Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@19:04:39 GMT

واکنش وزارت خارجه به حمایت آمریکا از آشوبگران

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۱۰۴

سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به حمایت آمریکا از آشوب در ایران گفت: مردم عزتمند ایران به خوبی می‌دانند این گونه اظهارنظر‌های ریاکارانه و مزورانه حاوی هیچ گونه همدردی صادقانه و دلسوزانه‌ای نیست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عباس موسوی ادامه داد: اقدامات عده‌ای هرج و مرج طلب و تخریب‌گرِ مورد حمایت امثال آمریکا به هیچ وجه سنخیتی با روش و منش قاطبه مردم فهیم و بصیر ایران ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


موسوی افزود: جالب است اظهار همدردی با مردمی انجام می‌شود که تحت فشار تروریسم اقتصادی آمریکا قرار داشته و پیش از این نیز از زبان پمپئو وزیر خارجه آمریکا به صراحت بیان شد که باید به مردم ایران گرسنگی داد تا در مقابل ما تسلیم شوند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا پمپئو بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین


به گزارش تابناک، جان کربی، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید با اشاره به مشارکت آمریکا در محافظت از تل‌آویو برابر حملات گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی که در واکنش به تجاوز رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق صورت گرفت، مدعی شد که واشنگتن در جنگ اوکراین و روسیه، چنین کاری را برای کی‌یف نخواهد کرد.

رژیم صهیونیستی در جریان عملیات تنبیهی تهران، دست به دامن حامیانش از جمله آمریکا شد. این عملیات گسترده ترکیبی در پاسخ به تجاوز رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و مطابق با مقررات بین‌المللی صورت گرفت.

کربی در نشستی مطبوعاتی واکنش به این پرسش که آیا آمریکا در جنگ اوکراین نیز اقدام مشابهی خواهد کرد یا خیر، مدعی شد: می‌دانستم که این سوال مطرح می‌شود. ببینید، درباره دو جنگ متفاوت، دو حریم هوایی و دورنمای تهدید متفاوت حرف می‌زنیم.

وی در ادامه مدعی شد: رییس جمهور آمریکا از ابتدای (جنگ اوکراین) به وضوح اعلام کرد که آمریکا قرار نیست در این جنگ نقش‌آفرینی رزمی داشته باشد.

قدرت‌های غربی نسبت به فراهم کردن کمک برای اوکراین «تا هر زمان که طول بکشد» متعهد شده اما همواره مداخله مستقیم در جنگ و رویارویی با نیروهای روسیه را رد کرده‌اند. با این حال، فرانسه از احتمال اعزام نیروی زمینی به کی‌یف صحبت به میان آورده است.

دیوید کامرون، وزیر خارجه انگلیس در پاسخ به سوالی مشابه مدعی شد: تصور می‌کنم قرار دادن نیروهای ناتو در مواجهه مستقیم با نیروهای روسیه، تنش را وارد سطح خطرناکی می‌کند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • آمریکا عضویت فلسطین در سازمان ملل را وتو می‌کند
  • واکنش ‌آیت‌الله سعیدی به حمله موشکی ایران به اسرائیل
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به ادعا‌های اخیر سران اروپا و وزرای گروه هفت
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • چین: آمریکا بزرگترین منبع حملات سایبری در جهان است
  • واکنش کاخ سفید به احتمال حمایت آمریکا از اوکراین
  • کنعانی: ایران پیش از اقدام نظامی، هشدارهای لازم را به روش‌های دیپلماتیک داده بود / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است / زمینه‌سازی سفر رییس‌جمهور به پاکستان در حال انجام است
  • آمریکا بر حمایت همه‌جانبه از رژیم صهیونیستی تأکید کرد