Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@06:36:08 GMT

دعای خیر وبلاگ‌نویس سعودی برای نتانیاهو!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۵۸۷

صراط:

محمد السعود که ژوئیه گذشته به دلیل مواضعش در حمایت از رژیم صهیونیستی، در مسجد الاقصی با واکنش فلسطینیان مواجه شده و از این مسجد اخراج شده بود، در ویدئویی برای این رژیم اشغالگر در حمله اخیر به نوار غزه آرزوی پیروزی می‌کند.

به گزارش صدا و سیما او در پیامی به زبان عبری ابراز امیدواری کرد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در برابر «تروریسم» در نوار غزه موفق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات این وبلاگ‌نویس خائن سعودی در حالی مطرح می‌شود که هفته پیش رژیم صهیونیستی در چارچوب سیاست‌های ترور خود، دو تن از رهبران مقاومت فلسطین را در غزه به شهادت رساند و مناطقی را در این منطقه مورد حمله‌های هوایی وحشیانه خود قرار داد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: وبلاگ نویس سعودی نتانیاهو نخست وزیر صهیونیست صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس

وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) از یورش ارتش رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی ناصر در خان‌یونس خبر داد.

به گزارش ایسنا، در ادامه حملات رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌های غزه، وزارت بهداشت فلسطین در غزه روز چهارشنبه اعلام کرد «ارتش اسرائیل وارد مجتمع پزشکی ناصر در خان یونس شده است».

طبق گزارش خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی از آوارگان و کادر درمان خواسته است که این مجتمع را ترک کرده و به رفح بروند.

ارتش رژیم صهیونیستی پیش از این نیز به چند بیمارستان در نوار غزه از جمله الشفا یورش برده و بیماران و آوارگان پناه گرفته در آن را به شهادت رسانده بود.

از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ که رژیم صهیونیستی حملات ویرانگر خود علیه نوار غزه را با حمایت آمریکا آغاز کرد، ده‌ها هزار فلسطینی که بیشترشان زن و کودک بودند، در این حملات شهید و زخمی شدند و زیرساخت‌های نوار غزه به شکل گسترده‌ای ویران شد و فاجعه انسانی بی‌سابقه‌ای در این منطقه رقم خورد.

در نتیجه این حملات و محدودیت‌هایی که این رژیم اعمال کرده و در پی کمبود شدید غذا، آب، دارو و سوخت ساکنان نوار غزه به ویژه دو استان غزه و استان شمالی در آستانه خطر قحطی قرار داشته و جان کودکان و سالخوردگان در این منطقه به خطر افتاده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: در حال آماده شدن برای ورود به رفح هستیم
  • روز ۱۷۴ طوفان‌الاقصی/ ۶۲ شهید و ۹۱ زخمی طی ۲۴ ساعت در نوار غزه
  • نتانیاهو به دنبال چراغ سبز آمریکا برای حمله به رفح
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس
  • ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی مطلق در رفح، فریب و خدعه است
  • همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم
  • بن گویر: همین الان باید به رفح حمله کنیم/اسموتریچ: تسلیم نمی‌شویم
  • سرنگونی پهپاد صهیونیست‌ها در «بیت حانون»
  • برلین: نباید حمله بزرگی در رفح انجام شود