Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:24:07 GMT

نایب‌قهرمانی موسوی در مسابقات وزنه‌برداری ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۲۹۷۲

نایب‌قهرمانی موسوی در مسابقات وزنه‌برداری ترکیه

وزنه بردار دسته 96 کیلوگرم ایران در تورنمنت وزنه برداری ترکیه مدال نقره را بر گردن آویخت.

به گزارش "ورزش سه" به نقل از فارس، در ادامه تورنمنت وزنه برداری ترکیه جام نعیم سلیمان اغلو امروز مسابقات دسته 96 کیلوگرگرم برگزار شد و ایوب موسوی و رضا بیرالوند دو وزنه بردار ایران روی تخته رفتند.

 

موسوی در حرکت یک ضرب وزنه‌های 161، 166 و 169 کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد و در حرکت دوضرب نیز وزنه‌های 204 و 211 کیلوگرم را مهار کرد اما نتوانست وزنه 215 کیلوگرمی را بالای سر ببرد تا در نهایت با حدنصاب 370 کیلوگرم در مجموع مدال نقره را به گردن بیاویزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در همین دسته رضا بیرالوند دیگر وزنه بردار ایرانی با وجود مصدومیت از ناحیه پا در یکضرب 160 کیلو و در دوضرب 201 کیلو را بالای سر برد و با مجموع 361 کیلوگرم به کار خود خاتمه داد.

 

در این دسته فارس الباخ قطری با 171 کیلوگرم در یکضرب، 226 کیلوگرم در دوضرب و مجموع 394 کیلوگرم به راحتی قهرمان شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

 

ایوب موسوی وزنه برداری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ایوب موسوی وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۲۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • صحبت‌های داغ حسین رضازاده درباره بیماری، وضعیت اقتصادی مردم و حواله‌های خودرو
  • نایب قهرمانی بوکسور تبریزی در تورنمنت جاده ابریشم
  • الهام حسینی از لیست مسافران جام جهانی وزنه‌برداری خط خورد
  • خط خوردن الهام حسینی از فهرست مسافران تایلند
  • الهام حسینی از حضور در جام جهانی وزنه برداری بازماند
  • از خداحافظی دو ستاره ناب وزنه‌برداری تا رقابت با غول‌ها در پاریس
  • الهام حسینی به جام جهانی وزنه برداری نمی‌رود
  • دختر وزنه‌بردار ایران به جام‌جهانی تایلند اعزام نمی‌شود
  • مدال نقره کانتندر جهانی لبنان بر گردن پینگ پنگ باز ایرانی