Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-24@02:05:33 GMT

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۷۰۰

مهلت ثبت‌نام تکمیل ظرفیت ارشد تمدید شد

مهلت ثبت نام در مرحله تکمیل ظرفیت کدرشته محل‌های آزمون‌ کارشناسی‌ ارشد سال‌ ۱۳۹۸ دانشگاه‌ها از جمله دانشگاه آزاد تا روز سه‌شنبه ۲۸ آبان ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایمنا، به منظور مساعدت با داوطلبانی که تاکنون موفق به انتخاب رشته در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۳۹۸ نشده‌اند، مهلت ثبت نام در این مرحله تا ساعت ۲۴ روز سه‌شنبه ۲۸ آبان ۹۸ تمدید شده است و داوطلبانی که تا کنون انتخاب رشته کردند نیز می‌توانند در این مهلت تمدید شده نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعات لازم در خصوص رشته‌ها و دانشگاه‌های دارای ظرفیت برای تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۸ دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ در کدرشته محل‌های دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی که ظرفیت آنها تکمیل نشده از روز چهارشنبه ۲۲ آبان ماه بر روی سایت سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور قرار گرفت.

داوطلبان شرکت‌کننده در آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ آزاد نیز که بر اساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور مجاز به انتخاب رشته شده‌اند (اعم از پذیرفته‌شدگان یا مردودین اعلام نتیجه قبلی این مقطع و یا افرادی که در مرحله قبل انتخاب رشته نکرده‌اند) به منظور شرکت در این مرحله از تکمیل ظرفیت و انتخاب رشته محل در دانشگاه آزاد اسلامی در این مهلت تمدید شده می‌توانند به سامانه ثبت نام الکترونیکی مرکز سنجش و پذیرش به آدرس http://azmoon.org  مراجعه کنند.

کد خبر 397201

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تکمیل ظرفیت ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور ارشد دانشگاه آزاد اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ مرحله دوم آزمون سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی‌وحرفه‌ای برگزار می‌شود.

هنرجویان داوطلب پایه دوازدهم شاخه فنی‌وحرفه‌ای رشته‌های امور زراعی، امورباغی، ساختمان، معدن، ماشین ابزار، صنایع فلزی، مکانیک خودرو، تأسیسات مکانیکی، الکترونیک، الکتروتکنیک و صنایع چوب و مبلمان می‌توانند در آزمون مرحله دوم سنجش شایستگی‌های حرفه‌ای هنرجویان در شاخه تحصیلی فنی و حرفه‌ای شرکت کنند.

مهلت ثبت نام در آزمون از اول اردیبهشت آغاز و تا نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ ادامه دارد و زمان برگزاری آزمون مجازی نیز نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ۱۰ تا ۱۲ است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌‌وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • مهلت ثبت‌نام آزمون سنجش شایستگی‌های فنی‌ وحرفه‌ای‌ها تا نهم اردیبهشت
  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • انتخاب رشته ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود
  • ۲۷ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • تمدید مهلت ثبت‌نام بدون آزمون دکتری دانشگاه علامه طباطبایی
  • مهلت ثبت نام در آزمون فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳ دوباره تمدید شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد