Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم ملی ووشو گفت: نفرات جدید و جوانی در مسابقات قهرمانی کشور شناسایی شدند و به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

حسین اوجاقی مربی تیم ملی ووشو در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات قهرمانی کشور اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی کشور همه استان‌ها با تمام قوا شرکت کردند و ورزشکاران انگیزه زیادی داشتند و این مسابقات در سطح بالا و با هیجان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوجاقی درباره اینکه در مسابقات قهرمانی کشور استعداد‌هایی برای حضور در تیم ملی، گفت: نفرات جدید و جوان در این مسابقات شناسایی شدند و آن‌ها به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: قهرمانی ووشو کاران زنجانی در مسابقات قهرمانی کشور

ملی پوشان ووشو مجوز شرکت نکردن در قهرمانی کشور داشتند

مربی تیم ملی ووشو درباره غیبت ملی پوشان در مسابقات قهرمانی کشور بیان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان تیم ملی به تازگی در مسابقات جهانی شانگ‌های چین شرکت کرده بودند به همین علت به آن‌ها مجوز دادیم که در رقابت‌های قهرمانی کشور شرکت نکنند. علاوه بر این آن‌ها مجوز ورودی به تیم ملی دارند و لازم نبود در قهرمانی کشور حضور یابند.

او درباره اینکه امسال هدایت تیمی را در لیگ ووشو برعهده می‌گیرد، گفت: من سال گذشته هدایت تیم ووشو پارس جنوبی را برعهده داشتم، اما امسال باید ببینم چه وضعیتی پیش می‌آید.

اکثر ملی پوشان در لیگ ووشو حضور دارند

اوجاقی درباره غیبت ملی پوشان در لیگ ووشو به علت مبلغ قرارداد‌های پایین بیان کرد: نه این موضوع صحت ندارد و اکثر ملی پوشان در لیگ ووشو حضور دارند و فقط خواهران منصوریان به علت اینکه با یکی از تیم‌های چین قرارداد داشتند در این لیگ مبارزه می‌کنند. آهنگریان در تیم دانشگاه آزاد، عارفی مقام و صبری در تیم پارس جنوبی و خورشیدی هم هنوز به تیمی نپیوسته است.

مربی تیم ملی ووشو درباره اینکه وزیر ارتباطات به قولش عمل کرد و سکه به مدال آوران مسابقات جهانی شانگ‌های چین داد، تصریح کرد: من ۲ روز زودتر از اعضای تیم ملی به چین رفتم و در روز اعزام ملی پوشان نبودم و در جریان قول وزیر ارتباطات نبودم.

همه شهرها باید سالن تالو و ساندا داشته باشند 

او درباره اینکه انتظاراتش از مسئولان ورزش گفت: ووشو یکی از رشته‌های ورزشی مدال آور است که در صورت حضور در المپیک می‌تواند افتخارات زیادی به دست آورد و مسئولان ورزش باید اهمیت بیشتری به این رشته ورزشی بدهند. همچنین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری باید در اختیار استان‌ها قرار بگیردو همه شهرها باید سالن تالو و ساندا داشته باشند تا مدال‌های بیشتری در مسابقات کسب کنیم.

اوجاقی درباره اینکه پشتوانه سازی در ووشو صورت می‌گیرد، اظهار کرد: هر چه به رده‌های نوجوانان و جوانان بیشتر اهمیت بدهیم در سال‌های آینده برای انتخاب نفرات بزرگسال دستمان بازتر است. به هر حال توجه ویژه‌ای به استعدادیابی در سنین پایین صورت می‌گیرد و شاهد آینده نگری در ووشو هستیم.

مربی تیم ملی ووشو در پایان خاطر نشان کرد: خیلی از افراد در قهرمانی جهان در چین به ما کمک کردند و استان‌های خراسان رضوی و سمنان میزبان اردوی‌های تیم ملی بودند که امکانات خوبی در اختیارمان گذاشتند و از آن‌ها تشکر و قدردانی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: البرز؛ میزبان برگزاری مسابقات ووشوی قهرمانی مردان

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون ووشو تیم ملی ووشو ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، سکوی نخست المپیاد ورزشی استعداد‌های برتر ویژه بیماران خاص کشور، کسب جایگاه سوم لیگ دسته یک فوتسال نونهالان کشور، قهرمانی مقتدرانه کاراته کا‌ها در مسابقات شوتوکان کاراته‌دو ایران، قهرمانی سه کشتی گیر در مسابقات انتخابی نیرو‌های مسلح کشور، نایب قهرمان پسران خردسال در رقابت‌های بدمینتون قهرمانی کشور و کسب مقام سوم رقابت‌های هانمادانگ قهرمانی کشور مهمترین موفقیت‌های قمی‌ها در عرصه‌های مختلف ورزشی بود.

میزبان رویداد‌های ورزشی کارکنان سپاه، مسابقات استراگوس یا تلاش‌های امدادی، فوتسال پایه ها، لیگ دسته اول والیبال جوانان، مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان، تیم ملی تنیس بانوان و رقابت‌های رده‌بندی بدمینتون بازان زیر ۱۷ و ۱۹ سال در سطح کشور نیز بودیم/ رقابت‌هایی که در برخی از آنها روی سکو رفتیم و بعضی هم تجربه اندوزی کردیم.

از پای کار بودن استاندار برای حل مسئله مسکن ورزشکاران، تعامل اداره ورزش با سپاه برای تحول در ورزش کهک، آغاز ساخت اولین استخر سرپوشیده شهرستان جعفرآباد و توقف عملیات عمرانی سالن ورزشی طاهباز به دلیل کمبود منابع مالی در منطقه کمتر برخوردار از فضای ورزشی شهید محلاتی نیز گفتیم که امیدواریم ورزش قم جهش پیشرفت و توسعه را در سال جاری را بیش از پیش دنبال کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مروری بر رویدادهای ورزش استان در پائیز سال ۱۴۰۲
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • توسعه فرهنگ کتابخوانی در احداث پارک‌های سنندج مورد توجه قرار گیرد
  • روح معماری اسلامی- ایرانی در قم مورد توجه قرار گیرد
  • اعزام ووشو کاران به بازی‌های بریکس
  • تیم‌های ملی ووشو ایران به بازی‌های بریکس اعزام خواهند شد
  • حضور تیم ملی ووشو در بازی‌های بریکس در کازان
  • گود «زینل خان» اسفراین میزبان مسابقات بین‌المللی کوراش شد
  • اهمیت تحقق شعار سال نیازمند تبیین است
  • برگزاری مسابقات بین المللی کوراش در اسفراین/ حضور ۱۵ کشور در گود زینل خان