Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@17:56:15 GMT

بازیکنی که میخواهد فیکس پرسپولیس شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۴۱۲

امید عالیشاه وینگر سرعتی و تکنیکی تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار مقابل فولاد خوزستان که بازی هفته دهم سرخپوشان به حساب می‌آمد، غایب بزرگ این تیم بود. غیبت امید، ارتباطی به مسائل فنی نداشت بلکه به خاطر آنفلوآنزای شدید بود وگرنه بدون هیچ تردیدی او در خط میانی تیم به میدان می‌رفت.

اخبار ورزشی- به هر حال، امید حالا به شرایط بازی رسیده و با اینکه ملی‌پوشان پرسپولیس می‌توانند در ترکیب تیم در بازی روز جمعه مقابل نفت مسجدسلیمان حضور داشته باشند، اما شانس عالیشاه جهت حضور در اسکلت اصلی تیم بسیار بالاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جالب اینکه او طی روز‌های گذشته یکی از پرکار‌ترین بازیکنان تمرین بود و وظایف جدیدی از جمله حضور پررنگ در ارسال توپ‌ها داشت. از این رو، می‌توان از حالا حدس زد که برای بازی جمعه، امید یکی از ۱۱ بازیکن اصلی تیمش باشد هر چند سرخپوشان در بازی هفته دهم مقابل فولاد در اهواز به پیروزی رسیدند، اما کالدرون ثابت کرده هیچ اعتقادی به قانون «مربی به ترکیب تیم برنده دست نمی‌زند»، ندارد.

عالیشاه اگر در زمین باشد، ارسال‌کننده ضربات کرنر و کاشته است و از این حیث نیز می‌تواند به تیمش کمک شایانی کند.

 

 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال پرسپولیس پرسپولیس پرسپولیس فوتبال پرسپولیس امید عالیشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که زمزمه‌هایی مطرح شده بود به دلیل دو پیروزی مقابل افغانستان و بحرین عملاً صعود ایران تضمین شده و بهتر است شمسایی برای پرهیز از آسیب‌دیدگی ستاره‌ها، دو کارته نشدن بازیکنان و استراحت بیشتر، بازی مقابل کویت را جدی نگیرد و با ترکیب دوم به زمین برود، تیم ملی ایران مثل همیشه با تمام بازیکنان محکم و بدون انعطاف بازی کرد.

نحوه بازی ایران به صورت مستقیم روی صعود تیم دوم، یعنی افغانستان و کویت تاثیرگذار بود که هر دو مربیان ایرانی در کادر خود داشتند ولی شمسایی و کادر فنی او نشان دادند به هیچ چیزی جز پیروزی و بازی مقتدرانه فکر نمی‌کنند و اهل تن دادن به زد و بندهایی نیستند که اخلاق ورزشی را به چالش می‌کشد.

شمسایی در تمرینات و جلسه فنی قبل از این دیدار از بازیکنان خواست که بدون توجه به اتفاقات سایر مسابقات تنها روی تیم ملی و بازی خود تمرکز کنند؛ همین رفتار و سختگیری او موجب شد حتی در آخرین ثانیه‌های بازی مقابل کویت که ایران با 4 گل جلو بود، در یک صحنه اصغر حسن‌زاده کاپیتان باتجربه تیم با تکلی بلند و خطرناک برای ممانعت از گلزنی کویتی‌ها سلامتی خود را به خطر بیندازد؛ موضوعی که نشانگر تزریق روح جنگندگی و مبارزه‌جویی شمسایی به رگ‌های تک تک بازیکنانش است.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • پرسپولیسی‌ها علیه مهندس استقلال
  • پرسپولیسی‌ها در مسیر مهندس استقلال
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • اولین کاپیتانی ترابی در پرسپولیس
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • پرسپولیس خواهان تغییر رای دانیال
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • وحید شمسایی و تیمش باج نمی‌دهند