Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@09:29:37 GMT

بازیگوشی پسر بچه ۶ ساله را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۵۴۰

بازیگوشی پسر بچه ۶ ساله را به کام مرگ کشاند

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ حمید محمدی‌نسب، در تشریح این خبر گفت: پس از اعلام عوامل بیمارستان کوثر آستانه‌اشرفیه مبنی بر اصابت گلوله با سر پسر بچه ۶ ساله سریعا ماموران انتظامی این شهرستان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: پس از حضور ماموران در محل و تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد، پسر بچه در انبار منزل مسکونی در حال بازی کردن با تفنگ شکاری پدرش بوده که به دلیل فشردن ماشه تفنگ شکاری یک تیر شلیک و به سر او اصابت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده انتظامی آستانه‌اشرفیه ادامه داد: پس از هماهنگی قضائی جسد برای بررسی بیشتر و صدور جواز دفن به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

سرهنگ محمدی‌نسب با بیان اینکه نگهداری سلاح گرم در منزل و در دسترس اطفال عواقب خطرناکی دارد، خاطرنشان کرد: با توجه به قابلیت کشندگی سلاح گرم به شهروندان توصیه می‌شود از نگهداری سلاح شکاری به صورت مسلح در منزل جدا خودداری کرده و آن را در جای مطمئن و دور از دسترس همگان قرار دهند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی اصابت گلوله تفنگ شکاری سلاح گرم آستانه اشرفیه سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسباب‌کشی در نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است

ایسنا/قزوین معاون عملیات انتظامی استان قزوین از ممنوعیت اسباب‌کشی از ابتدای فروردین ماه تا پایان روز سیزدهم فروردین خبر داد.

سرهنگ ابوالفضل قلی‌پور درخصوص ممنوعیت اسباب‌کشی در نوروز اظهار کرد: ممنوعیت اسباب‌کشی در ایام عید نوروز مانند سال‌های گذشته به قوت خود باقی است و مردم برای اسباب‌کشی در محدوده زمانی اول تا پایان روز سیزدهم فروردین ماه، باید از کلانتری محل مجوز لازم را اخذ کنند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، معاون عملیات انتظامی استان بیان کرد: با توجه به اینکه مسافرت‌های شهروندان و خالی ماندن منازل در ایام نوروز، فرصت مناسبی را برای سارقان منزل ایجاد می‌کند، در این راستا شهروندان باید با رعایت نکات ایمنی، از این مسئله پیشگیری کنند.

وی با اعلام اینکه شهروندان هنگام خروج از منزل حتماً به یکی از همسایگان معتمد و یا اقوام درجه یک خود عدم حضور خویش را در منزل اطلاع دهند، تصریح کرد: استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت‌برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر، می‌تواند از سرقت منازل پیشگیری کند.

به گزارش ایسنا، قلی‌پور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با تلاش پلیس مقتدر و همراهی شهروندان عزیز در پایان ایام نوروز شاهد ارتقای احساس امنیت در میان مردم باشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • این تسلیحات نظامی ساخت همسایه ایران است!/ عکس
  • کراکال ؛ محصولات شرکت اماراتی موفق در زمینه تولید سلاح های سبک را ببینید
  • اسباب کشی در ایام نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • اسباب کشی در نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • اسباب‌کشی در نوروز بدون مجوز پلیس ممنوع است
  • خودرو حامل بار قاچاق توقیف شد/واژگونی موتور سیکلت راکب را به کام مرگ کشاند 
  • قتل خواهر به دست برادر در باوی
  • قتل خواهر به دست برادر ۱۷ ساله در خوزستان
  • بازداشت متهم به قتل در شهرستان باوی
  • کشف پرنده شکاری کمیاب در خمینی‌شهر