Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان ، نشست هم اندیشی راه اندازی بخش ویژه خبری دانشگاه با حضور مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان، رئیس دانشگاه سمنان، معاونت اطلاعات و اخبار صدا و سیما و نیز نمایندگان دانشگاه‌های استان به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار شد.

رئیس دانشگاه سمنان در این نشست با اشاره به محدود بودن زمان مجموعه‌های خبری صدا و سیما و از سویی دیگر با توجه به اهمیت موضوع علم و فناوری خواستار ایجاد باکس خبری با موضوع دانشگاه‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر مسعود نصیری با بیان اینکه یک دهم جمعیت استان را دانشجویان تشکیل می‌دهند گفت: حجم بالای جمعیت دانشجویی و فعالیت دانشگاه‌های مختلف در استان ضرورت ایجاد بسته ویژه خبری دانشگاه را برای انعکاس دستاورد‌های مختلف علمی دانشگاهیان استان دوچندان می‌کند.

او افزود: انعکاس دستاورد‌ها، اختراعات و یافته‌های علمی دانشگاهیان باعث آشنایی قشر‌های مختلف جامعه از جمله صنایع استان با این دستاورد‌ها می‌شود و می‌تواند در حل مشکلات ان‌ها موثر باشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان هم در این نشست بر داشتن علم روابط عمومی برای فعالان این بخش از دانشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: تولید خبر در روابط عمومی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، زیرا با پرورش سوژه‌ها و ظرفیت‌های موجود در دانشگاه‌ها به سوژه سازی برای فعالان رسانه‌ای کمک می‌کند.

حجت الاسلام دکتر مصطفی توکلیان با بیان اینکه صدا و سیما، روابط عمومی دستگاه‌ها و دانشگاه‌ها نیست افزود: روابط عمومی دانشگاه‌ها باید این قابلیت را داشته باشند تا پتانسیل‌های موجود را به گونه‌ای پرورش و با تولید خبر خوب دستاورد‌های علمی را منعکس نمایند تا در جهت اهداف تعیین شده حرکت و مورد استفاده دستگاه‌های مختلف و حل مسائل و مشکلات موجود در جامعه شود.

معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیمای مرکز سمنان هم با اشاره به پخش اخبار استان از شش بخش خبری صدا و سیما گفت: از پیشنهاد ایجاد بسته خبری دانشگاه استقبال می‌کنیم و عملیاتی شدن این موضوع همکاری مداوم دانشگاه‌ها را می‌طلبد.

شهاب سلیمانی با بیان اینکه امکانات صدا و سیما در پوشش اخبار دانشگاه‌های سطح استان محدود است افزود: در این زمینه روابط عمومی‌ها باید با تجهیز واحد خود به ما کنند و این آمادگی برای آموزش نیز وجود دارد.

اوبا اشاره به اینکه هر فعالیتی که رسانه‌ای نشود گویی انجام نشده است تصریح کرد: یکی از سیاست‌ها با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب انعکاس دستاورد‌ها، نوآوری‌ها و تولید محصولات شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری است که این امادگی برای پوشش خبری این فعالیت‌ها وجود دارد ..

در این نشست رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان و نیز نمایندگان دانشگاه‌های سراسر استان ضمن استقبال و اظهار خرسندی از طرح پیشنهاد تهیه بسته خبری دانشگاه، پیشنهادات خود را ارائه کردند.

انتهای پیام/ح

یک دهم جمعیت استان را دانشجویان تشکیل می‌دهند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صداوسیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • خبر‌هایی از برگزاری جشنواره خیریه غذا در بیمارستان کوثر سمنان
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • جدول پخش برنامه‌های سیمای مرکز آذربایجان غربی پنجم اردیبهشت
  • ورزشی‌های چهارم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از بررسی فرهنگ وقف در همایش متولیان بقاع متبرکه در دامغان
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • ورزشی‌های سوم اردیبهشت ماه در استان سمنان
  • خبر‌هایی از عرضه کالاهای تنظیم بازار در بیارجمند
  • ورزشی‌های دوم اردیبهشت ماه در استان سمنان