Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@05:45:05 GMT

قطار شهری اصفهان روز دوشنبه جابجایی مسافر ندارد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۵۳۴

قطار شهری اصفهان روز دوشنبه جابجایی مسافر ندارد

علیرضا صلواتی در گفت و گو با ایرنا افزود: در زمان حاضر قطار شهری اصفهان مشکل فنی ندارد اما صرفا در زمان تامین امنیت در ایستگاه‌های شمال شهر آماده راه اندازی است.

وی با بیان اینکه پنج ایستگاه قطار شهری اصفهان روز شنبه این هفته خسارت دیدند، خاطرنشان کرد: این ایستگاه ها شامگاه یکشنبه مجدد خسارت دیدند.

صلواتی گفت: ناوگان اتوبوسرانی کلانشهر اصفهان با توجه به تعطیلی مدارس در روز دوشنبه با نصف ظرفیت فعالیت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خط یک قطار شهری کلانشهر اصفهان روز یکشنبه تعطیل بود.

مدیرعامل شرکت قطار شهری منطقه اصفهان به ایرنا گفت: قطار شهری اصفهان به‌دلیل مشکلات پیش آمده برای تعدادی از ایستگاه‌ها متوقف شد و بزودی برطرف می‌شود.

علیرضا فاتحی با بیان اینکه شنبه تعدادی از ایستگاه‌ها و تاسیسات قطار شهری بر اثر اقدام‌های خرابکانه، خسارت دیدند، اظهارداشت: در حال برطرف کردن مشکلات پیش آمده و راه اندازی هرچه سریعتر این سرویس حمل و نقل عمومی هستیم.

خط یک قطار شهری اصفهان دارای ۲۰ ایستگاه از شمال تا جنوب این کلانشهر است و روزانه دستکم ۷۰ هزار مسافر با آن جا به‌جا می‌شوند.

کلانشهر اصفهان افزون بر ۲ میلیون نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها قطار شهرداری اصفهان اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قطار شهرداری اصفهان اصفهان قطار شهرداری اصفهان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل برای جابجایی مسافرین نوروزی در استان مرکزی

ایسنا/مرکزی رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی، گفت: به منظور جابجایی مسافرین در ایام طرح نوروزی، ۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل در نظر گرفته شده است.

 محمدرضا یحیایی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به آغاز طرح نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال جاری اظهار کرد: از ابتدای اجرای این طرح تا پایان روز ۲۵ اسفندماه ۶ هزار و ۸۸۴ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل جابجا شدند.

وی تعداد شرکت های مسافربری فعال در استان را ۴۷ واحد برشمرد و با بیان اینکه از مجموع ۵۰۰ دستگاه یاد شده، ۲۰۰ دستگاه اتوبوس، ۱۲۰ دستگاه مینی‌بوس و ۱۸۰ دستگاه سواری کرایه بین شهری است، افزود: از مجموع مسافرین جابجا شده توسط ناوگان حمل و نقل استان، سه هزار و ۷۷۷ نفر در قالب ۳۲۳ سفر، مسافرین درون استانی بوده اند.

رئیس اداره حمل و نقل مسافر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی با اشاره به تحلیل جابجایی مسافرین برون استانی ادامه داد: سه هزار و ۱۰۷ نفر نیز در قالب ۴۱۰ سفر، مسافرین برون استانی بودند که از این تعداد دو هزار و ۳۵ نفر توسط اتوبوس و ۸۳۵ نفر توسط مینی بوس جابجا شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + آخرین وضعیت
  • عملیاتی شدن تست‌گرم خط سوم قطار شهری مشهد
  • «تست‌ گرم» خط سوم قطار شهری مشهد عملیاتی شد
  • هوای کلانشهر اصفهان ناسالم برای گروههای حساس
  • جابجایی حدود ۲۰هزار مسافر نوروزی در آذربایجان‌غربی
  • جابجایی حدود ۲۰ هزار مسافر نوروزی طی ۲ روز در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۵۰۰ دستگاه ناوگان حمل‌ونقل برای جابجایی مسافرین نوروزی در استان مرکزی
  • سردرگمی در متروی تهران
  • جابجایی ۲۰ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی آذربایجان غربی
  • جابجایی ۲۰ هزار مسافر در آذربایجان غربی از آغاز طرح نوروزی ۱۴۰۳