Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-29@14:35:06 GMT

تدوین سند منشاء یابی مناطق گرد و غبار

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۹۱۳

تدوین سند منشاء یابی مناطق گرد و غبار

مدیر ستاد ملی مقابله با گرد و غبار کشور از تدوین سند منشاء یابی مناطق گرد و غبار خبر داد.

به گززارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علی محمد طهماسبی بیرگانی در جلسه کارگروه مقابله با گرد و غبار استان سمنان گفت : تدوین این سند از سال 96 آغاز شد و هم اکنون با تدوین معیارها و مولفه های آن ، به زودی به عنوان یک سند بالادستی به استان ها ابلاغ می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: بر اساس این سند ، برنامه ای در دست تهیه است که تا سال 1410 T مناطق غبار خیز کشور شناسایی شده و بر مبنای آن مقابله با گرد و غبار  ، به صورت هدفمند پیگیری می شود .
وی افزود : بر اساس منشاء یابی مناطق غبار خیز کشور ، در ایران 34 میلیون و 600 هزار هکتار مناطق غبار خیز با شدت های متفاوت وجود دارد .
وی گفت : تعیین خسارت ناشی از گرد و غبار در دستور کار است و این طرح در 6 استان  آغاز شده است و در صورت موفقیت در سایر استان های درگیر با گرد و غبار نیز انجام می شود .

 

بیشتر بخوانید: پیش بینی برداشت بیش از 68 هزار تن انار در سمنان دختر رزمی کار سمنانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سمنان ایران گرد و غبار برنا مناطق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان

ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: به مناسبت شب قدر ۳۱ پایگاه حامی‌یابی در زنجان دایر می‌شود.

روح‌الله صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه ۱۵ تا ۲۱ ماه مبارک رمضان برای تأکید ویژه بر دستگیری از ایتام و فرزندان نیازمند، هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام نام‌گذاری شده است، عنوان کرد: در شب‌های قدر به صورت ویژه ۳۱ پایگاه حامی‌یابی در سطح استان دایر می‌شود که این پایگاه ها با محوریت امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قریب به ۴۹۰۰ یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان هستند، افزود: خوشبختانه با همراهی حامیان، استان زنجان رتبه نخست کشوری در نگهداشت حامیان و رتبه سوم کشوری را در برنامه عملیاتی حامی‌یابی طی سال گذشته کسب کرده است.

صالحی با بیان اینکه خیران با هر مبلغی می‌توانند در طرح اکرام ایتام و محسنین مشارکت کنند، اضافه کرد: خیران نیک اندیش زنجانی می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا مراجعه به سایت Ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین را عهده دار شوند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هوای بهاری مطبوع در استان البرز
  • پیش بینی آسمانی صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد در البرز
  • فعالیت ۵۵ پایگاه حامی‌ یابی در شب‌های قدر
  • احتمال همگروهی ایران و استرالیا در مرحله نهایی راه‌یابی به جام جهانی
  • پیش بینی وقوع گرد و غبار در خوزستان
  • منشاء ناترازی برق در کشور ناترازی‌های مالی است
  • جاده‌های خراسان رضوی مه گرفته و غبار آلود است
  • پیش‌بینی هواشناسی از سامانه جدید بارشی برای بوشهر
  • گنج یابی که به گنج نرسید
  • دایر شدن پایگاه‌های حامی‌یابی به مناسبت شب‌های قدر در زنجان