Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانش آموزان هندی در اعتراض به آلودگی هوا تظاهرات کردند.

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما از شبکه تلویزیونی الجزیره انگلیسی، بحران آلودگی شدید هوا در هند همچنان ادامه دارد. این مسئله به برپایی تظاهرات مردمی منجر شده است. امروز دانش آموزان مدارس هند نیز به این تظاهرات ملحق شدند و در کنار والدین و معلمان خود در این حرکت اعتراضی شرکت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت هوا در دهلی نو پایتخت هند و شهرهای مجاور آن در چند هفته اخیر به شدت افول کرده است.

شرکت کنندگان در تظاهرات امروز هند، ماسکهایی به صورت داشتند و نوشته هایی حمل می کردند که در روی آنها بر لزوم اقدامات فوری و جدی برای مقابله با مشکل آلودگی هوا تاکید شده بود. آنها می گفتند دولت برای حل مشکل آلودگی هوا اقدامات کافی صورت نداده است. مدارس دهلی نو نیز پس از دو روز تعطیلی به علت آلودگی هوا، دوشنبه بازگشایی می شود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی هند دانش آموزان تظاهرات آلودگی هوا سهمیه بندی بنزین قیمت بنزین طرح حمایت معیشتی غزه بولیوی مذهب جعفری آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بادرود گفت: از ابتدای سال تحصیلی، این دانش آموزان آموزه‌های دینی و اسلامی را فرا گرفتند و با رسیدن به سن تکلیف ملزم هستند واجبات را انجام دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


محمدرضا عملی افزود: این جشن با هدف مرور فعالیت‌های قرآنی و دینی و ثبت خاطره ماندگار برای آغاز بندگی دانش آموزان برگزار شد.
وی گفت: دکلمه خوانی، اجرای سرود همگانی و برنامه‌های شاد و مفرح از دیگر برنامه‌های این آئین بود.

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از اولین موتور دیزلی جهان
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • مراسم روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در دهلی نو
  • ضرورت آموزش حفاظت و نگهداری از طبیعت به دانش آموزان
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد