Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریستیانو رونالدو همچنان در پرتغال به تاریخ‌سازی ادامه می دهد اما دوست دارد این فرم خوبش را در بیانکونری هم ادامه دهد.

طرفداری- پس از پیروزی پرتغال برابر لوکزامبورگ در مقدماتی یورو 2020، کریستیانو رونالدو بالاخره به حرف آمد تا در مورد حاشیه‌های پیش آمده پس از تعویض مقابل مقابل و تصمیم مائوریتزیو ساری صحبت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصاحبه فوق ستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس را با آبولا، می خوانید.

طی سه هفته گذشته، از نهایت ظرفیت خودم استفاده نکردم. همه می دانند که دوست ندارم تعویض شوم اما هیچ مشکلی در حرکت من پس از تعویض مقابل میلان نبود. سعی کردم حتی با مصدومیت هم به یوونتوس کمک کنم. هیچکس دوست ندارد تعویض شود اما حالا درک می کنم زیرا در آن دو بازی اصلا خوب نبودم. در واقع 100 درصد آماده نبودم.  

این صحبت های کریستیانو رونالدو، حرف های مائوریتزیو ساری را تایید می کند و نشان می دهد مشکلی میان این دو وجود ندارد. 


 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد

کریستیانو رونالدو بعد از مدت‌ها به مادرید برخواهد گشت تا این‌بار با پیراهن یک تیم دیگر برابر رئال مادرید به میدان برود.

به نوشته باشگاه النصر، النصر دیدار دوستانه‌ای را با رئال مادرید در افتتاحیه ورزشگاه سانتیاگو برنابئو جدید برگزار خواهد کرد تا کریستیانو رونالدو برابر هم‌تیمی‌های سابقش به میدان برود.

رونالدو اسطوره باشگاه رئال مادرید و بهترین گلزن تاریخ این باشگاه به شمار می‌آید. او ۹ سال پیراهن رئال مادرید را بر تن کرد و توانست عنوان‌ها و افتخارات زیادی از جمله ۴ توپ طلا را با پیراهن کهکشانی‌ها به دست آورد و نام خود را برای همیشه در تاریخ باشگاه جاودانه سازد.

tags # کریستیانو رونالدو ، النصر ، رئال مادرید سایر اخبار توصیه عجیب دانشمندان؛ به این دلیل مهم گوشت مار پیتون بخورید! از حمام در خون دختران باکره تا خوردن خون کودک؛ آیا انسان راه غلبه بر مرگ را پیدا می‌کند؟ (عکس) جانور عجیبی که آنقدر رابطه جنسی برقرار می‌کند تا بمیرد! تجربه نزدیک به مرگ چیست و چه حسی دارد؟

دیگر خبرها

  • کریستیانو رونالدو به مادرید و برنابئو باز می‌گردد
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 فولام مقابل یوونتوس در لیگ اروپا (2010/3/18) / فیلم
  • یوونتوس خیال اخراج آلگری را ندارد
  • روبرت لواندوفسکی کابوس اتلتیکو مادرید؛ کاری که آخرین بار کریستیانو رونالدو انجام داده بود!
  • پیاده‌روی کریستیانو رونالدو به همراه فرزندان در سواحل دریای سرخ در کشور عربستان / فیلم
  • تصمیم‌گیری درباره «اوسمار» زود است
  • تصمیم‌گیری درباره «اوسمار» زود است/ پرسپولیس مقابل استقلال ترسید
  • اولین روز کریستیانو رونالدو در مادرید / فیلم
  • آلگری به خاطر این جام در یوونتوس می‌ماند
  • واکنش کریستیانو رونالدو به برتری النصر مقابل الاهلی