • افزایش ۴۰ درصدی مصرف بنزین در ۳ سال گذشته
  • استان قزوین مشکل تامین بنزین و گازوئیل ندارد
  • صرفه جویی ۱۰۷ میلیون لیتر بنزین با مصرف سی ان جی در خراسان شمالی