Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@19:40:50 GMT

من کمال هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۸۲۳۷۲۴

من کمال هستم

محمدرضا شیرخانلو بازیگر نقش کمال سریال «حکایت های کمال» که در کارنامه اش بازی در سریال های دودکش، پادری، و فیلم های سینمایی دهلیز، و نفس وجود دارد مهمان خبر گزاری برنا شد تا از بازی در سریال «حکایت های کمال» و همکاری اش با قدرت الله صلح میرازیی صحبت کند.

محمدرضا شیرخانلو بازیگر سریال «حکایت های کمال» در گفت و گو با خبرنگار سرویس فرهنگ وهنر خبرگزاری برنا درمورد تجربه بازیگری خود در این سریال گفت: سریال«حکایت های کمال» یک کار 150 قسمتی است و از ابتدا قرار بر اپیزودی ساختن این سریال بود و تاکنون 30 قسمت این سریال فیلمبرداری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درمورد شرایط و فضای کار اظهار داشت:بازی در این سریال کار سختی بود به این دلیل که در دو فصل تابستان و زمستان در شهرک غزالی مشغول فیلمبرداری بودیم و شرایط آب و هوایی ابدا مساعد نبود اما فضا و گروهی که با آن ها همکاری داشتم بسیار دلنشین بود یک گروه بسیار عالی در این سریال حضور داشت  و همچنین در کنار کارگردان این سریال آقای صلح میرزایی به شدت خوش گذشت در مجموع برای من تجربه جذاب و خوبی بود.

شیرخانلو درمورد نزدیک بودن شخصیت کمال به شخصیت واقعی خودش بیان کرد: شخصیت کمال در 90 درصد سکانس های این سریال حضور داشت بازی به جای این شخصیت برای من کار چندان سختی نبود بدین خاطر که شخصیت این پسر بچه به شخصیت شر و شیطون خودم خیلی نزدیک بود و بچه های گروه همگی این عقیده را داشتند که درواقع کمال  خودِ من هستم و با من تفاوت شخصیتی  ندارد.

او در ادامه افزود: تا به الان بازخورد سریال خوب بود چون هدف اصلی این سریال رده سنی کودکان و نوجوانان بودند بچه ها سریال را دوست دارند و الان من را به نام کمال می‌شناسند. بعد از اتمام بازی‌ام در سریال«حکایت های کمال» در 3 کار دیگر نقش آفرینی کردم و  به زودی قراراست در یک فیلم سینمایی بازی کنم که در رشت در مرحله پیش تولید قراردارد.

بازیگر فیلم «دهلیز» در پایان تصریح کرد: در آینده قصد دارم در رشته کارگردانی در دانشگاه تحصیل کنم و این حرفه را به صورت آکادمیک هم یاد بگیرم.

 

بیشتر بخوانید: عوامل سریال شبکه 2 مهمان خبرگزاری برنا جزئیات سریال جدید شبکه دو

خبرنگار: مینا سجادی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون نفس سریال دودکش شبکه دو سریال دودکش پادری فیلم نفس دهلیز شبکه دو سیما فیلم سینمایی نفس حکایت های کمال سریال پادری فیلم دهلیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۸۲۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه صنعت و تولید کشور نیاز به خلاقیت، نوآوری و تحول دارد، گفت: خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری در مراسم افتتاح نمازخانه دبیرستان دخترانه شهیدان شیخ‌داد، اظهار داشت: کمک به ساخت و تکمیل مدرسه یکی از اقدامات خیر و ماندگار است و تلاش‌های انجام شده در این راستا قابل تحسین و تقدیر است.

امام جمعه یزد بیان کرد: به همه دانش آموزان توصیه می‌کنم تا برای مفید و موثر بودن در جامعه تلاش کنند و بدانند که تلاش‌های آنها هم در زندگی دنیا و هم در زندگی آخرت اثرات و برکات فراوانی خواهد داشت.

ناصری با تاکید بر اینکه معلمان باید خلاقیت و نوآوری را در دانش‌آموزان تقویت و شکوفا کنند  ادامه داد: همه باید برای اصلاح خود و جامعه تلاش کنیم و تحقق این امر نیازمند تفکر در مورد هدف زندگی است.

وی تاکید کرد: هدف خلقت، موضوعی است که اگر درست هدایت شود و به آن پاسخ صحیح داده شود، در دنیا و آخرت رستگار خواهیم شد.

نماینده ولی‌فقه در استان یزد ادامه داد: در قرآن کریم هدف از خلقت انسان، آسمان و زمین و آنچه در آن قرار دارد، رسیدن به کمال الهی مطرح شده است.

 ناصری بیان کرد: دنیا برای انسان و انسان برای رسیدن به کمال الهی خلق شده و باید تلاش کنیم راه‌های کمال الهی را بر اساس دستورات قرآن و انبیاء الهی و ائمه معصومین(ع) پیش ببریم و سبک زندگی را طوری پیش ببریم که لذت زندگی دنیوی و اخروی را بر اساس رضایت خدا پیش ببریم.

انتهای پیام/781

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت سامانه‌های پدافندی و مراکز حساس نظامی و امنیتی در کشور
  • مسعود مرادی: شخصیت داوران را تخریب نکنید
  • بالاگرفتن نقدها به سریال‌های رمضانی/ هیس هیچی نیس!
  • خلاقیت و نوآوری در میان دانش‌آموزان تقویت شود
  • سردار شهید حجازی؛ از مقابله با داعش تا ترور شخصیت در سریال هالیوود
  • کمال: استعفای ربیعی یک شوک مثبت بود
  • ببینید | حکایت پاسخ موشکی ایران به رژیم صهیونیستی
  • ۳ سریال کره‌ای که طرفداران «جومونگ» نباید از دست بدهند
  • همه چیز درباره فصل سوم سریال «سرزمین مادری»؛ زمان پخش و بازیگران جدید
  • کیانو ریوز ضدقهرمان «سونیک ۳» شد