Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد آمده است: پیرو درج مطلبی با عنوان «خودسوزی جانباز در شهر قم» از سوی یک پایگاه خبری استانی و بازنشر آن با عناوین مشابه توسط برخی خبرگزاری‌ها به اطلاع می‌رساند موضوع از هنگام وقوع حادثه از سوی نهادهای ذی‌ربط در حال بررسی است و البته بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعزام گروه بازرسی و نماینده ویژه موضوع را تا دستیابی به نتیجه قطعی و روشن شدن همه ابعاد حادثه دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس گزارش‌ اولیه هیئت ویژه بنیاد که به‌منظور بررسی ابعاد دقیق حادثه و دلجویی از بازماندگان به محل رویداد اعزام شده برابر نقل قول برادران آن مرحوم متأسفانه بروز حادثه آتش‌سوزی در منزل این جانباز عزیز به آسیب و در نهایت درگذشت وی منجر شده است.

در گزارش آتش‌نشانی شهر قم نیز به آتش‌سوزی عمدی و آتش گرفتن وسایل منزل از طریق مواد اشتعال‌زایی که معمولاً برای نقاشی ساختمان استفاده می‌شود، اشاره شده است.
بنیاد جانبازان در ادامه این توضیح آورده است: نکته بعدی اینکه بروز حادثه در مورد نوع خاصی از بیماری‌های اعصاب و روان از منظر پزشکی متصور است و باید تمام امکانات در زمینه پیشگیری از خطرات به‌خصوص در بخش مددکاری به کار گرفته شود و حتی درگذشت یکی از ایثارگران برای خادمان این عزیزان زیاد و مایه تأسف است. امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و همکاری خانواده این عزیزان از بروز این نوع حوادث جلوگیری شود ضمن اینکه طبق نظر جامعه شناسان نوع و نحوه‌ پوشش این‌گونه اخبار در ایجاد انگیزه برای افراد افسرده جهت آسیب‌رسانی به خود مؤثر است.
بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر ضرورت تکریم و حفظ شأن و منزلت ایثارگران که ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند از رسانه‌های دلسوز درخواست می‌کند ضمن توجه کارشناسی به آسیب‌ها و عوارض جنگ تحمیلی دشمنان ایران اسلامی علیه ملت ایران از موج‌سواری همین دشمنان در شرایطی که کشور در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه به سر می‌برد، غفلت نورزند.

انتهای پیام/

20 / 20 بنیاد شهید جانباز قمی حادثه آتش‌سوزی درگذشت یک جانباز قمی در حادثه آتش‌سوزی خودسوزی جانباز در شهر قم بنیاد شهید و امور ایثارگران ضرورت تکریم و حفظ شأن و منزلت ایثارگران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بنیاد شهید جانباز قمی حادثه آتش سوزی بنیاد شهید و امور ایثارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد

نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با حضور مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی. با موضوع اهمیت مردمی‌سازی بنیاد شهید و امور ایثارگران و تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز برگزار شد. - اخبار فرهنگی -

به گزرش خبرگزاری تسنیم، امید چوپانکاره، مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به نام‌گذاری شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم از سوی مقام معظم رهبری، گفت: مشارکت مردم  مورد تاکید و سیاست دولت سیزدهم و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران است و تشکل‌های شاهد و ایثارگر ظرفیت خوبی برای پیگیری مشکلات ایثارگران دارند.

مدیرکل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران خاطرنشان‌کرد: وظیفه ما این است که  از ظرفیت‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر استفاده کنیم و ما نیاز به مشورت و همفکری با تشکل‌های ایثارگری داریم. 

چوپانکاره تاکید کرد:  تشکل‌های شاهد و ایثارگر به کمک اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران در جهت همکاری در زمینه قوانین مربوط به بودجه ایثارگران و  موضوع قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران لازم است فعال باشند و قوانین باید پاسخگوی نیازهای جامعه ایثارگری باشد، ما باید طوری قانون را بنویسیم  که پاسخگوی مسایل ایثارگران باشد.

رحیم نریمانی، مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی تشکل‌های شاهد و ایثارگر با  اداره کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: قوانین و مقررات برای ایجاد فضای هم‌اندیشی با تشکل‌ها بر اساس برنامه عملیاتی شامل چهار برنامه از جمله به کارگیری ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر،  ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز، تشکیل  قرارگاه جوانی جمعیت و موضوع کشورهای محور مقاومت است. 

جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال 1403 اعلام شد

مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی با تاکید بر استفاده از ظرفیت‌های تشکل‌های شاهد و ایثارگر و اینکه  دوران کنونی دوران استراتژیک برای بنیاد شهید و امور ایثارگران است، گفت: آشنا‌کردن جامعه ایثارگری با حقوق خود و مطالبه قانونی آنها موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

در این جلسه، اعضای تشکل‌های شاهد و ایثارگر به بیان نظرات و پیشنهادات  خود با حضور مدیر کل امور مجلس و دولت بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل دفتر تشکل‌های ایثارگری و مشارکت‌های مردمی، پرداختند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • پیگیری مشکلات جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • نشست هم‌اندیشی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران با معتمدین معین ایثارگر
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • ۵۵ ایثارگر زنجانی به سفر معنوی حج تمتع اعزام می‌شوند
  • حفظ ارزش‌های اسلامی را سرلوحه کار خود قرار دهیم
  • نشست هم‌اندیشی‌ تشکل‌های شاهد و ایثارگر برگزار شد