Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ کار اشرار است، این را باید توجه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه‌ورزان، انسان‌های ناباب وارد میدان می‌شوند، گاهی بعضی از جوان‌ها هم از روی هیجان با این‌ها همراهی می‌کنند و این‌جور مفاسد را به بار می‌آوردند. تاریخ انتشار: 06:00 - 27 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۸۶۹۹

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، به نقل از KHAMENEI.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR
، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در تاریخ ۲۶ آبان ۹۸ در ابتدای جلسه‌ی درس خارج فقه، بیانات مهمی را درباره مسائل پیش‌آمده پس از اجرای طرح مدیریت مصرف سوخت ایراد فرمودند.

مشروح بیانات مقام معظم رهبری در این جلسه به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
و الحمدللّه ربّ العالمین و الصّلاة و السّلام علی سیّدنا محمّد و آله الطّاهرین و لعنة اللّه علی اعدائهم اجمعین
قبل از اینکه بحث را شروع بکنیم، من عرض بکنم که در این یکی دو روز خب یک حوادثی به دنبال مصوبه‌ی سران کشور، سران قوا اتفاق افتاد؛ دیروز، دیشب، پریشب، در برخی از شهر‌های کشور، و متأسفانه مشکلاتی هم درست شد، تعدادی جان باختند و مراکزی تخریب شد، از این کار‌ها هم شد در این یکی دو روزه. چند نکته را باید توجه داشت؛ اولاً وقتی یک چیزی مصوبه‌ی سران کشور هست، آدم باید با چشم خوشبینی به او نگاه کند، بنده در این قضیه سررشته ندارم یعنی تخصص این کار را ندارم، گفتم هم به آقایان؛ گفتم من، چون نظرات کارشناس‌ها هم در این قضیه‌ی بنزین مختلف است، بعضی‌ها آن را لازم و واجب میدانند بعضی‌ها مضر میدانند، بنابراین من هم که صاحبنظر نیستم در این قضایا؛ گفتم من صاحبنظر نیستم لکن اگر سران سه قوه تصمیم بگیرند من حمایت میکنم. من این را گفتم، حمایت هم میکنم. سران قوایند، نشستند با پشتوانه‌ی کارشناسی یک تصمیمی برای کشور گرفتند، باید عمل بشود به آن تصمیم؛ این یک نکته.

نکته‌ی دوم اینکه خب بله، یقیناً بعضی از مردم از این تصمیم یا نگران می‌شوند یا ناراحت می‌شوند یا به ضررشان است یا خیال میکنند به ضررشان است به هر تقدیر ناراضی میشوند، لکن آتش زدن به فلان بانک این کار مردم نیست، این کار اشرار است؛ کار اشرار است، این را باید توجه داشت. در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه‌ورزان، انسان‌های ناباب وارد میدان میشوند، گاهی بعضی از جوان‌ها هم از روی هیجان با این‌ها همراهی میکنند و این‌جور مفاسد را به بار می‌آوردند. این مفاسد هیچ مشکلی را درست نمیکند جز اینکه علاوه‌ی بر هر مشکلی که هست، ناامنی را هم اضافه میکند. ناامنی بزرگ‌ترین مصیبت برای هر کشوری است، برای هر جامعه‌ای است، این‌ها قصدشان این است. شما ملاحظه کنید در این دو روز تقریباً یعنی دو شب و یک روزی که از این قضایا گذشته همه‌ی مراکز شرارت دنیا علیه ما این کار‌ها را تشویق کردند، از خانواده‌ی منحوس خبیث خاندان پهلوی تا مجموعه‌ی خبیث و جنایتکار منافقین، این‌ها دارند مرتباً در فضای مجازی و در جا‌های دیگر دارند تشویق میکنند ترغیب میکنند که این شرارت‌ها انجام بگیرد. من عرضم این است هیچ کس به این اشرار کمک نکند، هیچ انسان عاقل و شایسته‌ای که به کشور خودش علاقه‌مند است، به زندگی راحت خودش علاقه‌مند است، به این‌ها نباید کمک بکند؛ این‌ها اشرارند، این کار‌ها کار مردم معمولی نیست.

مسئولین هم البته دقّت کنند، مواظبت کنند، هرچه ممکن است از مشکلات این کار کم کنند. حالا من دیروز دیدم در تلویزیون که بعضی از مسئولین محترم آمدند گفتند که ما مراقبیم که این افزایش قیمت موجب افزایش قیمت اجناس و کالا‌ها نشود؛ خب بله این مهم است، چون الان گرانی هست، بنا باشد باز اضافه بشود گرانی خب این برای مردم خیلی مشکلات درست میکند، باید مراقبت کنند. این مراقبت‌ها را این‌ها بکنند، مسئولین حفظ امنیت کشور هم به وظایفشان عمل کنند، مردم عزیز ما هم که خوشبختانه در قضایای گوناگون این کشور بصیرت خودشان را، آگاهی خودشان را نشان دادند بدانند که این حوادث تلخ از ناحیه‌ی کیست و چگونه است، این آتش زدن و خراب کردن و ویران کردن و دعوا کردن و ناامنی ایجاد کردن مال چه کسی است، این را بفهمند توجه کنند که میفهمند هم مردم ملتفتند، و از این‌ها فاصله بگیرند. این آن توصیه‌ی ما است، مسئولین کشور هم به وظایف‌شان به طور جدی عمل کنند.

بیشتر بخوانید:

تخریب و آتش زدن کار مردم نیست کار اشرار است/ تصمیم سران قوا باید اجرا شود

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای طرح مدیریت مصرف سوخت آتش زدن بانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبریک سران دنیا به پوتین

امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان اولین کسی بود که روز دوشنبه در پیامی پیروزی قاطع ولادیمیر پوتین همتای روس خود را در انتخابات تبریک گفت.

براساس گزارش آر تی، خبرگزاری دولتی کره شمالی گزارش داد «کیم جونگ اون»، رهبر این کشور امروز با ارسال پیامی برای ولادیمیر پوتین که از طریق فرستاده این کشور در روسیه تحویل وزارت امور خارجه روسیه خواهد شد پیروزی وی در انتخابات را تبریک گفت.

همچنین «ایوان جیل پینتو» وزیر امور خارجه ونزوئلا هم اعلام کرد «نیکولاس مادورو»، رئیس جمهور این کشور به ولادیمیر پوتین پیروزی‌اش در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را تبریک گفت و میزان شرکت رای‌دهندگان در این انتخابات را «استثنایی» خواند.

برونو رودریگز پاریلا»، وزیر امور خارجه کوبا هم اعلام کرد رهبری این کشور حوزه کارائیب نیز به ولادیمیر پوتین پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ روسیه را تبریک گفته و برای برقراری روابط قدرتمندتر میان دو کشور در آینده اظهار امیدواری کردند.

«دنیل اورتگا»، رئیس جمهور نیکاراگوئه نیز مراتب تبریک خود به ولادیمیر پوتین را اعلام و تاکید کرد که نتایج انتخابات ریاست جمهوری روسیه به ثبات جهانی کمک خواهد کرد.

لوئیس آرسه، رئیس‌جمهوری بولیوی هم دیگر رهبر حوزه آمریکای لاتین بود که این تحول را به رئیس جمهور روسیه تبریک گفت.

«شیومارا کاسترو»، رئیس جمهور هندوراس هم در راستای تبریک به پوتین در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «من در مقام رئیس جمهور هندوراس و رئیس جامعه کشورهای کارائیب و آمریکای لاتین برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به سبب پیروزی قاطع در انتخابات ریاست جمهوری پیام تبریک می‌فرستم.»

«شوکت میرضیایف»، رئیس جمهور ازبکستان هم پیروزی پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به وی تبریک گفت.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • پانزدهمین نشست سران سازمان همکاری اسلامی در گامبیا
  • گزینه‌های یوونتوس برای جانشینی آلگری
  • تبریک سران دنیا به پوتین
  • شهیدی که به آرزویش رسید و محاسنش چون علی(ع) با خون خضاب شد
  • اخبار سیاسی ۲۷ اسفند؛ تعیین میانگین خدمت سربازی/سرمایه لازم برای تأسیس بانک
  • خاندوزی: ما هرگز از تحریم استقبال نکردیم
  • حل مشکل حقوق پایان سال معلمان با مجوز سران قوا
  • تورم به سود کیست؟ /یک سؤال ساده از منتخبان جدید/آیا از دیپلماسی نوروز بهره برده ایم؟
  • دیدار سران گرجستان و جمهوری آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک
  • دیدار سران گرجستان و آذربایجان با محوریت همکاری‌های استراتژیک