Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس سونگون 3 بر 1 فرش آرای مشهد را شکست داد.

طرفداری- از هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال، سن ایچ مقابل هایپر شاهین شهر قرار گرفت و به پیروزی پرگل 8 بر 2 رسید تا سرانجام پس از مدت‌ها پیروز شود.

به گزارش فارس، در دیگر دیدار این هفته فرش آرای مشهد میزبان مس سونگون بود و با نتیجه 3 بر یک شکست خورد تا پس از مدت‌ها تیم مشهدی متحمل شکست شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ بازی دیگر این هفته با تصمیم شورای تامین لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته سی و دوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش و با حضور هوادارانش میزبان بارسلونا بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 2-3 شکست دهد و سه امتیاز شیرین را به دست آورد. 

بازیکنان رئال در حالی در این بازی به مصاف حریف قدیمی رفتند که چهارشنبه شب در شهر منچستر برابر منچسترسیتی 120 دقیقه بازی کرده بودند و بسیاری از هواداران این تیم نگران شرایط فیزیکی و خستگی ستاره‌های محبوب‌شان بودند اما آنها در بهترین شرایط در این دیدار حاضر شدند. 

عملکرد خوب آنها در دیدارهای پرفشاری که در عرض چند روز گذشته انجام دادند باعث شد که آنچلوتی پس از پیروزی ارزشمند شب گذشته برابر بارسلونا به بازیکنان تیمش دو روز استراحت دهد و به این ترتیب، تمرینات این تیم امروز و فردا تعطیل خواهد بود و از چهارشنبه دوباره پیگیری خواهد شد. 

بازی بعد رئال مادرید جمعه شب در زمین رئال سوسیداد خواهد بود و هفته آینده هم باید بازی حساس رفت مرحله نیمه نهایی در لیگ قهرمانان اروپا را برگزار کند. 

دیگر خبرها

  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • فاجعه ژاوی برابر رئال: رکورد 88 ساله شکست
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم
  • پیروزی ذوب آهن و سپاهان مقابل حریفان
  • آرسنال رؤیای قهرمانی را زنده نگه داشت
  • گزارش: استقلال و این رکورد ابدی!
  • پیروزی برابر صنعت نفت آبادان، بهترین برد سال پرسپولیس بود
  • همزمانی هفته های پایانی لیگ برتر به سود استقلال!
  • رکورد ویژه استقلال در تاریخ لیگ برتر