Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-19@02:00:02 GMT

ارتش بورکینافاسو ۳۲ تروریست را از پای درآورد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۵۴۶

ارتش بورکینافاسو ۳۲ تروریست را از پای درآورد

به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری فرانسه، ارتش بورکینافاسو امروز یکشنبه اعلام کرد در جریان ۲ عملیات جداگانه در شمال این کشور ۳۲ تروریست را کشته است.

براساس اعلام این خبرگزاری، ارتش بورکینافاسو در بیانیه‌ای در این خصوص اعلام کرد که در نخستین عملیات در روز جمعه ۲۴ نفر و در عملیات دیگری در روز شنبه ۸ نفر از تروریست‌ها کشته شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گفتنی است، منابع امنیتی بورکینافاسو دوشنبه گذشته اعلام کردند که در جریان حمله افراد مسلح ناشناس به منطقه‌ای در شمال این کشور، ۱۶ نفر از اهالی یک روستا کشته شدند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی بورکینافاسو تروریست مبارزه با تروریسم ارتش بورکینافاسو سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ کشته در حمله افراد مسلح به یک پاسگاه در مرز پاکستان + عکس و جزئیات

به گزارش همشهری‌آنلاین، رویترز نوشت: شاخه رسانه‌ای ارتش در بیانیه‌ای بدون نام بردن از گروه شبه‌نظامی مسئول این حمله اعلام کرد که حادثه در شمال غربی پاکستان توسط شش مهاجم انجام شد.

در این بیانیه آمده است: «تروریست‌ها یک خودروی حامل مواد منفجره را به پاسگاه کوبیدند و به دنبال آن حملات انتحاری متعددی انجام شد که منجر به فروریختن بخشی از یک ساختمان و «شهادت» پنج نفر شد؛ دو نیروی دیگر نیز در درگیری با تروریست‌ها شهید شدند.»

ساکنان وزیرستان، منطقه ای هم مرز با افغانستان در استان خیبر پختونخوا پاکستان گفتند که در جریان این حمله انفجاری درها و پنجره ها به شدت لرزیده است.

گفتنی است پاکستان بارها اتباع افغانستان را مسئول حملات به نیروهای نظامی و مردم خود متهم می‌کند؛ موضوعی که طالبان آن را رد کرده است.

کد خبر 839592 منبع: شفقنا برچسب‌ها پاکستان طالبان خبر ویژه پاکستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۸ تروریست از عوامل حمله به کمپ ارتش پاکستان کشته شدند
  • ارتش پاکستان: ۸ تروریست به جهنم فرستاده شدند
  • ارتش پاکستان از کشته شدن هشت تروریست در وزیرستان شمالی خبر داد
  • قسام, مسئول حمله به بیمارستان شفا را از پای درآورد
  • حماس مسوول حمله به بیمارستان شفا در غزه را از پای درآورد
  • حمله غافلگیرانه ارتش سوریه پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور را منهدم کرد + جزئیات
  • انهدام پایگاه تروریست‌ها در دیرالزور/ عملیات ارتش سوریه در حومه ادلب و حلب
  • حمله تروریستی به ارتش پاکستان ۷ کشته برجای گذاشت
  • ۷ کشته در حمله افراد مسلح به یک پاسگاه در مرز پاکستان + عکس و جزئیات
  • ۷ نظامی در حمله تروریستی در پاکستان کشته شدند