Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@08:24:30 GMT

پایتخت فردا(دوشنبه) دوباره برفی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۰۰۹

‍‍‍‍‍‍

هواشناسی پیش بینی کرد با ورود سامانه سرد بارشی، بارش برف در ارتفاعات البرز آغاز شده و شاهد بارش برف در تهران باشیم. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  پلیس هم توصیه کرد شهروندان در ایام برفی از سفر‌های غیرضروری خودداری کنند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

با گسترش سامانه سرد بارشی، برف ارتفاعات زاگرس و بسیاری از مناطق غربی و مرکز کشور رو فرا گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گیلان بارش‌ها تا ظهر سه‌شنبه ادامه خواهد داشت و در مازندران تا چهارشنبه هوا ابری همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.   آسمان نیمه‌جنوبی کشور هم بارانی پیش بینی می‌شود بارش‌های پائیزی در خوزستان غباری رو که پس از ۹ روز بر چهره شهر‌های استان نشسته بود شست و لطافت خاصی به هوای این شهر‌ها بخشید.

مدیریت بحران خوزستان هم درباره وقوع رگبار باران، رعد و برق، تندباد لحظه‌ای و تگرگ در برخی مناطق استان هشدار داد.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   هواشناسی درباره احتمال آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها در لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و هرمزگان هشدار داد.   هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارش‌زا و جریانات سرد شمالی از عصر دوشنبه شمال شرق کشور را فرا می‌گیرد و با نفوذ این جریانات، بارش‌ها از عصر سه‌شنبه به شکل باران و در نواحی سرد به شکل بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی برف باران سرما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد

محمدعلی زورآوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس آخرین تحلیل از داده‌های هواشناسی، سامانه‌ای ناپایدار از اواخر وقت امروز (شنبه) تا روز سه‌شنبه جو منطقه را تحت تأثیر گرفته به تناوب سبب رگبار باران همراه با وزش باد، رعدوبرق و رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان می‌شود.

وی افزود: بارش که طی ساعاتی از روزهای یکشنبه و دوشنبه، در نیمه شمالی و نواحی شرقی از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود؛ ممکن است در برخی نقاط با آبگرفتگی معابر عمومی نیز همراه گردد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه تصریح کرد: از روز چهارشنبه تا پایان هفته، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار، پدیده قابل توجهی برای جوی استان پیش بینی نمی‌شود.

وی ادامه داد: دمای هوای روزانه که امروز تغییرات چندانی نخواهد داشت؛ در روزهای یکشنبه و دوشنبه به طور نسبی کاهش و در ادامه از روز سه شنبه تا پایان هفته با روندی آرام افزایش می‌یابد.

کد خبر 6083543

دیگر خبرها

  • تدوام سامانه بارشی در استان تا فردا + فیلم
  • هوای خنک و سامانه ناپایدار تا فردا در اردبیل ادامه دارد
  • تداوم بارش باران در کرمانشاه تا فردا
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران برای استان بوشهر
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری در چهارمحال و بختیاری
  • هشدار: پیشبینی بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا در تهران
  • آماده‌ باش مدیریت بحران تهران برای بارش‌های شدید فردا و پس‌فردا
  • هواشناسی اصفهان فردا سوم اردیبهشت؛ صدور هشدار زرد بارش
  • وزش باد و بارش باران برای قم پیش بینی می‌شود
  • پیش‌بینی بارش باران در کرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد