Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-29@09:41:29 GMT

بازیگوشی پسر بچه 6 ساله او را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۲۰۳

ساعت 24- گیلان فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه گفت: پسر بچه‌ای 6 ساله بر اثر بازی با تفنگ شکاری پدرش فوت کرد.

سرهنگ حمید محمدی‌نسب در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام عوامل بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه مبنی بر اصابت گلوله با سر پسر بچه 6 ساله سریعا ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، پسر بچه در انبار منزل مسکونی در حال بازی کردن با تفنگ شکاری پدرش بوده که به دلیل فشردن ماشه تفنگ شکاری یک تیر شلیک و به سر او اصابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی جسد برای بررسی بیشتر و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه نگهداری سلاح گرم در منزل و در دسترس اطفال عواقب خطرناکی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت کشندگی سلاح گرم به شهروندان توصیه می‌شود از نگهداری سلاح شکاری به صورت مسلح در منزل جدا خودداری کرده و آن را در جای مطمئن و دور از دسترس همگان قرار دهند.

ایرنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: پسربچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، یکی از اراذل و اوباش مسلح به سلاح گرم در حین درگیری و تخریب وسایل یک واحد صنفی در شیراز شناسایی و دستگیر شد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: مأموران گشت انتظامی شهرستان شیراز هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی خود مشاهده کردند که ۲ نفر با سلاح گرم از نوع کلت کمری و سلاح سرد از نوع قمه درحال درگیری با متصدی یک باب مغازه و تخریب اجناس داخل مغازه هستند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: مأموران انتظامی وارد عمل شده، اما در این هنگام ۲ نفر از اراذل و اوباش مسلح به سمت مأموران حمله ور شدند.
ضربت گفت: پس از اخطار‌های مأموران پلیس مبنی بر تسلیم شدن اراذل و اوباش و بی توجهی آنان، در نهایت مأموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح، به سمت آنان شلیک و پای یکی از اراذل و اوباش را مجروح و سرانجام او را دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه وضعیت این فرد مجروح شده رضایت بخش اعلام شده است، گفت: یکی دیگر از اراذل و اوباش از صحنه فرار کرد که تلاش برای شناسایی و دستگیری وی ادامه دارد.
جانشین فرمانده انتظامی شهرستان شیراز گفت: یک قبضه سلاح گرم شامل کلت کمری به همراه هفت فشنگ، کشف و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل شد.

دیگر خبرها

  • توقیف خودروی حامل ۴۵ قبضه سلاح جنگی در لرستان
  • پیاده روی بر پل چوبی کیاشهر و زیارت مزار دکتر محمدمعین
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش مسلح در شیراز
  • ضیافت افطاری گروه جهادی شهید «یعقوب پرناک» در آستانه اشرفیه
  • منچسترسیتی در آستانه جذب بازیکنی دیگر از گروه سیتی فوتبال
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • بلع مواد مخدر جوان ۲۵ ساله را تا یک قدمی مرگ کشاند
  • برپایی ایستگاه صلواتی در حرم سید جلال الدین اشرف آستانه اشرفیه
  • جان باختن یک نفر در گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی در مراسم عروسی
  • سرنوشت تلخ فراری دادن دختر ٢٠ ساله از خانه پدری!