Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:01:12 GMT

نسبت به قضاوت برخی داوران مشکوک هستم

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۰۸۲

نسبت به قضاوت برخی داوران مشکوک هستم

«مهدی مصطفوی» شامگاه یکشنبه در پایان دیدار تیم های سن ایچ و هایپر شاهین شهر که با برتری هشت بر ۲ تیم ساوجی همراه شد، به ایرنا، گفت: به تیم سن ایچ این پیروزی را تبریک می گویم اما دیگر نمی توانم مسائل داوری را حاصل خطای انسانی بدانم و کاملا مشکوک شده ام.

وی افزود: در حالی که در چندین صحنه خطاهای واضحی روی بازیکنان ما انجام شد و تیم حریف ممکن بود با گرفتن این خطاها مرتکب پنج خطا و ضربات پنالتی از روی نقطه دوم شود اما مورد اغماض تیم داوری واقع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به داروان هم گفتم که با یک تصمیم اشتباه سرنوشت بازی و تیم عوض می شود و اصلا انتظار ندارم که به نفع ما سوت زده شود بلکه عدالت باید در مسابقه رعایت شود.

مصطفوی از کارت های زرد پرتعدادی که داوران مسابقه به بازیکنان هایپر دادند انتقاد کرد و گفت: شمار زیادی از بازیکنان ما برای دیدار بعدی سه کارته و محروم شدند.

وی گفت: بسیاری از داوران ما از روند فوتسال ما عقب هستند.

وی همچنین شرایط تیم هایپر را نامناسب عنوان کرد و گفت: مشکلات مالی دامنگیر این تیم شده و در هفته گذشته تنها یک جلسه تمرین کردیم.

سرمربی هایپرشاهین شهر افزود: تیم در فصل نقل و انتقالات به خوبی بسته نشد و همین امر سبب شده که دست و بال کادر فنی برای مسابقات بسته شود.

مصطفوی گفت: نمی دانم در مورد نتیجه بازی امروز از منظر داوری تحلیل کنم یا دلایل را در وضعیت بازیکنان و مشکلات مالی که ذهن همه بازیکنان ما را به هم ریخته است، بررسی کنم.

وی گفت: کیفیتی که امروز از بازیکنان هایپر مشاهده شد قطعا همه توان آنها نیست و شرایط ما به گونه ای بود که شاید با اختلاف بیشتر از هشت گل بازنده می شدیم.

وی گفت: برای افرادی که فقط ادعا دارند و اصل واقعیت ها را نمی بینند، متاسف هستم.

دیدار تیم های سن ایچ و هایپر شاهین شهر در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال ایران با برتری هشت بر ۲ ساوجی ها پایان یافت تا تیم ساوه ای با ۲۶ امتیاز به رده پنجم جدول صعود کند.

برچسب‌ها ساوه فوتسال لیگ برتر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه فوتسال لیگ برتر ساوه فوتسال لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم

به گزارش “ورزش‌سه”، رضا فتاحی با اشاره به بازی‌های اخیر تیم سپاهان ‌و شرایط تیم اظهار داشت: بازی مقابل ملوان یکی از بازی‌های مهم سپاهان به‌شمار می‌رود و ما باید در این مسابقه با جدیت و تلاش، تمام امتیازات ممکن را از آن خود کنیم.

وی با بیان اینکه تیم ما در بازی مقابل ملوان تلاش خود برای کسب پیروزی به کار می‌بندد، بیان کرد: سپاهان در بازی فردا به‌جز رضا اسدی و محمدجواد حسین‌نژاد، همه بازیکنان خود را در اختیار دارد. رضا اسدی که در بازی قبل سپاهان مقابل ذوب‌آهن به دلیل محرومیت به میدان نرفت، در تمرین گذشته سپاهان دچار مصدومیت از ناحیه کشاله ران شد و متأسفانه در این بازی همراه ما نخواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین جواد حسین‌نژاد نیز در بازی مقابل نساجی دچار مصدومیت شد و در روزهای گذشته فعالیت‌های درمانی خود را پیگیری می‌کرد.
فتاحی با اشاره به وضعیت داوری مسابقات لیگ برتر خاطرنشان کرد: جا دارد از داوران دیدار سپاهان مقابل ذوب‌آهن که در این مسابقه با آرامش و کیفیت، شرایط برگزاری مسابقه عادلانه در این بازی را فراهم کردند، تشکر کنم.

وی افزود: متأسفانه سپاهان در فصل جاری از مشکلات داوری، آسیب‌های بسیاری دیده و این موضوع در نتایج بازی‌های سپاهان به میزان قابل توجهی مشهود است. باتوجه به نظرات کارشناسان، اگر اشتباهات داوری نبود، شاید سپاهان امروز در جایگاه بالاتری قرار داشت. 

فتاحی در پایان گفت: امیدوارم مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر به گونه‌ای باشد که شرایط برای تمرکز داوران محترم به منظور یک قضاوت خوب فراهم باشد و داوران مسابقات بتوانند در نهایت آرامش، قضاوت داشته باشند. بازی ذوب‌آهن نشان داد که قضاوت با تمرکز داوران عزیز می‌تواند بیش از هرچیز، شرایط فوتبال عادلانه را فراهم کند.

دیگر خبرها

  • تغییر نسل موجب تحول می‌شود
  • سوت سرنوشت
  • داوران بازی‌های لیگ برتر بر چه اساس انتخاب می‌شوند؟
  • پسر رئیس کمیته داوران، رکورددار تعداد داوری!
  • بیشترین قضاوت برای فرزند رئیس کمیته داوران فدراسیون + جدول
  • افشاریان دارای بیشترین قضاوت در لیگ دسته اول + جدول
  • اتفاق مشکوک ال‌کلاسیکو؛ شاهکار داوری یا دزدیده شدن گل بارسلونا؟
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • انتخاب یک ایرانی به عنوان داور رسمی کنفدراسیون اسکواش آسیا
  • فتاحی: اشتباهات داوری نبود جایگاه بالاتری داشتیم