Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@08:07:24 GMT

صف مردم از اغتشاش گران و فرصت طلبان جداست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۷۲۲

صف مردم از اغتشاش گران و فرصت طلبان جداست

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: صف مردم این استان از افراد فرصت طلب و اغتشاش گر که به دنبال ضربه زدن به اموال عمومی هستند، کاملا جداست.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حسین خوش اقبال ضمن اشاره به وضعیت کنونی استان کردستان بعد از اعتراض صورت گرفته به وضعیت قیمت بنزین، گفت: خوشبختانه هم اکنون فضای استان آرام شده و روال عادی در تمامی شهرهای این استان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: همانطور که در رسانه های سراسری نیز به طور مداوم اعلام شده است، اجرای طرح حمایت از معیشت مردم تصمیم سران قوا بوده که مقام معظم رهبری نیز صبح امروز در درس خارج فقه نیز بر این مهم تاکید کردند.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی ایران از ظرفیت بالایی برای اعلام نظر و ارائه پیشنهادات به صورت مدنی برخوردار است، لذا تخریب اموال عمومی به بهانه اعتراض پذیرفته نیست.

حسین خوش اقبال گفت: تخریب اموال عمومی کار مردم نیستن و این مهم توسط اشراری به انجام می رسد که با نقشه و دسیسه بیگانگان به این کار مبادرت می کنند.

وی بیان کرد: دشمنان همواره در صدد بوده اند تا امنیت و آرامش حاکم بر جامعه که اتفاقا برای مردم و نظام در اولویت امور قرار داشته است، را به چالش بکشند و به همین دلیل انتظار می رود که مردم همکاری لازم را با متولیان امر داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان گفت: تلاش برای حفظ امنیت و نظم در جامعه نیازمند تعامل دو سویه است و به همین دلیل نظام اسلامی به کسانی که امنیت جامعه را خدشه دار کنند به شدت برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه عده ای در حال سوء استفاده از فضای به وجود آمده در کشور و استان کردستان، هستند، یادآور شد: عده ای به بهانه اعتراض به قیمت بنزین با دنبال تخریب اموال عمومی هستند و به همین دلیل مردم باید صف خود را از این افراد جدا کنند.

وی اظهار داشت: متاسفانه طی روز گذشته عده ای فرصت طلب تعدادی امکان عمومی را مورد آسیب قرار داده اند ولی خوشبختانه در سایه همکاری و مشارکت خود مردم نجیب کردستان هم اکنون فضای آرامی در این استان حاکم شده است.

خوش اقبال در پایان گفت: باید از صبر و استقامت مردم استان کردستان که روز گذشته و به دنبال اقدامات ضد امنیتی عده ای فرصت طلب به زحمت افتاده و به موقع نتوانستند امور جاری خود را دنبال کنند پوزش می طلبیم و یقین داشته باشید که با افراد قانون شکن و مخل امنیت به شدت برخورد می شود.

 

بیشتر بخوانید: فاقد اعتبار بودن امضای مدیران بدون اظهار دارایی رفتار مدیران نباید اشرافی باشد/ متوسط پرداخت کمک‌ حامیان در ماه ۲۲۰ هزار تومان برای هر یتیم است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کردستان اموال عمومی جامعه قانون نظام جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رمضانی ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در کردستان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای مهمی را به همراه داشته است و به برکت این انقلاب و نگاه رفیع مقام معظم رهبری شبکه کتابخانه‌های کشور جزو شبکه برتر دنیا محسوب می‌شود.

وی با بیا اینکه از لحاظ تعداد کتابخانه‌ها و دسترسی جزو ۲۰ کشور برتر دنیا هستیم، افزود: همچنین به لحاظ تعداد کتابخانه‌ها در منطقه جایگاه اول، در آسیا جزو ۵ کشور نخست و در جهان اسلام نیز وضعیت خوبی داریم.

رمضانی به آمار برخی از کتابخانه‌های دنیا اشاره کرد و بیان داشت: تعداد کتابخانه عمومی در کشور رم سه هزار و ۸۰۰، ترکیه هزار و ۲۰۰ کتابخانه و مصر ۳۰۰ کتابخانه وجود دارد.

وی در ادامه از اجرای طرح کتابخانه‌های بدون کتاب؛ کتابخانه الکترونیکی یا آینده در کشور خبر داد و عنوان کرد: «کتابخانه بدون کتاب»؛ نسل جدیدی از کتابخانه‌هاست که در آن خبری از کتاب کاغذی نیست و به جای آن تجهیزات و امکان دسترسی به منابع الکترونیکی و صوتی، پایگاه‌های اطلاعات علمی، انواع بازی‌، فیلم، موسیقی، منابع یادگیری الکترونیک در اختیار کاربران قرار داده می‌شود.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور همچنین به وضعیت کتابخانه در استان کردستان اشاره کرد و بیان داشت: تلاش می‌کنیم برای شهرها و روستاهای فاقد کتابخانه در کردستان اقداماتی انجام دهیم.

۱۰ شهر کردستان فاقد کتابخانه

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور ادامه داد: در کردستان، ۱۰ شهر فاقد کتابخانه هستند و باید با مدیریت عالی استان از لحاظ فضا و مکان کمک شود تا ما نیز تجهیزات لازم را خریداری خواهیم کرد.

وی به اجرای طرح هدهد سفید در چهار سطح و توجه به حوزه کودک و نوجوان به عنوانیکی از برنامه‌های اولویت‌دار حوزه کتابخانه‌ها پرداخت و بیان کرد: در همین راستا راه‌اندازی کتابخانه، برنامه تلویزیونی و جایزه برتر صورت گرفته و تلاش ما بر این است که بتوانیم کودک و نوجوانان را بیش از پیش به سمت کتاب و کتابخوانی ترغیب کنیم.

رمضانی خاطر نشان کرد: اتصال کتابخانه‌های عمومی به مدارس، اختصاص زنگ مطالعه و شیوه آداب مطالعه نیز در دستور کار است تا از این طریق بتوانیم نقایص و کمبودها را جبران کنیم.

مسؤولان به حوزه کتابخانه های کردستان توجه کنند

نماینده ولی فقیه در کردستان نیز در این دیدار بیان کرد: در سفرهای شهرستانی بازدیدهایی از کتابخانه‌ها انجام داده‌ام و نیاز است مسؤولان کشوری در استان به حوزه کتابخانه‌ها توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام پورذهبی اضافه کرد: زیباسازی فضای درونی و بیرونی کتابخانه‌ها، استفاده از ظرفیت دانش آموزان در توسعه فرهنگ کتابخوانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه ها برای توسعه عدالت فرهنگی از ظرفیت‌هایی است که در راستای تقویت حوزه کتاب و کتابخوانی باید مورد توجه باشد.

وی همچنین از نیاز ساختمان کتابخانه استان به بازسازی خبر داد و بیان کرد: باید تجهیزات و کتب کتابخانه های سنندج نیز به روزرسانی شود.

کد خبر 6087539

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • طرح کتابخانه‌های بدون کتاب در کشور اجرا شده است/ بی مهری نسبت به کتابخانه‌های عمومی کردستان
  • اجرای طرح کتابخانه‌ بدون کتاب در کشور/۱۰شهر کردستان فاقد کتابخانه
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • حمل و نقل عمومی رکورددار تورم در فروردین ۱۴۰۳/ خوراکی‌ها چقدر گران شدند؟
  • پست در خط مقدم امانتداری اموال مردم قرار دارد
  • شهید رحیمی فرصت نکرد رخت دامادی به تن کند/ امانتداری و وظیفه‌شناسی آوازه شهید فاضل بود
  • دستگیری عامل تخریب اموال شهروندان در جنوب غرب تهران