Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-16@10:27:26 GMT

ویلموتس کی برمی‌گردد؟ هیچ‌کس نمی‌داند!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۶۷۳

ویلموتس کی برمی‌گردد؟ هیچ‌کس نمی‌داند!

میثم بهرامی - بازی های برگشت دور اول مقدماتی جام‌جهانی قرار است سال آینده و از فروردین ماه آغاز شود. در نهایت ایران با بازی بحرین و عراق در آزادی، پرونده دیدارهای خود را می بندد.

اولین بازی دور رفت ایران روز هفتم فروردین ماه سال 99 مقابل هنگ کنگ در ورزشگاه آزادی خواهد بود. یعنی بیش از 4 ماه دیگر تا بازی بعدی ایران فرصت باقی مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زمان از نظر کارشناسان می‌تواند باعث شود تا تیم‌ملی تجدید قوا کند و با شکل و شمایل جدیدی در رقابت‌ها حاضر شود. تا این لحظه که برنامه‌ای برای این اتفاق دیده نمی‌شود.

مارک ویلموتس بعد از بازی عراق به تهران بازگشت ولی بلافاصله کشور را ترک کرد. علت سفر او به تهران پرواز چارتر تیم ملی بود. در واقع فدراسیون هزینه سفر او به امارات و بعد بلژیک را نداد. بلکه ویلموتس را با چارتر به تهران آورد تا او بعد از چند ساعت توقف در سی آی پی فرودگاه ایران را ترک کند.

نکته اینجاست که زمان بازگشت ویلموتس به ایران اصلا مشخص نیست. دیروز از یکی از اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در این باره سوال کردیم و گفت: «برای او بلیت برگشت تهیه نشده است. فعلا فقط رفته است. البته آقای تاج بیشتر در جریان هستند ولی تا جایی که ما می دانیم زمان بازگشت او به کشور مشخص نیست.»

به همین دلیل شایعات زیادی درست شده است. روز گذشته بعضی از منابع خبری می گفتند این رفتن دیگر برگشتن ندارد. با خبر شدیم بعضی از مقامات روی تاج فشار آورده‌اند قرارداد ویلموتس را فسخ کند. این فشار هم در چنین شرایطی طبیعی است. او پول هنگفتی از ایران می‌گیرد و در عمل، حتی ضعیف تر از بعضی مربیان داخلی است. کارشناسان می گویند اگر یک مربی ایرانی روی نیمکت تیم ملی بود بی شک ایران تا همین لحظه بهتر نتیجه می گرفت و حداقل به بحرین نمی‌باخت.

فدراسیون فوتبال شایعات را تائید نکرده است. همه آن را رد می‌کنند و می گویند بحثی نیست. ظاهرا همه چیز به جلسه بعدی هیات رئیسه فدراسیون فوتبال کشیده شده است. قرار است در آنجا تاج و ساکت گزارشی از وضعیت تیم ملی دهند و اعضا در این باره نظرات خود را بیان کنند. از سویی اعضای کمیته فنی هم نسبت به عملکرد ویلموتس به شدت انتقاد دارند. آنها که عامل اصلی جدایی مجیدی از تیم ملی امید بودند، هنوز گزارشی علیه ویلموتس ننوشته‌اند. به نظر می‌رسد کلا هوای همکاری ویلموتس و تیم‌ملی غبارآلود است. همه در فدراسیون فوتبال منتظر هستند تا اتفاق تازه‌ای بیفتد ولی مهدی تاج تصمیم گرفته سکوت کند و فعلا چیزی نگوید.

نکته اینجاست که تیم ملی در 4 ماه آینده هم هیچ برنامه ای ندارد و تعطیل خواهد بود. در گذشته و در زمانی که بازی رسمی نبود، مربیان ملی تشکیل اردو می دادند و حداقل بازی دوستانه برگزار می کردند ولی از امروز تا روز 7 فروردین ماه که تیم ملی با هنگ کنگ بازی دارد، هیچ دیدار دوستانه‌ای در برنامه نیست و کلا اردویی هم در نظر گرفته نشده است. منتقدان اعتقاد دارند این شرایط یعنی «ول کردن تیم بحران زده ملی» که از آن می‌توان تعبیر «بی‌توجی ویلموتس» را هم داشت. شاید هر مربی دیگری به جای او بود با توجه به بحران به وجود آمده حداقل با مسئولان فدراسیون پای میز می نشست و از آنها می‌خواست دو بازی و دو اردو برای تیمش در نظر بگیرند. اما همین که ویلموتس از ایران رفته و کلا علاقه‌ای به تشکیل اردو ندارد، می‌تواند نشانه چه چیز باشد؟ منتقدان خیلی شفاف می‌گویند نشانه بی تفاوتی او نسبت به تیم‌ملی و نتایجش.

از روز شنبه انتقادات از تیم ملی و ویلموتس اوج گرفته است. اکثر کارشناسان فدراسیون و این مربی بلژیکی را نشانه رفتند.  تلویزیون هم انتقادات خود را علنی کرد. آیا این فشارها باعث می‌شود تا تاج سرانجام یک تصمیم «درست» بگیرد؟

43 43

کد خبر 1322156

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارک ویلموتس تیم ملی فوتبال ایران فدراسیون فوتبال سهمیه بندی بنزین بنزین تجمعات اعتراضی تیم ملی فوتبال ایران مارک ویلموتس یارانه باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران: اسراییل می‌داند تلافی دوم ما چیست؛ قاطعانه‌ترین حمله خواهد بود

آفتاب‌‌نیوز :

«امیرسعید ایروانی» نماینده ایران در سازمان ملل در پی نشست دیروز شورای امنیت که برای بررسی حمله ایران به نقاطی در اراضی اشغالی در پی اقدامات متجاوزانه رژیم صهیونیستی برگزار شد در گفتگو با اسکای نیوز، گفت که این رژیم «می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود. آن‌ها می‌دانند که بعدی قاطعانه‌ترین (حمله) خواهد بود.»

ایران شامگاه شنبه با بیش از ۳۰۰ پهپاد و موشک نقاطی در اراضی اشغالی را در پاسخ به حمله متجاوزانه رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری سفارت ایران در دمشق مورد هدف قرار داد.

روز یکشنبه، کابینه جنگ رژیم صهیونیستی درباره پاسخ احتمالی این رژیم به ایران تشکیل جلسه داد و طبق گزارش کانال ۱۲ این رژیم، یکی از مقامات ناشناس در این باره گفته بود که «پاسخ قابل توجهی» داده خواهد شد. جلسه کابینه جنگ بدون اتخاذ تصمیم مشخصی در این باره پایان یافت.

ایروانی گفت که این وعده «یک تهدید» است نه «یک اقدام».

اما او گفت که فکر می‌کند (در پی این جلسه) نتیجه‌ای حاصل شده و «پاسخی نظامی از سوی اسراییل در کار نخواهد بود.»

نماینده ایران در سازمان ملل در پاسخ به این که آیا اقدام اخیر ایران خطر افزایش تنش‌ها تا مرز بروز جنگی گسترده‌تر را در بر دارد، گفت: پاسخ دادن حق مشروع ما بود، چراکه آن‌ها اقدام به تجاوز به اماکن دیپلماتیک ما کردند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه‌شب عملیات «وعده صادق» را اجرا کرد و قبل از ساعت ۳ بامداد سیل پهپاد‌های شاهد ۱۳۶ و موشک‌های بالستیک ایران به آسمان سرزمین‌های اشغالی رسید و گنبد آهنین را درگیر کرد. بسیاری از موشک‌ها از این سپر دفاعی عبور کرده و به اهداف مورد نظر برخورد کردند. هدف موشک‌های سپاه، پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی در نقب در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود.

ایران از پاسخ موشکی و پهپادی مشروع و قانونی خود در اسرائیل اهداف متعددی را دنبال می‌کرد که از جمله آن‌ها - و شاید یکی از مهمترین‌شان - ضربه به پایگاه هوایی نواتیم در جنوب سرزمین‌های اشغالی بود. پایگاهی در منطقه صحرای نقب و در نزدیکی شهر بئر السبع که با برخورداری از یک باند پرواز ۳۴۰۰ متری، آشیانه و پایگاه اصلی جنگنده‌های F-۳۵ رژیم صهیونیستی است.

در همین راستا، سرلشکر محمد باقری، رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در گفت‌وگویی با اشاره به جنبه‌های راهبردی عملیات «وعده صادق» با بیان اینکه این عملیات با موفقیت کامل از شب گذشته تا امروز صبح انجام و به همه اهدافش نائل شد، افزود: این عملیات منتج به نتیجه کامل است، از نظر ما خاتمه یافته است و قصدی بر ادامه عملیات وجود ندارد، اما چنانچه رژیم صهیونیستی اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در خاک ما و چه در مراکز متعلق به ما در کشور سوریه و جای دیگری انجام دهد، عملیات بزرگتری انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • الهلال قدرت العین را می‌داند، آنها النصر را حذف کردند!‏
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • ایروانی: اسرائیل می‌داند پاسخ دوم ایران قاطعانه‌تر خواهد بود
  • اسرائیل می‌داند تلافی دوم ما چگونه خواهد بود
  • ایران: اسراییل می‌داند تلافی دوم ما چیست؛ قاطعانه‌ترین حمله خواهد بود
  • نماینده ایران در سازمان ملل : اسراییل می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود
  • نماینده ایران در سازمان ملل: اسراییل می‌داند تلافی دوم ما چه خواهد بود
  • حمایت مجدد تیم ملی فوتبال از یوزپلنگ ایرانی | تصویر یوز ایرانی به پیراهن تیم ملی برمی‌گردد
  • برنده بزرگ خطای هفته قبل داور علیه پرسپولیس؛ اشتباه کن، پول دربیاور!
  • مایلی‌کهن با شکایت قلعه‌نویی به زندان می‌رود