Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-28@19:38:24 GMT

قیمت گوشت افزایشی نخواهد داشت

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۴۶۵

قیمت گوشت افزایشی نخواهد داشت

منصور پوریان رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده درباره کنترل قیمت گوشت قرمز بعد از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین اظهار کرد: افزایش قیمت بنزین موردی نیست که با هزینه‌های تولید گوشت قرمز ارتباطی مشخص و مستقیمی داشته باشد و در حال حاضر نیز شاهد تغییر قیمتی نیستیم.

وی افزود: باید مراقب بود که قیمت گوشت در مغازه‌ها افزایش پیدا نکند در غیر این صورت هزینه‌های تولید گوشت قرمز با گران شدن بنزین تغییری نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای تامین کنندگان دام زنده ادامه داد: درباره امکان افزایش قیمت فروش گوشت قرمز در بازار نمی‌توان پیش بینی درستی داشت و باید منتظرماند و دید بازار چگونه توسط مسئولان کنترل و نظارت می‌شود.

کلامی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی تأمین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صنعت، معدن و تجارت در ارتباط با وضعیت نظارت بر بازار و قیمت کالا‌ها بعد از سهیمه بندی بنزین گفت: ستاد‌های تنظیم بازار کشور مکلف شدند به‌صورت ویژه رصد و پایش روزانه بازار را در دستور کار خود قرار دهند.

درستی عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران در این ارتباط گفته است: بر اساس جلسه ستاد تنظیم بازار هر نوع مصوبه برای افزایش قیمت حتی اگر دارای مصوبه دولتی نیز باشد، فعلاً لغو شده و هیچگونه افزایش قیمتی در هیچ قلم کالا و خدمات نخواهیم داشت.

مدرس خیابانی قائم‌مقام وزیر صمت در امور بازرگانی نیز درباره نظارت بر بازار گفت: هرگونه افزایش قیمت به‌بهانه تغییر نرخ بنزین در بازار رصد می‌شود و ۴ هزار بازرس از سازمان حمایت و اتاق اصناف در سطح کشور روزانه ۳۰ هزار مورد بازرسی میدانی را برای کنترل قیمت‌ها انجام خواهند داد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: قیمت گوشت افزایش قیمت ها قیمت کالاها سهمیه بندی بنزین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در ایام نوروز به ارزش ۹.۳ میلیارد ریال در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار تسنیم از بیرجند، احمد آریافر امروز در ستاد اجرای خدمات سفر استان خراسان جنوبی با اشاره به انجام بیش از دو هزار بازدید در ایام نوروز اظهار داشت: 180 پرونده با ارزش 9.3  میلیارد ریال در این بازدیدها تشکیل شد.

وی با بیان اینکه 300 تن آرد نیز بین سیاه چادرهای نوروزی در سطح شهرستان‌های خراسان جنوبی توزیع شد، افزود: در نظارت و پایش انبارها، یک انبار با 12 تن آرد و هشت تن روغن کشف شد که متعلق به یکی از واحدهای صنفی بود که موجودی انبار خود را در سامانه ثبت نکرده بود که در حال بررسی است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: مردم در حال حاضر بیشتر دنبال کیفیت هستند و با وجود پیش‌بینی سازمان جهاد سازندگی استان، کمبود شدید میوه تنظیم بازار داریم و 200 تن میوه خریداری شده برای نوروز کم بوده است.

آریافر تصریح کرد: میوه‌های خریداری شده، سوت بندی شدند و به دلیل وجود تقاضا در بازار از چهارم فروردین میوه تنظیم در بیرجند نبود.

وی از نبود ذخیره سازی گوشت قرمز در کشور برای نوروز خبرداد و افزود: سهمیه 20 تنی گوشت قرمز  تهیه شده هم برای استفاده در شب‌های قدر در اختیار هئیت‌های مذهبی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ 251/

دیگر خبرها

  • مصرف سوخت در سراسر کشور همچنان افزایشی است
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • نظارت بهداشتی دامپزشکی کاشمر بر تولید ۴۳ هزار کیلو گوشت قرمز در نوروز
  • قیمت گوشت قرمز امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳
  • توزیع گسترده گوشت منجمد و گرم وارداتی گوسفندی در بازار یزد
  • پیش بینی قیمت طلا و سکه ۹ فروردین ۱۴۰۳ / وقت خرید طلا رسید؟
  • نظارت بر بازار قم امسال افزایش می‌یابد
  • نظارت بر بازار در سال جدید افزایش خواهد یافت
  • امسال نیازی به واردات گوشت قرمز نداریم
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود