Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@21:15:58 GMT

ملا نصرالدین در آستارا روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۰۷۴

ملا نصرالدین در آستارا روی صحنه رفت

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا روز یکشنبه گفت: ملانصرالدین شخصیت داستانی بذله گو در فرهنگ عامیانه ایران و برخی کشورهای آسیایی است و این نمایش در دو پرده، برخی معضلات اجتماعی را با زبان طنز بیان می کند و گریم، معرفی بازیگران مستعد و طراحی زیبای لباس و صحنه از ویژگی های آن است.

شاپور تشرینی افزود: این نمایش به نویسندگی و کارگردانی امیر سلامت زاده به مدت ۱۰ شب، ساعت ۲۰ در سینما دریای آستارا به روی صحنه می رود و سلامت زاده، کیومرث کبریان، محمدرضا مهرپرور، هلیا شکیب، مریم قنبری، مهرداد پیروزان، پروا ایمانقلی اوغلی، علیرضا پیرزاده، صدرا حسینی، برزو لقمانی، مهتا سفالی، هانیتا شکیب و کمند کبریان در آن بازی می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نویسنده و کارگردان این نمایش از پیشکسوتان بازیگری در تئاتر و تلویزیون است و بعد از این نیز نمایش کمدی زندگی لاکچری به کارگردانی منصور سفیدگر و کتاب سحرآمیز به کارگردانی سعیده شهیدی در آستارا به روی صحنه خواهد رفت.

تشرینی ادامه داد: ۲۱ آذرماه نیز کنسرت موسیقی محسن ابراهیم زاده در آستارا برگزار خواهد شد و خوشبختانه مردم این شهرستان از برنامه های هنری به خوبی استقبال می کنند.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع و ۴۰۰ هنرمند در انجمن های هنری اداره ارشاد آن ساماندهی شده است.

برچسب‌ها آستارا بازیگر تئاتر تئاتر هنری نمایش فرهنگ و ارشاد اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آستارا بازیگر تئاتر تئاتر هنری نمایش فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا بازیگر تئاتر تئاتر هنری نمایش فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد

به همت شرکت کتیبه شمس و همکاری انجمن موسیقی و انجمن نمایش استان یزد، دور همی صمیمانه‌ای با حضور پیشکسوتان عرصه موسیقی و هنرمندان هنر‌های نمایشی استان یزد در مکان برج آسمان برگزار شد.

در این آیین که با حضور سید عباس دهقان معاون هنری، سلمان برقی رئیس امور هنری، مهدیه امامی کارشناس حوزه نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید خالویی رئیس انجمن موسیقی و علی جاور رئیس انجمن هنر‌های نمایشی استان همراه بود در یک فضای صمیمی و گرم هنرمندان به گفتگو و بیان خاطره پرداخته و پیشنهادات خود را در خصوص برگزاری جشنواره‌ها، اجرا‌ها و پیشبرد فرهنگ و هنر استان به مسئولین اداره ارشاد و روسای انجمن‌های موسیقی و نمایش ارائه دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • اختتامیه نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های عروسکی
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!
  • ۶ سال زندگی با «در انتظار گودو»!/ بازی با زمان بر صحنه تئاتر
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد