Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-28@22:39:59 GMT

مدارس ۱۷ شهر ایران در روز دوشنبه تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۱۴۳

صراط:

به علت برودت هوا و سرما، مدارس شهر ایران فردا دوشنبه از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها تعطیل اعلام شده است.

برودت هوا مدارس استان البرز را برای دومین روز متوالی تعطیل کرد

به گزارش تسنیم جانشین شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز از تعطیلی مدارس این استان در روز دوشنبه به دلیل برودت هوا خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی درویش‌پور اظهار داشت: با تصمیم کارگروه مدیریت بحران، مدارس استان البرز در روز دوشنبه برای دومین روز متوالی ‌به دلیل برودت هوا تعطیل شد.

وی افزود: در شهرستان‌های طالقان، آسارا به دلیل برودت و سردی هوا کلیه مقاطع تحصیلی تعطیل است.‌

مدارس نجف‌آباد، فریدن و فریدون‌شهر فردا تعطیل شد

براساس اعلام اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان مدرسه‌ها در شهرستان‌های نجف آباد، فریدن و فریدون‌شهر فردا تعطیل است.‌

اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اعلام کرد که با تصمیمات اخذ شده پیرامون رفاه حال خانواد‌ه‌ها و دانش آموزان مدرسه‌ها در تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان نجف‌آباد فردا دوشنبه بیست و هفتم آبان ماه تعطیل است.

‌همچنین براساس بارش برف در غرب استان اصفهان فردا تمامی مقاطع تحصیلی در شهرستان فریدن و مقاطع پیش دبستانی و دبستان در شهرستان فریدون‌شهر تعطیل اعلام شد.

برودت هوا مدارس فارسان، کوهرنگ و لاران را به تعطیلی کشاند

‌‌آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اعلام کرد: ‌به‌علت بارش برف و باران و برودت هوا، نوبت صبح مدارس شهرستان‌های فارسان، کوهرنگ و لاران در کلیه مقاطع فردا، دوشنبه 27 آبان‌ماه تعطیل است.

همچنین در شهرستان‌های شهرکرد، بروجن، سامان، بن، کیار، بلداجی و گندمان مراکز پیش‌دبستانی, مقاطع ابتدایی و متوسطه اول تعطیل است و مدارس مقطع متوسطه دوم فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

‌در شهرستان‌های لردگان، خانمیرزا، اردل، میانکوه، فلارد و مناطق عشایری استان کلیه مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

مدارس و دانشگاه‌های شیراز و کازرون دوشنبه تعطیل است

‌‌مسئولان اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه‌های استان فارس اعلام کردند:همه مدارس و دانشگاه های شهر شیراز همچنین همه مدارس و دانشگاه‌های کازرون دوشنبه‌ تعطیل است.

روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس شامگاه یکشنبه اعلام کرد: همه مدرسه ها در  شهر شیراز در دو نوبت صبح و عصر دوشنبه تعطیل است.

همچنین طبق این اعلام، همه مدارس کازرون نیز دوشنبه تعطیل خواهد بود. همچنین بنا به اعلام استانداری فارس همه دانشگاه های شیراز و کازرون در روز دوشبه تعطیل است. 

مدارس شهریار و رباط کریم فردا ‌تعطیل شد

اداره آموزش و پرورش رباط کریم و شهریار اعلام کردند:‌کلیه مدارس شهرستان‌های رباط کریم و شهریار فردا تعطیل هستند.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: تعطیلی مدارس برودت هوا مدیریت بحران صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، علی درویشی مدیر ظهر سه شنبه به منظور بازدید و نظارت میدانی در ۴ شهرستان چوار، ایوان، بدره و دره شهر حضور یافت.

در این بازدیدها که جمعی از مسئولان آموزش و پرورش، درویشی را همراهی می‌کردند، ابتدا و تا قبل از اذان ظهر شهرستان‌های چوار و ایوان مورد بررسی قرار گرفت و سپس در بعدازظهر همین روز مدیر کل استان در جمع همکاران شهرستان‌های بدره و دره شهر حضور یافت و ضمن دیدار با همکاران اداری به بررسی روند کار ستاد اسکان مهمانان نوروزی پرداخت و از نزدیک در جریان خدمات دهی به مسافران قرار گرفت.

وی بیان کرد: آموزش و پرورش استان ایلام با در اختیار گذاشتن ۱۳۰ واحد آموزشی و ۷۲۶ کلاس درس تا امروز بیش از ۱۱ هزار نفر روز پذیرش مهمان در ایام نوروز ۱۴۰۳ داشته است.

کد خبر 6062998

دیگر خبرها

  • تغییرات گسترده در شبکه‌های فارسی؛ ایران اینترنشنال هم تعطیل می‌شود
  • آقای مطهری! نوروز تعطیل‌بردار نیست نه به خاطر جنگ ۸ ساله نه غزه
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل می‌شوند؟
  • تعطیلی مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳؟!
  • مدارس و ادارات ۱۴ فروردین تعطیل است؟
  • مدارس و ادارات دوشنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ تعطیل است؟
  • اسکان ۱۱ هزار نفر در مدارس استان ایلام
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی خاش/ یک نوزاد هم شهید شد
  • اسکان بیش از ۵ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان برخوار
  • سینماهای ایران در این تاریخ‌ها تعطیل است